20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Shearer 37 år  (Lest 18934 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer 37 år
« Svar #15 på: 14. Okt. 2007, 21:20 »
Alan "Kongen" Shearer scorte hattrick da laget hans vant 5-3.... 8)

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1134399,00.html

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 15. Okt. 2007, 17:19 »
Dette beviser vel bare en gang for alle at det å score mål så ofte som Shearer har gjort er en medfødt gave, ikke et opptrent talent.
Alan Shearer slutter aldri å score. Håper world, eller noen andre, vil vise oss bilder av Kongens mål i løpet av de neste dagene. Bare så synd han var skadet da han skulle ta farvel.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 16. Okt. 2007, 18:39 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1144928,00.html

Scoringene kan sees der..Gratis video. 3 flotte mål. Sikker på at han fortsatt ville vært god nok for PL.

Forøvrig et vakkert mål av Peter Beardsley! :)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #18 på: 16. Okt. 2007, 19:28 »
Fotball på sitt vakreste! Det mener jeg virkelig, selv om det ene målet kom etter horribel "klarering" fra en forsvarspiller.

Typiske Alan Shearer-scoringer og ikke minst en typisk Beardsley-scoring.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 16. Okt. 2007, 22:58 »
Hadde selvfølgelig myyyye heller sett Kongen enn Ameobi som backup, selv om Kongen aldri var laget som noen backupspiller :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 16. Okt. 2007, 23:04 »
Dæven. Peter er godt oppe i førtiåra nå, hadde virkelig ikke ventet meg et raid ala glansdagene. Fantastisk mål, og veldig typisk Beardsley. Imponerende av en 45 år gammel mann som la opp FØR tusenårsskifte.

Shearer har ikke mistet særlig mye av sin spisskompetanse. Straffen var noe slapp, dog, men andremålet var en perle.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 16. Okt. 2007, 23:05 »
Han er til og med 46. Imponerende.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 16. Okt. 2007, 23:06 »
Kan være proppa full av elendighet, men en gudbenådet teknikke som det han har mister du bare ikke sånn helt enkelt. Se bare på Maradona!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 16. Okt. 2007, 23:19 »
Teknikken og ballkontrollen er en ting.
At han fremdeles har såpass stor fart, selv om han har mistet mye, er i mine øyne imponerende.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #24 på: 19. Okt. 2007, 17:58 »
artig å se både Beardsley og Kongen, de kna jo fortsatt begge to. Selv om jeg tror at Kongen fortsatt kunne scoret masse mål i PL, så må jeg si at jeg synes det er bra at han ga seg på topp. Vil egentlig aldri se en GUD på benken for Newcastle..

Med mindre det er 11 andre og bedre guder på banen da :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #25 på: 19. Okt. 2007, 18:40 »
artig å se både Beardsley og Kongen, de kna jo fortsatt begge to. Selv om jeg tror at Kongen fortsatt kunne scoret masse mål i PL, så må jeg si at jeg synes det er bra at han ga seg på topp. Vil egentlig aldri se en GUD på benken for Newcastle..

Hvor i h...... har du tenkt å finne de? ;-) Kloning av mennesker er fortsatt ikke lov, ergo finner du ikke EN, langt mindre 11 bedre guder!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 19. Okt. 2007, 22:44 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1144928,00.html

Scoringene kan sees der..Gratis video. 3 flotte mål. Sikker på at han fortsatt ville vært god nok for PL.

Forøvrig et vakkert mål av Peter Beardsley! :)

Takk, det vekker gode minner å se de gode gamle gutta i aksjon igjen.  :)

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #27 på: 20. Okt. 2007, 08:10 »

Hvor i h...... har du tenkt å finne de? ;-) Kloning av mennesker er fortsatt ikke lov, ergo finner du ikke EN, langt mindre 11 bedre guder!

Det var vel det som var poenget her ja, litt vanskelig å finne en eller 11 som er bedre enn kongen, derfor synes jeg det var bra at han la opp, så han ikke ble plassert på benken, eller benyttet i et rotasjonssystem på slutten av karrieren. Men ikke misforstå meg feil her, Shearer hadde fortsatt banka inn mål i PL og han hadde sikkert spilt mange kamper for NUFC, men det er noe med det å gi seg mens man er på topp!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #28 på: 20. Okt. 2007, 10:25 »
Helt enig, alt for mange topp spillere som "suger" det siste ut av karrieren. Det er riktig å gi seg mens man ennå leverer varene.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 22. Okt. 2007, 17:19 »
Peter Beardsley comeback hadde vert noke. I ein offansiv mitbaneposisjon =P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]