20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spillerne vi aldri skulle ha solgt.........  (Lest 22536 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Spillerne vi aldri skulle ha solgt.........
« Svar #30 på: 18. Aug. 2007, 11:19 »
Spesielt Andy Cole skulle vi aldri solgt. I hvert fall ikke på det tidspunktet. Han var jo fenomenal for Manutd i etterkant!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 19. Aug. 2007, 00:34 »
Det er lett å si at vi aldri skulle solgt Cole. Og jeg kan vel kanskje være enig. Men Keegan greide jo alltid å trylle frem nye goalgettere, og Sir Les var da på ingen måte noen dårlig erstatning for Andy Goal. Og spørsmålet er, hadde vi hatt Alan Shearer om vi ikke hadde solgt Andy Cole? Jeg mener nei. Aner ikke hva dere andre tenker, men kunne godt tenkt meg å vite det.

Det var ikke VI som kvittet oss med Bernard. Det var Bernard som hadde litt for høye tanker om seg selv.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 19. Aug. 2007, 00:35 »
Ja, det er veldig lett å se tilbake på årene og putte pekefingeren på det som aldri skulle vært gjort. Men det er det hele denne tråden dreier seg om.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 19. Aug. 2007, 00:44 »
Joda, jeg vet at det er hele pointet med denne tråden. Det var ikke det, men jeg må likevel få si hva jeg mener om salget av Cole sett i ettertid. Og jeg mener at vi i det lange løp egentlig ikke tapte all verden på å selge ham. Det er først de siste sesongene, etter at Shearer måtte klare seg alene, og av den grunn rustet bort, at vi har kunnet trengt en spiller som Cole. Jeg synes ikke savnet av Cole var nevneverdig stort i perioden 1996-2004. Og jeg kan ikke huske at Les Ferdinand gjorde seg bort i tiden etter at Cole ble solgt og før Shearer kom.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #34 på: 19. Aug. 2007, 14:31 »
Er enig med deg her Joakim, hadde ikkje Andy Cole blitt solgt ville nok aldri Shearer ha kommet til oss.

Les Ferdinand spilte strålende, han skulle aldri ha forsvunnet fra oss. Han hadde jo 50 mål på 84 kamper for oss. 29 mål den første sesongen hos oss.

Er det noen spillere som alltid vil bli husket i Newcastle er det jo Les Ferdinand og Alan Shearer.

Newcastlesupporter siden 1992

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #35 på: 09. Sep. 2007, 20:57 »
Scotty Parker
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 09. Sep. 2007, 21:00 »
Her kan man nevne veldig mange.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 09. Sep. 2007, 22:06 »
Paul Huntington

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 09. Sep. 2007, 22:09 »
Scotty Parker

Selvfølgelig kan man nevne mange. Hunty veit man jo ikke enda, men jeg ville blitt mer skuffa dersom Edgar dro ihvertfall.
Hunty kan lett falle igjennom og enda opp som en ny Bradley Orr, James Coppinger eller you name it. Ingen garantier om at han vil klare det, til tross for good early signs.
MEN, jeg håper at vi får se han i fremtiden, kanskje også kjøpe han tilbake om utviklinga går riktig bra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 09. Sep. 2007, 22:23 »
Speed, Hughes, Ferdinand, Nobby ( den første gangen  ;) ), Woddy, Cole, Ginola ( ELSKET HAN ), Ambrose ( likte gutten).

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 09. Sep. 2007, 22:26 »
Hei ikke glem Robert.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 09. Sep. 2007, 22:40 »
Speed, Hughes, Ferdinand, Nobby ( den første gangen  ;) ), Woddy, Cole, Ginola ( ELSKET HAN ), Ambrose ( likte gutten).

Dette var en fin samling, minus Hughes, Cole og Ambrose! Hughes var egentlig aldri gok nok, Cole førte som mange sier på mange måter til at Kongen kom og Ambrose har vel heller aldri helt klart å utviklet seg til noe spesielt, selv om han burde fått spilt mye mer for oss istedet for Robert og Bowyer (som ving) de siste par sesongene de to var her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 09. Sep. 2007, 23:01 »
Hughes har ikke og har aldri hatt de kvalitetene som tilsier at han ville inneha en fast plass på Newcastle. Men jeg likte at han alltid gjorde en god innsats og kunne spille hvor som helst i forsvaret, en skikkelig potet med andre ord. Han søt aldri, og aldri noe tull med Hughes utenfor banen heller da Newcastle var som "verst".

Cole, det er greit nok at det banet vei for Shearer. Men hvis vi ser bort i fra det så gikk vi glipp av utrolig mye fra Cole årene etter at han dro, vi vet alle hva han gjorde for scum. Men velger selvsagt Shearer for cole anyday!

Ambrose er vel en litt så personlig greie tror jeg. Han gjorde noen fantastisk mål for oss, jobbet iherdig, og var en god spiller å ha. Mye av de samme grunnene som jeg nevnt på Hughes kunne jeg også ha sagt her.

Olav: Tja, Robert hadde jeg sansen for når vi hadde han, hvertfall en stund. Men hvis vi ser på det han presterte etter at han dro og hvilken grinebitter han var så er han ikke den jeg savner mest. Men gud for noen mål han har laget!!:)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #43 på: 10. Sep. 2007, 01:45 »
Robert er en spiller jeg egentlig ikke angrer på at vi solgte, men GUD hvor glad jeg er for at vi hadde han ;D
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #44 på: 10. Sep. 2007, 15:37 »
Foresten, er Ambrose i Charlton enda? har ikke hørt noe elr sett ham på lenge....ikke at jeg ser så mye på CS heller da.
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!