20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Habib Beye  (Lest 53390 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Habib Beye
« Svar #105 på: 23. Okt. 2008, 15:40 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4374433,00.html
Beye wins red card appeal
Defender available for selection in Wear-Tyne derby
Dette kalles gode nyheter.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #106 på: 23. Okt. 2008, 22:05 »
Og heldigvis er FA fornuftig her. Rob Styles derimot kan vel forvente seg en aldri så liten ferie fra dømming på det øverste nivået nå.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 23. Okt. 2008, 22:24 »
Og heldigvis er FA fornuftig her. Rob Styles derimot kan vel forvente seg en aldri så liten ferie fra dømming på det øverste nivået nå.

Tviler jeg sterkt på. Det var ikke hårreisende dømming. Bare dårlig.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 23. Okt. 2008, 22:57 »
Rob Styles hadde en hårreisende avgjørelse på Old Trafford for noen uker siden, så det er nok ikke umulig at han får noen ukers pause fra PL.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #109 på: 23. Okt. 2008, 23:29 »
Rob Styles hadde en hårreisende avgjørelse på Old Trafford for noen uker siden, så det er nok ikke umulig at han får noen ukers pause fra PL.

Det står skrevet i dommerhåndboka at man skal ha hårreisende avgjørelser på old Trafford,så får nok heller bonus enn pause på grunn av den avgjørelsen
sunt pueri pueri puerilia tractant

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #110 på: 23. Okt. 2008, 23:51 »
Det var antydet i en eller artikkel jeg leste at dersom Beye ble frikjent ville FA få store problemer med ikke å gjøre noe med Styles.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 24. Okt. 2008, 01:11 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #112 på: 24. Okt. 2008, 01:28 »
Konge
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #113 på: 24. Okt. 2008, 08:57 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/3235955/Referee-Rob-Styles-dropped-from-Premier-League-programme-Football.html

Han er i allefall tatt av jobben som 4.dommer i London i helgen. Han vil få dømme CCC neste helg. Han trenger nok en liten tenkepause.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #114 på: 24. Okt. 2008, 20:00 »
Vist jeg ikke tar helt feil eller er blitt gammel ::)
Så er noen av våre beste kamper\gode kamper blitt dømt av Styles. Så jeg vil ikke at han slutter, men at han for en liten repremande, det skal jeg være enig i.
Er vel heller noen andre dommere jeg gjerne vil kvitte meg med, uten at jeg skal nevne navn..
Men dette blir litt utenfor topic.

Så, det som er skjedd, taler posetivt for oss i kampen mot Sunderland iallefall. Håper snart Beye kan finne tilbake til fjorårets form, da han var en av Newcastle beste spillere. Har sansen for Beye jeg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 24. Okt. 2008, 22:26 »
Vi har vel relativt bedritne resultater den senere tid under godeste Styles, mener jeg å ha lest på nufc.com.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #116 på: 24. Okt. 2008, 22:31 »
Vi har vel relativt bedritne resultater den senere tid under godeste Styles, mener jeg å ha lest på nufc.com.
Vist det stemmer, skylder jeg på det jeg sa!! Gammel å kansje litt senil.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 24. Okt. 2008, 23:52 »

Styles er ubrukelig og bør ikke få lov og dømme oss mer!

Dømte han oss i første kamp mot ManU også? Var han dommeren som IKKE dømte frispark når Jonas ble løpt rett ned av Vidic? Var jo flere tvilsomme avgjørelser i den kampen også! Noen som husker?

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 25. Okt. 2008, 11:04 »
han dømmer jo alltid for man u, var vel han som gikk ut og beklaga en straffe han ga ronaldo, og ferguson rosa han for at han torde det.

skulle ikke tro han dømte for rivalen city da :P
lt;3 Newcastle <3

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 25. Okt. 2008, 11:41 »

Styles er ubrukelig og bør ikke få lov og dømme oss mer!

Dømte han oss i første kamp mot ManU også? Var han dommeren som IKKE dømte frispark når Jonas ble løpt rett ned av Vidic? Var jo flere tvilsomme avgjørelser i den kampen også! Noen som husker?

Mener å huske det var Riley som dømte oss da, og da var det flere tvilomme situasjoner ja.