20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spillerne vi aldri skulle ha solgt.........  (Lest 22559 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Spillerne vi aldri skulle ha solgt.........
« Svar #60 på: 23. Sep. 2007, 00:52 »
Ja, det blir vanskelig at han ER...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 23. Sep. 2007, 00:59 »
Han var heller ingen nøkkelspiller da han forlot oss, og viste vel at han ikke hadde noe å gjøre verken i PL eller i en portugisisk toppklubb derefter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 23. Sep. 2007, 01:06 »
Robert var i mine øyne en nøkkelspiller til siste slutt i klubben....med sine dødballer var han en konstant trussel!!! Jeg savner en dødballspesialist som Robert på dagens lag!! Det er bare å se på hvilke statistikker den mannen hadde av assist og scoringer....helt fantastisk!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 23. Sep. 2007, 01:09 »
Javisst, hadde vi kunnet bytte inn Robert kun til cornere og frispark, så hadde det vel nesten vært okei, men neitakk. Han var ikke god nok på slutten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 23. Sep. 2007, 01:17 »
Nei vel...han produserte hvertfall scoringer og assist helt til Souness kastet han ut av laget....Venstrefoten hans er så enestående at han kunne for min del gjerne fortsatt vært fast i Newcastle!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 23. Sep. 2007, 02:04 »
Hjelper ikke. Han er ikke god nok for noe lag som har ambisjoner om å klare seg i PL.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 23. Sep. 2007, 12:40 »
Robert var i mine øyne en nøkkelspiller til siste slutt i klubben....med sine dødballer var han en konstant trussel!!! Jeg savner en dødballspesialist som Robert på dagens lag!! Det er bare å se på hvilke statistikker den mannen hadde av assist og scoringer....helt fantastisk!

Statistikken taler vel ikke til Roberts fordel akkurat, javist hadde han mange spektakulere scoringer, og mange assist også, men det var samtidig en kjent sak at Robert var en avspillerne i PL som skjøt mest av alle, fra alle tenkelige og utenkelige vinkler og avstander. Leser du kun statistikken som sier noe om hvor mye han traff så ser det nok bra ut, men legger du samtidig til den statistikken om hvor mye han bommet\mislyktes (noe som strengt tatt bør tas med) så ser du at han hadde en god del mislykkede forsøk også.

VAR en nøkkelspiller: JA.
Kunne vært nå  hvis han fortsatt var her: NEI, ikke en sjanse i havet.
Da Robert dro var det nok på et nokså riktig tidspunkt i forhold til mange andre spillere vi enten solgte for tidlig, eller for seint.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 23. Sep. 2007, 12:59 »
Men chicken.....hva i granskauen er galt med å skyte mye!!!! Helvette....skal du score må du pokker avslutte, og har du ei slegge som Robert så kan du faen meg skyte.... ;D J

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 23. Sep. 2007, 13:05 »
Selvfølgelig ikke, men det handler om å la spillerne gå til den rette tiden. Robert ble ikke bedre, og leverte mindre og mindre gode kamper. Da Milner og Ambrose ENDELIG fikk sjansen på slutten av den sesongen presterte de mye bedre. Milner var jo vår beste spiller den sesongavslutninga. Robert vil alltid bli huska som en stor spiller hos omtrent alle Toon-fans, med rette, men der er en tid for alt. Roberts tid var over, enten en likte det eller ei!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 23. Sep. 2007, 13:13 »
Men chicken.....hva i granskauen er galt med å skyte mye!!!! Helvette....skal du score må du pokker avslutte, og har du ei slegge som Robert så kan du faen meg skyte.... ;D J

Hehe, joa, skal være enig i den. Ville bare presisere at statistikk ikke nødvendigvis er det beste argumentet å bruke i Roberts forsvar ;)

Jeg liker underholdende spillere jeg, og det var Robert utvilsomt, men noen ganger syns jeg man må tenke på lagets beste, foran å prøve å score selv, og det gjorde ikke alltid Robert, men det gjør jo ikke Messi, Ronaldinho, og C.Ronaldo alltid heller. I tillegg står jeg for det jeg sa: Robert gikk nok faktisk på et nokså korrekt tidspunkt, og bare det er ikke verst til Newcastle å være. Jeg tror nok de aller fleste savner en Robert på sitt beste, men da savner jeg i samme slengen, Alan Shearer, Robert Lee, David Ginola, Phillip Albert, Les Ferdinand, Peter Beardsley, Gary Speed osv osv. ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 23. Sep. 2007, 13:15 »
Milner var på ingen måte veldig god på slutten av 04/05 sesongen....hele laget vår dårlig på slutten av den sesongen...Eneste lyspunktet jeg husker var Ambrose..men Ambrose fikk da mye tillitt sesongen før også av SBR da SOlano ble solgt!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 23. Sep. 2007, 13:17 »
Jo, Milner var veldig god på slutten av den sesongen. Vi avslutta på en liten high etter en forferdelig periode, og Milner og Ambrose var veldig gode, i mine øyne var Milner vår aller beste spiller.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 23. Sep. 2007, 13:35 »
Nå tar du forbanna feil Eilertsen!!!! da mener jeg ikke Milner, men at vi avsluttet 04/05 sesongen på en high......vi hadde en knakende god periode i Jan, feb, mars....så fikk vi slossingen til bowyer/dyer, tap mot sporting lisboa, og semi tap i fa cup mot manu 1-4!!!! Etter 16 mars 2005 spilte vi 13 kamper og vant 2!!!! en mot sporting i uefa cup og en i ligaen mot Fulham!!!!!

Før denne katastrofale peridoden som du presterer å kallen en "high" hadde vi 8 strake seire på rad!!! Statistikken er hentet fra nufc.co.uk....Link: http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/Fixtures/0,,10278~2004,00.html

Du må ha blandet med en annen sesong eller et eller annet, du er ihvertfall på ville veier når du påstår at dette vcar en god avsluttning.....Robert spilte forøvrig sin siste kamp mot Sporting, så han deltok ikke på nedturen.......

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 23. Sep. 2007, 14:05 »
Okei, da tenkte jeg delvis feil. Men det jeg står ved var at Milner og Ambrose var et av få lyspunkt på slutten av den sesongen.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #74 på: 24. Sep. 2007, 11:59 »
Robert var veldig god under Sir Bobby syntes jeg vi kan si, men da Souness overtok ble det slutt på dette.