20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Habib Beye  (Lest 53663 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Habib Beye
« Svar #255 på: 06. Aug. 2009, 22:52 »
Beye har vært god, men vi trenger den opprenskingen som kommer automatisk nå. Selv om han hadde vært knall å ha så får vi automatisk også en fornyelse av laget. Og har man ikke den riktige spiriten kan han bare dra, som Steven Taylor sa..Vi trenger bare spillere med den riktige holdningen.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

DeeJayJay

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #256 på: 06. Aug. 2009, 23:44 »
Beye skyver bare probleme fremover. Nå får han spille i PL, før Hull rykker ned i CCC og blir der, i stedet for å spille opp Newcastle til noe stort i PL igjen, under Shearer ;)

Hehe ja, skal vel et mirakel til om Hull klarer plassen i år. Var jo et mirakel at de klarte seg ifjor , og det mirakelet var Newcastles komplette uduglighet!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 06. Aug. 2009, 23:54 »
Dette er tungt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #258 på: 07. Aug. 2009, 00:43 »
Jaja, da får vi kose oss i CCC med de kreative kreftene som finnes i Geremi, Smith, Butt, Nolan, og så kan vi nikke fornøyde med hodet når vi tenker på hva vi betaler for disse geniene.

Jeg ser for meg følgende startoppstilling:
Harps
Geremi - Saylor - Enrique
Raylor-Butt-Nolan-Guthrie
Duffers - Sholaføkkingsdinho- Jonas

God natt!!!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 07. Aug. 2009, 00:57 »
Beye har vært god i Newcastle, men når han forlater klubben etter å ha sutra seg gjennom en hel pre-season, så har jeg problemer med å savne han. Han og Bassong kan egentlig ryke reise.

De bør se og lære av hvordan Owen og Martins har forlatt klubben, oppføre seg som folk, og ikke bare snakke drit hver gang de er i media. De har vist en profesjonell holdning, mens Beye og Bassong bare har ødelagt for seg selv.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #260 på: 07. Aug. 2009, 13:06 »
Vi har godt av en opprensking i stallen, og nå kan vi få penger for dem. Tror ikke vi hadde fått det senere. Men trist å miste gode spillere, kunne ønsket å beholde Martins. Men utenom det kan:

Beye, Bassong, Geremi, Smith, Owen, Løvenkrans, Viduka, Cacapa, kanskje Colo også bare gå for min del...
Få bort dritten og senke de astronomiske lønningene!!

Vi bygger opp nytt. Jeg har tro på de spillerne vi har nå.

Harper/Krul

R.Taylor-Colo/Kadar-S.Taylor-Enrique/Tozer

Jonas-Guthrie/Butt-Nolan/Barton-Duff

Carroll-Ameobi/LuaLua
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #261 på: 07. Aug. 2009, 13:50 »
Å kvitte oss med de fleste av disse spillerne er nok klokt med tanke på økonomien, men å nevne Bassong og Beye, sammen med resten viser ikke akkurat langtidshukommelse. Bassong var vår beste spiller forrige sesong, og jeg mener Beye har vært den beste hvis jeg ser på de to siste sesongene samlet.
Bassong har vel heller ikke en altfor stor lønningssekk.

Å kalle de dritt, fordi de vil bort fra en klubb, som styres av en mann som er tydelig desillusjonert og som heller ikke kan se bak-fram på ølvommen sin, ja det er rett og slett lavpannet.

Synd å miste begge, men ikke trekk geordieluene helt nedover øynene.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #262 på: 07. Aug. 2009, 13:59 »
Seriøst!
Både Beye og Bassong har klaget i hele sommer. Samme om de to er de beste forsvarsspillerne våre, jeg mener vi gjorde rett i å selge. Bassong har hatt en god sesong i PL, men nå kommer en litt tøffere en. Håper han feiler i Spurs.
Beye har også klaget, og skjønner at han vil videre. Men Villa er interessert. Er vi virkelig så dårlige at man hopper på det første toget som går fra Newcastle? Hull?! Det er lavpannet det (som du så fint kalte det).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #263 på: 07. Aug. 2009, 14:16 »
Hvilke grunner til at Beye velger Hull istedenfor Villa kan jo ha et utall ukjente grunner. Et par: Spilletid, tilbud , ikke hold i Villa-ryktene.
Akkurat nå så kan vel de fleste innrømme at toget til Hull ser mer lovende ut enn det fra Newcastle.

Tror faktisk Bassong kommer til å gjøre det ok i Spurs, alt ettersom hvordan Spurs gjør det.

Er så jævlig vanskelig å vite hvordan det er på innsiden av klubben. Hva som blir sagt og hva som skjer. Ingen har en anelse. Men likevel kaller vi spillere dritt og håper de feiler i neste klubb. Samme spillerne som faktisk ofret noe i kampene våre i forrige sesong, i sterk motsetning til mange andre.
Husker ikke folk tilbake? Tenker man ikke lengre enn det som står i avisen?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #264 på: 07. Aug. 2009, 15:45 »
Akkurat hva som skrives i avisene gir jeg blanke i. Det er det jo hvertfall ikke hold i da.
Har det noe å si for oss hvem som presterte i fjor? Eller for 2 år siden? Har det noe å si for oss nå, at vi har slått PSV, Inter, Juventus osv i europa? Nei. Fortiden er så lite viktig for oss. Historien til klubben er viktig, men hvem bryr seg egentlig om årets spiller 08/09 når vi skriver medio august 09, og står foran en helt ny sesong.
Test: Kan noen, uten å google, si meg hvem som ble årets spiller 07/08? Jeg husker ikke det.
Det som bør bety noe for spillerne og fansen, er hva som skjer fremover.

Jeg sier ikke at vi skal drite i historien, men hvertfall forrige sesong. Vi rykket ned, vi gjorde tabber, på tabber, på tabber. Både administrativt, og sportslig. Skal vi sitte å si: "Nei, faen. Vi skulle ha gjort det slik og slik"? Litt sent nå, og det er bedre å bruke krefter på kommende sesong. Og slik som de spillerne som nå forlater oss har klaget hele sommeren, sier jeg GOOD RIDDANCE!!!!

PS: Jeg har aldri kalt noen spillere dritt, og setter pris på innsatsen Bassong gjorde i fjor. Men poenget er at de har mye å lære av Owen og faktisk Martins. Jeg trodde Martins skulle sutre seg til en overgang, men håndterte det meget eksemplarisk offentlig. Owen sa ikke mye, men det han sa kan man forstå. Beye, og hvertfall Bassong, hadde for dårlige holdninger til klubben, og det mener jeg er dårlig gjort ovenfor et publikum som har støttet dem i tykt og tynt!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #265 på: 07. Aug. 2009, 15:58 »
Skal ikke banne på det, men var ikke det Given? Virker iallefall logisk og kjent i mitt hode. Eller så var det Beye. Litt usikker.

Enig i at det som skjer fremover som er det viktigste.

Tenker mest på Beye når det gjelder dette temaet. Kan være enig i at jeg er mer skeptisk til Bassong. Beye virker på meg som en oppegående person som har gitt alt han kan for klubben. Når det gjelder klaging gjennom sommeren, så tror jeg til dels at det er litt mediahysteri. Tar ikke alt for god fisk. Ser fint for meg at slik situasjonen har vært i sommer, så har det dukket opp endel konflikter som ledelsen fint kunne ha avverget. Det hele bunner jo ned i MA ubrukelige håndtering av driften og salget av klubben.

Det sørgelige er jo at de som helt eller tildels har bidratt for klubben(Les: Beye, Bassong, Martins) er borte, mens andre sitter igjen med de fete lønningsposene sine. Greit nok at vi har fått mye penger for de og det er vel og bra. Men vi har fortsatt endel ubrukelige igjen som jeg heller vil bli kvitt.
« Siste redigering: 07. Aug. 2009, 16:00 av Ipt »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 07. Aug. 2009, 18:57 »
I følge SSN skal han ha signert for Villa.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 07. Aug. 2009, 19:56 »
Interessant. Har ikke sett Villa-ryktene på lange tider. Og i går var han i forhandlinger med Hull. Men for all del, bra for Beye at han havner i en så god klubb. James Milner gråter neppe av denne nyheten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #268 på: 07. Aug. 2009, 21:06 »
Isåfall så er det bare å gratulere både Villa og Beye med gode valg...
sunt pueri pueri puerilia tractant

BallaJazz

• Flaskebærer
  • *
  • Newcastle & VIF !
    • Vis profil
« Svar #269 på: 07. Aug. 2009, 21:46 »
http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/article2848903.ece

Ganske forventa detta...men forstår Beye utrolig godt!.Lykke til videre og bare å gratulere villa med et solid kjøp her