20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Habib Beye  (Lest 53847 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Habib Beye
« Svar #90 på: 22. Sep. 2008, 12:21 »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 22. Sep. 2008, 12:24 »
Flott! Beye er en viktig brikke i kampen om å få laget på rett kjøl. Noen som vet hvordan det ligger an med Enrique?

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #92 på: 21. Okt. 2008, 15:57 »
Det skal være en høring på torsdag i forbindelse med anken av Beyes røde kort.

Er det slik at karantener ikke trer i kraft før en uke etter det røde kortet blir utdelt? Vet det er slik i forbindelse med gule kort, men er usikker med rødt.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 21. Okt. 2008, 16:09 »
Det var slik før når man fikk rødt kort, men virker som man soner med en gang nå. Guthrie fikk hvertfall straffen sin med en gang tidl. denne sesongen. Samme gjaldt Cahill som sto over mot oss, etter at han ble utvist helgen før kampen mot oss.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 21. Okt. 2008, 17:05 »
If Beye fails to have his dismissal overturned he will serve a three-game ban meaning he will miss this weekend's Tyne-Wear derby with Sunderland

Hva i alle dager? 3 kamper for takling som bakerste mann? Er jo regelrett latterlig!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 21. Okt. 2008, 17:06 »
Er jo regelrett latterlig dersom avgjørelsen ikke blir omgjort uansett spør du meg. Dersom det blir 3 kamper skjønner jeg ihvertfall ingenting.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 21. Okt. 2008, 17:14 »
Er jo regelrett latterlig dersom avgjørelsen ikke blir omgjort uansett spør du meg. Dersom det blir 3 kamper skjønner jeg ihvertfall ingenting.

Hadde nok ikke blitt det om han spilte for MænJu for å si det sånn.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 21. Okt. 2008, 17:22 »
Jeg synes ikke det er latterlig hvis de velger å la det røde kortet stå, fordi jeg synes det er en såpass vanskelig situasjon. Men tre kamper er jo helt katastrofe.

Crowo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #98 på: 21. Okt. 2008, 17:28 »
Er det ikke automatisk karantene på 3 kamper for direkte rødtkort? Men det er jo katastrofe hvis de lar det røde kortet stå.
« Siste redigering: 21. Okt. 2008, 17:30 av Crowo »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 21. Okt. 2008, 17:33 »
Nei, jeg mener å ha lest at det pleier å være en kamp for slike kort som Beye fikk...Men mulig jeg tar feil.

Er jo håpløst hvis man skal få like mange kamper for en slik takling som hvis man grisetakler en spiller som nesten brekker begge beina.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 21. Okt. 2008, 18:23 »
Fy faen! Når skal fotballforbund rundt om skjønne at jobben deres ikke er å forsvare dommere for enhver pris?!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 21. Okt. 2008, 18:36 »
Hvis Beye får tre kamper...det er faktisk helt vanvittig. Faen som jeg klikka i går når han ble utvist. Og hvis ikke FA og Rob Styles har baller nok til å skjønne at denne situasjonen er tvilsom(i det minste), så er det noe som er totalt feil!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 21. Okt. 2008, 19:23 »
Nei, jeg mener å ha lest at det pleier å være en kamp for slike kort som Beye fikk...Men mulig jeg tar feil.

Er jo håpløst hvis man skal få like mange kamper for en slik takling som hvis man grisetakler en spiller som nesten brekker begge beina.

I utgangspunktet er taklinger som fører til rødt kort grunnet å frata en motstander en opplagt scoringssjanse en kamp ja. Voldelige taklinger er 2 og oppover.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 21. Okt. 2008, 20:14 »
MEN, håper folk forstår at det var en ekstremt vanskelig avgjørelse for Styles å ta. Eg måtte se reprisen før eg såg at Beye tok ballen. Det var jo ikke akkurat en klokkerein takling på ball, for han tok Robinho omtrent samtidig som ballen. Om Styles ikke hadde dømt straffe, og Beye hadde vert en halv milimeter lenger fra ballen, og da altså ikke nådd den, så vile nok Cityfansen vert like sur.

Eg er ganske sikker på at denne ikke blir omgjort. Kver uke er det tvilsome utviselser, og denne var inget untak.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #104 på: 21. Okt. 2008, 21:35 »

Til sammenligning fikk vel Guthrie 3 kamper, der Fagan knakk det ene benet?
Men det kommer ikke som noe sjokk på meg, FA har en del merkelige avgjørelser når det kommer til å beskytte dommerne sine.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒