20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spillerne vi aldri skulle ha solgt.........  (Lest 22567 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Spillerne vi aldri skulle ha solgt.........
« Svar #45 på: 10. Sep. 2007, 15:50 »
Er ganske sikker på Ambrose fortsatt er i Charlton.

DanMan

• Gjest
« Svar #46 på: 21. Sep. 2007, 16:21 »
Artig å se noen nevne Ambrose. Han var jeg også veldig imot et salg av. Det skal dog nevnes at det var også Souness, men Ambrose selv ville spille mer førstelagsfotball, og fikk dra. han spiller fortsatt i Charlton, og hvis jeg husker rett scoret han et cupmål for ikke veldig lenge siden. Woodgate er dog navnet jeg først tenker på da jeg leser tittelen på tråden. Dernest Luque. 8)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 21. Sep. 2007, 16:26 »
Woodgate og Speed er mine umiddelbare impresjoner! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 21. Sep. 2007, 16:47 »
Woodgate og Speed er mine umiddelbare impresjoner! :D
Det kan vel de aller aller fleste stå ved, vil jeg tro.

Ser ikke helt poenget i å være så imot salget av Luque, som i dag virkelig understreker hvor glad jeg er for at han ikke er her lenger, når han glatt innrømmer at han kom hit for pengenes skyld, og som mistrivdes så til de grader at han ville bort for enhver pris.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 21. Sep. 2007, 16:51 »
Luque sin avgang synes jeg var en lettelse...men for all del han er en god fotballspiller og håper han gjør suksess igjen...Glemmer ikke alle de praktscoringene han hadde i Deportivo, dessverre var det få av dem i Newcastle..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

DanMan

• Gjest
« Svar #50 på: 21. Sep. 2007, 16:53 »
La oss ikke gjøre dette til en Luque 2-tråd.  ;) Speed er selvfølgelig også et korrekt navn i denne sammenheng. Det samme er Solano (første salg) og Scott Parker, også nevnt av andre.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 21. Sep. 2007, 17:00 »
Jeg lurer på om jeg har nevnt det før, men Laurent Robert er en spiller vi ALDRI skulle kvittet oss med! Jeg finner ingen i PL som har en slik slegge som han!

DanMan

• Gjest
« Svar #52 på: 21. Sep. 2007, 17:03 »
Jeg lurer på om jeg har nevnt det før, men Laurent Robert er en spiller vi ALDRI skulle kvittet oss med! Jeg finner ingen i PL som har en slik slegge som han!

Bare én som sløser bort like mange frispark som han i jakten på det "perfekte" mål, og han er venstreback på det norske landslaget.  ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 21. Sep. 2007, 17:05 »
Var på  høy tid at Robert dro, burde nok dratt ihvertfall en sesong tidligere, minst. Ingen som helst tilfeldighet overhodet at karrieren stupte videre rett ned etter den tid med Robert. Vi holdt lenge ut med han.
Men ikke misforstå meg, vil huske Robert med glede, fantastisk spiller i form og herlig skuddfot.
Solano og Parker bør også nevnes, selvfølgelig!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 21. Sep. 2007, 17:11 »
Nå synes jeg dere er historieløse!!

Robert var en fantastisk ving, herlige innlegg, masse scoringer!! Han hadde vanvittig mye assist og jeg tror han scoret nærmere 15 mål på en av hans sesonger i newcastle.....

Okey...han var rævva defensivt og en sær rar og spesiell kar....men det er litt sjarmen det også, og ha forskjellige typer mener jeg.....Uten Solano og Robert tør jeg påstå at Shearer hadde endt på rundt 150-160 scoringer for nufc....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 21. Sep. 2007, 17:15 »
Føler ikke jeg er historieløs overhodet. Han presterte konge førstesesong hos oss, ble deretter mye mer variabel, og sine to siste sesonger for oss var det svært mye tøv, og han taklet overhodet ikke benketilværelse, til tross for at han var jævla dårlig rett ut sagt.
Det var på høy tid da Souness endelig startet benytte Milner og Ambrose istedet, de var begge mye bedre.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 21. Sep. 2007, 17:20 »
Jeg skjønner at alle ikke liker typen luksusspillere som jo Robert er/var....når det er sagt synes jeg han presterte godt alle sesongene sine på SJP...men det er klart han hadde mange drittkamper, som nok veier litt opp for kritiske røster... :P

Shearer sa jo en gang, noe sånt som...."What you see with Laurent, is what you get" Alle vet at Robert ikke var mannen som tok de tunge "usynlige" løpene tilbake på banen...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 21. Sep. 2007, 17:25 »
Hehe, ja, forventa ikke det så mye, men var veldig frustrerende å ha en så markert formspiller i laget. Syns jeg vi var mer tjent med å ha eksempelvis Milner eller Zog der!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #58 på: 22. Sep. 2007, 21:17 »
Robert var en av våre nøkkelspillere. End of case.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 23. Sep. 2007, 00:41 »
Merk, han VAR. Han faded out på godt norsk til å bli en aldri så liten slask.