20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Habib Beye  (Lest 53555 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Habib Beye
« Svar #225 på: 31. Juli 2009, 10:15 »
Følge SSN har Beye levert transfer request.

Helt i orden. Alt for god lønn til at vi har råd til å beholde ham. Med Beye vekke sparer vi igjen 400 000 til 500 000 i uka.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #226 på: 31. Juli 2009, 11:24 »
Vis du vil bytte Newcastle for Hull så sjønner jeg ikke helt va du tenker på.
Eksempelvis ville jeg mye heller spilt for Leeds eller Doncaster, selv om doncaster er i divisjonen over. Vis jeg hadde våre 31 år gammel, ville jeg heller ikke hatt serlig lysst og flytte på meg, særlig vis jeg har ei lønn på utrolige 400000-500000 i uken.

Dagens fotballspillere eier ikke lojalitet, di driter i klubbene bare di får sånn noelunde betalt. Alt var bedre før i tiden, da var det pure passion.

Håper Beye blir, han er faktisk en av di som er brukbar. Vi må heller kvitte oss med di spillerne som ikke bidrar og har en kjempelønn.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 31. Juli 2009, 11:28 »

Håper Beye blir, han er faktisk en av di som er brukbar. Vi må heller kvitte oss med di spillerne som ikke bidrar og har en kjempelønn.

Men det er nettopp det Beye har, en kjempelønn. Å beholde ham når klubben spiller i Wankership er det rene vanvidd. Ergo må han vekk.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #228 på: 31. Juli 2009, 13:02 »
Newcastle har tydligvis avslått et 2mill£ bud fra Hull.

Peter

• Gjest
« Svar #229 på: 31. Juli 2009, 16:31 »
Newcastle har tydligvis avslått et 2mill£ bud fra Hull.

Det sjønner jeg. 2 millioner pund for ham er alt for lite. Skal vi selge ham bør vi minst få 4 millioner.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #230 på: 31. Juli 2009, 17:11 »
Vi må huske på at han er 31 år, var vel skadet en del forrige sesong (?), har høy lønn, alle vet vi må slanke lønnsbudsjettet vårt, har igjen 11 mnd av kontrakten og han har levert inn transfer request! Vi kan ikke forvente altfor mye for han. Men 4mill bør vi klare å få ja :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #231 på: 31. Juli 2009, 17:33 »
Vi betale bare 2mill£ for han fra Marseille da i 2007.
Han er 31 og vil vekk, hva kan NUFC gjøre?

Skulle gjerne sett vi fikk 5mill£ for han.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 31. Juli 2009, 17:50 »
£4m er hvertfall absolutte maksimum av hva vi kan kreve. Han fyller 32 år om et par måneder, har igjen under et år av sin nåværende kontrakt. Vi har ikke akkurat veldig mange gode kort å spille på i disse forhandlingene her. I tillegg hever han en bra lønn også.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 31. Juli 2009, 17:51 »
2 mill er greit for en spiller som er 31 med en dårlige sesong i fjor. Hadde han hatt en normal lønn ville det vært en annen sak. Men jeg er glad vi blir kvitt ham. Tror ikke vi får 4. Men fantastisk hadde det vært om vi hadde fått så mye.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 31. Juli 2009, 18:36 »
Tror det er viktig for gruppa å få ut Beye. Han har virka grinete i alle treningskampene og har vært ute med kjeften flere ganger i media.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 31. Juli 2009, 19:15 »
Tror det er viktig for gruppa å få ut Beye. Han har virka grinete i alle treningskampene og har vært ute med kjeften flere ganger i media.

Det også selvsagt. Må få ut de som lager dårlig stemning.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #236 på: 01. Aug. 2009, 10:56 »
Håper han blir. Forstår ikke at noen vil gå til Hull. Uansett om de er i PL, vil tro de ryker ned neste sesong. De spiller jo helt forjævlig fotball i tillegg.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #237 på: 01. Aug. 2009, 11:29 »

At han er grinete er kanskje ikke så rart, med tanke på hvordan denne klubben blir drevet om dagen. Dessuten så tror jeg Beye har en utrolig vinnermentalitet og hater å tape.
Dette er en spiller som vi trenger i laget etter min mening.Han er rutinert, har et bra fotballhode og dessuten så kan han både spille back og midtstopper...
Vi trenger spillere i gruppa som tør å virkelig gå inn i kampen om en opprykksplass og det tror jeg Beye kan gjøre.
Har aldri sett han gjøre en dårlig arbeidsinnsats.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #238 på: 01. Aug. 2009, 13:31 »

Det også selvsagt. Må få ut de som lager dårlig stemning.
Er nå helt andre enn spillerne jeg tenker på i så måte.

Men greit å få ned lønnsbudsjettet litt mer. Selg for £2Mill.

Peter

• Gjest
« Svar #239 på: 02. Aug. 2009, 14:23 »
Håper han blir. Forstår ikke at noen vil gå til Hull. Uansett om de er i PL, vil tro de ryker ned neste sesong. De spiller jo helt forjævlig fotball i tillegg.

Da har du ikke sett Newcastle....