20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 147547 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Martin

• Gjest
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #615 på: 22. Des. 2007, 16:07 »
Tv2 hjelper deg er kontaktet. Men de sa det tok tid å finne ut om dette var en sak de kunne ta opp. Jeg har gitt de all informasjonen jeg har og adressen til forumet,så de har vært inne her og sett. Foreløpig vil jeg anbefale de som kan om å ha is i magen. JEg vet det jobbes fra flere hold.

Venta lenge nok?? Hva skjer?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #616 på: 22. Des. 2007, 19:53 »
Lite kan det se ut som... Shame... :-\

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #617 på: 23. Des. 2007, 00:03 »
Ja, det er synd, men det virker ikke helt som om folk har greid å følge opp snakket, og da blir det få muligheter for handling for de som har tatt seg av den jobben. Kan virke som vi har lite cold, hard facts på hånda, og derfor blir det bare med snakket.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #618 på: 23. Des. 2007, 01:12 »
OK; worst case scenario: CW er av kroken, og glipper i denne omgang. Han har dobbelt så mange treff på siden sin som newutd hver dag (Syns jeg så noe sånt her på forumet Ulf?) Da blir spørsmålet om straff for CW mindre viktig, mens vi må se på hva vi kan gjøre for å begrense antall treff på siden hans, evt ant medlemmer.

Kan dette, eller noe av dette, være veien videre?

1: Vi kontakter lederne av hver enkelt supporterklubb i Norge, uten å gå gjennom supporterunionen, og forteller dem hva som skjer. Da kan de starte egne tråder om dette på sine forum, og la ryktet spre seg videre til alle fotballinteresserte. Vi må selvfølgelig sende linkene til allerede publiserte artikler til de samme klubblederne.

2: Vi snakker med eierne av fotballpuber som vi går på, og forteller dem om situasjonen, og ber om lov til å legge frem flyers på dager de viser newcastle-kamper. Ikke i stort format, og vi passer på å ikke tråkke pubeierne på tærne ved å lage bråk, men kun informerer om situasjonen. Ber her om at de av dere som er flinke på datagrafikk til å lage en pdf vi kan printe ut selv, sånn at det ikke koster newutd noe. Merk at denne flyeren helst bør være maks 1 A5 side, og kunne printes ut i svart-hvitt. Husk at vi er The Magpies :-)

3: Vi fortsetter å starte tråder om dette på de forum vi er inne på.

4: Vi lar SAL jobbe alene med dette mot media og supporterunionen, sånn at vi har en samlet front, som tidligere var sterkt involvert i nussc, selv om hun som så mange andre (meg selv inkludert) ble lurt.

5: Til slutt, det mest geniale: De som har noe bevis bør komme fram med dem, og ikke bare rope ulv ulv. Da mister vi fort troverdighet i media...

Takk|

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #619 på: 23. Des. 2007, 08:19 »
Herregud dette kan kalles brilliant å genialt 8)
Jeg støtter disse metodene, å benytter meg faktisk av å fortelle alle jeg snakker med ang fotball, om hva CW har gjort. Sånn at det sprer seg, folk blir rett å slett forbannet..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #620 på: 23. Des. 2007, 12:09 »
GENIAL ide Bjørni!
Dette tas med videre i mine omgangskretser i allefall. Flyers anyone? Jeg har krasj på laptopen og driver å reinstallerer alle programmer ol, men slikt tar tid nå i julestria med ei høytflyvende 6 års gammel jente rundt meg ;-) (JA hun venter på julen kan man si... Alle med barn vet nok hva jeg snakker om). Når jeg er ferdig med å bygge opp laptopen igjen kan jeg gjerne være behjelpelig med å lage flyers. Let's work on it!

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #621 på: 27. Des. 2007, 16:08 »
Fikk medlemsblad nr 2 idag. Alt utenom en side var skrevet av Weiseth. Var et reisebrev fra Harry Hagland. Sto ingenting om supporterklubben annet enn at han ønsket at folk skulle sende inn bidrag

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #622 på: 27. Des. 2007, 17:45 »
Fortell til folk på www.diskusjon.no. Et stort forum i alle fall.  :)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #623 på: 28. Des. 2007, 05:48 »
Genial ide. men det blir vel med ideen som vanlig ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #624 på: 30. Des. 2007, 00:35 »
det er iallefall opp til oss alle, og ikke bare en sin kamp, benson ...
Du kan jo gjerne bidra med ditt. Det er det beste vi kan gjøre nå når ingen står fram med bevisene

Karl

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #625 på: 18. Jan. 2008, 08:19 »
Synes denne havnet litt langt ned på lista, viktig at mange ser den.

Håper vi får tatt CW snart! Ingen her som er gode på hacking, og kan hente mailadressen til alle NUSSC-medlemmene? Eller som har gamle mail fra CW, hvopr de kanskje står (mulig han har skjult dem fra første stund)

"There will be a handful of teams unbeaten so far this season in the Premier League on Saturday night and we will be one of them.” Kevin Keegan, 15.august 2008

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #626 på: 18. Jan. 2008, 15:53 »
Weiseth er klok nok til å ligge lavt inntil alt dette har gått i glemmeboksen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #627 på: 18. Jan. 2008, 15:58 »
Eg bryr meg ikkje lenger. På ein måte så er det jo bra at Weiseth holder fjortisgjengen borte hos seg.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #628 på: 18. Jan. 2008, 20:36 »
Jeg er redd det ikke bare er fjortiser som leverer altfor mye av pengene sine til Weiseth. Dessverre er Weiseth og supporterklubben LANGT mer synlig enn newutd.no. Med mindre du har lest Aftenposten en bestemt lørdag, eller lever på internett dag ut og dag inn, så er det ikke helt enkelt å få med seg at Christian Herman Weiseth er en stor skurk, og at alternativet heter newutd.no.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #629 på: 24. Jan. 2008, 10:58 »
Hei! Er folk fortsatt interressert i å gjøre noe med denne CW-saken??

Jeg har ikke tenkt å føre saken mot CW, fordi jeg sitter ikke på bevis mot han. Men jeg er frustrert over at Newcastle fansen i Norge skal behøve å være splittet. Så hvis vi skal klare å velte NUSSC og Weiseth så gjelder det å legge bevisene på bordet!  Jeg har lyst på EN norsk Newcastle supporterklubb, hvor alle kan være medlem og helst skal klubben være tilsluttet supporterunionen. Jeg håper vi snart kan samles til en stor og flott supporterklubb!!

Sendte en mail til SBF(supporterunionen) for noen dager siden, og jeg har fått et svar som jeg har tillatelse til å legge ut her..men jeg nøyer meg med å sitere noen linjer. Svaret er fra leder i SBF Ray Tørnkvist.

Sitat
Jeg skjønner selvsagt din frustrasjon ovefor oss, men den juridiske siden av saken gjør at vi uten konkrete klager og med skriftlig garanti fra CW om tilbakebetalinger gjør at vi ikke kan kaste han ut av supporterunionen. Han oppfyller også alle krav han skal til oss.
Det har kommet en del mailer som også går fra det skriftlige verbale mot fysiske overgrep mot CW, og det blir for dumt. Alle som føler seg lurt bør politianmelde dette, da først kan vi ta afære og suspendere klubben under etterforskning eventuellt. Slik jeg ser dette i en totaloversikt er det personen CW som er nesten mer involvert en Newcastle som klubb.

Han oppfordrer folk til å politianmelde dette her, så dere som har bevis; bring it on!!! Og når en politianmeldelse er i boks, så vil NUSSC som Tørnkvist sier bli suspendert...Og det vil garantert vekke oppmerksomhet hos samtlige medlemmer i NUSSC..

Jeg har fulgt godt med i tråden, og det er vel noen her som har vært offer for falske aksjer..det er et kjempebevis, som utvilsomt vil bli sett alvorlig på av politiet..

Til Nordin: Jobber du forresten fortsatt med saken, eller har du gitt den opp?

PS! Dessverre er det noen idioter som har sendt trusler mot CW, det styrker ikke akkurat saken. Men uansett er CW en skurk, og det er aldri for sent å gjøre noe med det!!
« Siste redigering: 24. Jan. 2008, 11:00 av kø1 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM