20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Habib Beye  (Lest 53562 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Habib Beye
« Svar #195 på: 26. Mai 2009, 20:14 »
Beye er og blir en profesjonell mann!! Fantastisk at han sier at han ønsker å bli værende for å spille oss opp igjen. Slik innstilling liker jeg, det viser at det faktisk finnes de spillerne i stallen som vet hva dette går ut på!

Alikevel vil jeg ikke ta gledene for mye på forskudd heller. Mye kommer jo ann på hvem og hvor mange vi har råd til å beholde.  Vi må bare håpe at klubben har råd til å beholde Beye og Taylor og slike type spillere med de rette holdningene og riktig innstilling. Jeg håper vi har det og at Beye og Taylor holder det de sier og blir med og spiller Newcastle tilbake til prem league.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #196 på: 26. Mai 2009, 22:02 »
Såg at ein del nemnte S.Taylor som eit kapteinsemne for neste sesong, men det er eg ikkje så enig i. Eg synest at Taylor, som trass heroisk innsats framleis gjer ein god del juniorfeil, bør konsentrere seg om å utvikle seg vidare. Å ha ein kaptein med riktig innstilling (noko Tayls utvilsomt har) er essensielt, slik at vi unngår å ha ein meir eller mindre uinteressert kaptein, slik som Owen altfor ofte framstod som ved fleire høve.

Eg tykkjer Beye bør bli kaptein, og så får vi krysse fingrane for at vi får inn ein rutinert og solid herremann ved sidan av Taylor. Eg reknar med at Bassong forsvinn, og i så måte blir det nødvendig med ein mann som kan tilpasse seg ligaen raskt og også kan språket (mao alt det som Colo ikkje er).

BEYEWATCH!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #197 på: 26. Mai 2009, 22:24 »
Håper på Beye og Taylor sentralt i forsvaret jeg. Beye kan erstatte Bassong, og i tillegg tror jeg Beye kan spille noen år ekstra som midtstopper.
Så kan vi eventuelt bruke R.Taylor som høyreback og Jose Enrique som venstreback, hvis han også blir da. Det er en veldig bra forsvarsrekke i Championship.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 26. Mai 2009, 22:29 »
Beye har en av styrkene sine offensivt, så jeg mener bestemt han skal fortsette på backen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 26. Mai 2009, 22:47 »
Eg synes Beye kanskje bør omskolerast til stoppar, ser ikkje så mykje til han framover lenger. S. Taylor derimot var langt meir med framover som back og er meir farlig offensivt, i tillegg blir ikkje "tabbene" hans så fatale i backposisjon, så eg ser gjerne at Taylor spelar back og Beye stoppar neste sesong.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 26. Mai 2009, 22:56 »
De gangene han faktisk har fått spille back denne sesongen har han imponert offensivt. Han var litt ute av form på høsten, men han er uten tvil et utrolig viktig angrepsvåpen for oss. Løper opp og ned sida som en gal i 90 minutter. Du har kanskje ikke lagt merke til han offensivt, fordi han har spilt stopper?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #201 på: 26. Mai 2009, 22:57 »
Beye har styrker offensivt ja. Men han er jo klart best defensivt. Hvertfall så mener jeg det utifra hva jeg har sett av han.
Er ikke mange som kommer forbi den mannen. Ble veldig imponert av han de gangene han spilte stopper for også.
Men mener bare han er et godt alternativ til å erstatte Bassong.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 26. Mai 2009, 23:32 »
De gangene han faktisk har fått spille back denne sesongen har han imponert offensivt. Han var litt ute av form på høsten, men han er uten tvil et utrolig viktig angrepsvåpen for oss. Løper opp og ned sida som en gal i 90 minutter. Du har kanskje ikke lagt merke til han offensivt, fordi han har spilt stopper?

Eg synes ihvertfall han var langt bedre offensivt forige sesong. Ikkje det at han ikkje er god offensivt, men meinar Taylor er endå bedre framover, derfor vil eg at dei skal bytte plass. Dessuten blir ikkje Beye raskare med åra heller.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #203 på: 26. Mai 2009, 23:35 »
Beye var fantastisk god offensivt i hjemmekampen mot Boro. Håper han blir og da skal han selvfølgelig spille høyreback selv om han er meget god som stopper. Men nå får vi sjansen til å kjøre inn et stopperpar og da håper jeg vi klarer å beholde Taylor og Bassong som jeg tror kan bli et fantastisk stopperpar.
an sparker ikke Bobby Robson??

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #204 på: 26. Mai 2009, 23:48 »
Legend!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 27. Mai 2009, 18:26 »
Ny kaptein? Viss S Taylor følgje etter no, så kan vi få eit solid forsvar i CCC.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #206 på: 27. Mai 2009, 22:17 »
Ny kaptein? Viss S Taylor følgje etter no, så kan vi få eit solid forsvar i CCC.
Han har allerede sagt at han blir :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #207 på: 27. Mai 2009, 23:09 »
Jeg tar ingenting for gitt enda, det at de sier dem blir er vel og bra det, men skulle det komme noen skikkelig bud på dem kan det vel alikavel hende de blir solgt selv om jeg tviler.
Men begge er spillere vi virkelig vil få god bruk for i CCC, DET er det ingen tvil om.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 28. Mai 2009, 03:02 »
Han har allerede sagt at han blir :)

Ah ok. Rekna igrunn med det, men veit jo aldri. Kven er det eigentleg ein er sikre på verte i klubben?

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #209 på: 28. Mai 2009, 11:17 »
Konge at Beye blir med ned! For en mann!!