20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Shearer 37 år  (Lest 19020 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer 37 år
« Svar #30 på: 23. Okt. 2007, 12:51 »
Tror peter Beardsley har fått for mange kilo til et skikkelig comeback  :) Det var morsomt å se han i Princes' Trust-kampen. Han, Shearer og Gazza var de store høydepunktene. Niall Quinn ble pepet på hver gang han fikk ballen. Det var 3 gode mål av Shearer, enda han var ute på puben og drakk pils og så på semifinalen i Rugby-VM kvelden før. Det er kun han og Peter Beardsley som vi ser på puben. Micheal Owen, Shay Givens, Kieron Dyer (Før han flyttet) og de andre som bor rundt her gjemmer seg bak høye gjerder og hekker.

Det er ikke lenge siden Shearer åpnet pleiehjemmet sitt som han fikk bygget ut for testimonial-pengene sine. Han er en jordnær og trivelig mann. Han kan finne på å ringe Metro radio om morgenen når han kjører ungene på skolen bare for å drive gjøn med Tony Horn på morgensendingen. For halvannen uke siden var det folk som skulle ringe inn å fortelle hvilket navn de hadde som ga de problemer. folk ringte inn om at de Windass og lignende. Så kommer det "Welcome to the show, Alan. What's your last name that causes you problems?" "Beleive it or not, Tony. It's Shearer" Radiovertene trodde først det var en spøk fra noen andre så Shearer fortsatte å dra ut spøken til det ble usikkerhet og kaos i studio. Jeg lo godt på vei til jobb.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 23. Okt. 2007, 17:14 »
Hehe. Practical jokes har ifølge ryktene alltid vært en personlig favoritt hos Shearer, så jeg er ikke overrasket.
Har du flere gode historier fra Mekka?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 23. Okt. 2007, 18:53 »
Poster om det dukker opp noe.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 23. Okt. 2007, 19:06 »
Apropos 'sladder' så kan Det vel nevnes at Shearer antakeligvis er den eneste i området med egen liten golfbane i hagen. Litt paradoksalt mtp at han gikk til sak mot naboen sin som ville bygge ut men Shearer mente det ville ø4elegge for dyrelivet. Men har man penger......

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #34 på: 05. Nov. 2007, 10:39 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_2849978,00.html
Newcastle United legend Alan Shearer has hinted his first job in club management may not be with his beloved Magpies.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 05. Nov. 2007, 10:48 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_2849978,00.html
Newcastle United legend Alan Shearer has hinted his first job in club management may not be with his beloved Magpies.

Bra! Jeg vil ikke at han skal debutere hos oss.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #36 på: 05. Nov. 2007, 16:31 »
Selvsagt vil han NUFC det beste.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 06. Nov. 2007, 14:12 »
Shearer maa foerst gjoere seg ferdig med trenerlisensen sin. Han holder paa og har noen faa moduler igjen. Tror ikke han er interessert i aa eksperimentere som tener med en klubb som Newcastle. Tror nok heller Peter Beardsley blir den neste treneren naar Sam gaar. Det har vaert skrevet mye om det her borte men Beardsley sier han ikke oensker aa kommentere det og at han har full tiltro til Sam.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 06. Nov. 2007, 18:29 »
Sam Allardyce drar nok ikke med det første. Og mislykkes han på høyde med Souness og Roeder - så Gud hjelpe oss!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #39 på: 06. Nov. 2007, 18:39 »
Da er det ikke håp for oss!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 07. Nov. 2007, 15:38 »
Sam Allardyce drar nok ikke med det første. Og mislykkes han på høyde med Souness og Roeder - så Gud hjelpe oss!
Hvis han mislykkes er det så absolutt ikke håp.
Vi kan ansette Sir Alex Ferguson, men han vil bli skjelt ut på grunn av 20 år i Man Utd. Vi kan ansette Jose Mourinho, men fansen vil være delt i synet på om han er arrogant eller bare morsom. Vi kan ansette Arsene Wenger, men han er fransk, og kan bli anklaget for å ikke ta vare på lokal tilhørighet. Vi kan ansette Benitez, men han er for defensiv i spillestilen, og tenker kun på CL.

Den eneste som i teorien kan overleve i denne jobben er Alan Shearer, men uten rikelig erfaring, vil han også bli et lett bytte for ekstremt pessimistiske fans. For det er fansen som ødelegger denne klubbens sjanser, gang etter gang. Ja, vi har også hatt klubbledere som har ført klubben galt av sted, og Hall-familien har ikke alltid tenkt på klubbens beste, de heller. Men de er fans de også. Alan Shearer har en så stor status på Tyneside, at han kan få mer tillit enn andre av fansen, men da MÅ han ha lang erfaring før han begynner i jobben, er jeg redd. Men selv det kan by på problemer, om han velger "feil" klubber på sin vei.

Jeg håper, håper, håper at Chris Mort og Mike Ashley er modige nok til å gi en manager tillit over tid. Og vi bør like greit starte med Sam Allardyce. Hvis vi kaster Allardyce denne sesongen, eller etter denne sesongen, fordi resultatene ikke har vært helt som ønskelig, så er vi på jordet.
Fansen vil alltid være delt. Fansen vil aldri bli helt fornøyd, før vi spiller Keegan-fotball og vinner trofé etter trofé i mange år sammenhengende, og aldri taper en eneste fotballkamp igjen. Men selv da vil enkelte hevde at det aldri kan vare, og at oppturen bare er midlertidig. Derfor bør styret snarest se til å drite i fansen, og gjøre det de tror er riktig for NUFC, som bør være å gi en manager tillit over tid.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 07. Nov. 2007, 16:40 »
Problemet har aldri vært at eiere eller styreformenn har vært for dårlige til å gi managere tid og tillit - det er fansen som har vært problemet. Skriker om å henge managere så fort vi ikke vinner alle kampene "vi skal vinne", og raser når vi ikke klarer å blande oss med topp fem. Dette kommer over tid, for det er nettopp det managere trenger til å bygge et vinnerlag - tid!

Souness jobbet med sitt eget lag, men i prosessen (om vi kan kalle det det), ble presset fra fansen såpass stort at det ikke var annen utvei for Shepherd å gi han fyken. Så var det Roeder, som klarte seg temmelig seg bra i starten, men som også ble presset ut av jobben av fansen etter 15 måneder eller noe sånt. Det samme VIL skje med Sam Allardyce om han ikke innfrir de altfor høye forventningene fra fansen. Enkelte folk på dette forumet ville allerede ha hodet hans på et fat etter tapet for Derby, og jeg regner med at flere har kastet seg på den bølgen etter tapet for Pompey. Heldigvis har det klare flertallet ikke vendt seg mot Big Sam enda. Men det kan skje nokså fort, f.eks ved første, store dårlige periode, som alle klubber får en gang iblant.

Jeg gir faen denne gangen. Så lenge vi klarer å holde oss sånn nogenlunde på midten av tabellen de to første sesongene, har han fortsatt min støtte. Klarer vi UEFA-cupen er det jo strålende! Bare vi unngår nedrykkskampen er jeg altså fornøyd. Og jeg forventer kanskje også at vi i det minste kommer høyere opp på tabellen enn Sunderland.

Gi Sam Allardyce tid, folkens! For det finnes ingen managere per dags dato som kan overta Newcastle og få oss rett til Champions League. Og kutt ut å snakke om Shearer med det første. Han var en fantastisk fotballspiller, men det gir ingen garanti for at han skal være en god manager. Han må få masse erfaring før han kan vurderes, også erfaring med å styre enn annen Premier League-klubb. Etter det kan han vurderes, men ikke før!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 07. Nov. 2007, 17:00 »
Store overskrifter i The Journal i dag om at Sam ikke skal erstattes og at han er med i klubbens langtidsplanlegging. Hall sier, noe som er et godt poeng, at fansen tenker alt for kortsiktig og at klubben maa tenke framover. Sam er nettopp kommet til klubben og maa faa tid paa seg til aa bygge opp laget. Saa uansett om det ikke blir en topplassering i aar saa har Sam tillit og kommer til aa lede laget ut sesongen. Tror denne artikkelen er paa www.journallive.co.uk. Har ikke sjekket ettersom jeg leser papirutgaven.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 07. Nov. 2007, 17:09 »

Jeg gir faen denne gangen. Så lenge vi klarer å holde oss sånn nogenlunde på midten av tabellen de to første sesongene, har han fortsatt min støtte. Klarer vi UEFA-cupen er det jo strålende! Bare vi unngår nedrykkskampen er jeg altså fornøyd. Og jeg forventer kanskje også at vi i det minste kommer høyere opp på tabellen enn Sunderland.

Fornøyd bare vi unngår nedrykksstreken...? Holde oss nogenlunde på midten av tabellen de to neste sesongene?

Newcastle United er en klubb med ambisjoner, og slik jeg ser og slik jeg tror ledelsen i klubben ser det så er øvre halvdel et absolutt minste krav!! Med alle stjernespillerne våre og pengebruken er nedre halvdel fullstendig uakseptabelt!! Jeg kan ikke se for meg at de nye eierne kjøpte denne klubben for å havne utenfor topp10...de vil nok være misfornøyde hvis vi ikke kommer til europa også, noe de fleste fans også vi være...Dessuten tror jeg spillerne er veldig innstilt på å oppnå noe mer enn å havne blant de 10 beste, de vil selvsagt spille europa-cup og pushe topp4.....

Personlig mener jeg at vi med det laget vi har til rådighet MÅ klare topp8, faller vi utenfor topp10 kan BigSam bare ta hatten sin å gå, da er han ikke rett mann for jobben..Vi er nødt til å ha ambisjoner, det nytter ikke å si at vi skal klare det neste sesong og ditt og datt...Vi lever i "nuet", spillerne er gode nok, klubben som organisasjon er god nok, supporterne er best i ligaen....Men er BigSam god nok for Newcastle?? Etter sesongen har vi svaret, og han skal få sitte trygt inntill da og få lov til å prøve og feile...Håper virkelig BigSam er mannen som kan skape kontuinitet i Newcastle, men vi kan ikke se oss blinde på resultater for å skape kontuinitet..Vi må prestere også denne sesongen!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 07. Nov. 2007, 18:40 »
Sånn som du snakker nå har vi snakket i dei siste 50 åra! Vi må tørre/orke å ''ofre'' ett par-tre sesonger, før vi kan kreve at resultatene kommer. Denne sesongen skal vere Sam sin, og neste sesong også synes eg. Om det ikke er kommet noe lunde resultater da ( 7+), så kan vi begynne å lure... Kor lang tid tok det ikke før United vant sitt første trofee under SAF?
Kontinutet folkens, kontinutet.