20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Shearer 37 år  (Lest 18929 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer 37 år
« Svar #90 på: 19. Nov. 2007, 18:32 »
Det er som jeg har skrevet litt lenger opp her, at det å ha managererfaring ikke nødvendigvis er noe man MÅ ha! Synes det ligner litt på byråkrati den tankegangen om at de først må få prøve seg som manager i en annen klubb i lavere divisjoner før de kan få prøve seg hos oss!

Da Kevin Keegan tok over Newcastle United FC i 1992 hadde han ingen managererfaring uansett nivå, men han hadde en drøm om hvordan fotball skulle spilles, han turte å total renovere hele klubben fra topp til tå og han var bestemt på at dette skulle gjøres på hans egen måte. Resten er historie! Så det er plenty av bevis, også i NUFC at man kan gjøre det storartet uten å ha managererfaring. Tror det hele handler mer om personlighet og om hvor tøff man er!

Så om Keegan klarte dette i en alder av 41, skal man ikke se bort ifra at Beardsley klarer det samme selv om han er noen år eldre, eller Shearer for den saks skyld!

Av og til tror jeg det er bedre å få inn en kar med nye tanker og idèer, fremfor å bygge på det gamle man har. Om man har rutine eller ikke tror jeg i det lange løp har lite å si. Da tror jeg heller det er bedre at de er lokale helter og gamle storspillere som vet hva klubben betyr for fansen og for dem selv. Jeg synes vi NUFC supportere kan kalle oss heldige som har 2 så gode, gamle helter som har lyst til å styre Newcastle skuta på vent. Vi må heller ikke glemme Lee Clark, da kan man si 3!  ;)

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #91 på: 19. Nov. 2007, 18:54 »
Kanskje jeg skulle stikke bortom Shearer og kalle meg "skribent for NUFC supporterklubben i Norge" og intervjue han og snike inn noen spørsmål om hva han mener om framtiden sin som manager. Hmmm. Har selv stor tro på Sam etter det han gjorde i Bolton. Fra Championship til UEFA-cup spill på 6 eller var det 7 år så for min del så er spekulasjonene om Shearers framtid som manager i NUFC en spekulasjon som ligger en god stund fram i tid.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 19. Nov. 2007, 19:04 »
For min del kan du godt gjøre det. Hadde vi kunnet få noen få eksklusive ord fra Kongen, så hadde jo det vært gull verdt for oss.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #93 på: 19. Nov. 2007, 19:15 »
Hvorfor ikke lage et "nyhetsbrev/mail" med intervjuer og litt annet stoff enn det som står i avisene? alle kan lese nyheter på nett men som medlem i supporterklubber så får man blader med intervjuer, inside info osv. Vet ikke om den "ofisielle" NUFC supporterklubben har det i Norge. Trenger ikke koste noe for en slikt nyhetsmail. Det ville kostet grosso om det skulle kommet på papir. Bare en tanke. Vet ikke hvor stor interessen ville vært for noe slikt.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 19. Nov. 2007, 20:05 »
spar det intervjuvet til vi har fått et eget blad:P ser for meg den saftige forsiden med bilde av Shearer. Hvilken førsteutgave det måtte vært!!
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #95 på: 19. Nov. 2007, 20:55 »
Har ikke NUFCFC eget blad i Norge??? Magpies heter vel magasinet her. Ville vært billigere å trykke å distribuere fra England. Jeg sender ofte post herfra til Norge og porto koster ca. 5kr for litt tyngre post. I tillegg er trykkerikostnader lavere.

Ligger det noen planer rundt å lage newutd.no til en offisiell fanclub etter et evt opphør av den andre eller lage dette til et seriøst supplement?

Nå har denne tråden sklidd litt ut..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 19. Nov. 2007, 20:59 »
Jeg har aldri sett noe offisielt blad fra NUFC i Norge.
Derimot har NUSSC, en latterlig forening noen kanskje vil kalle supporterklubb ei blekka full av eldgamle nyheter. Men radar, sjekk ut Annet-seksjonen her på forumet, og tråden "Arbeidsgruppe mot NUSSC", så skjønner du hvordan ståa er i dagens såkalte offisielle supporterklubb for Newcastle United!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #97 på: 19. Nov. 2007, 21:39 »
Har fulgt med på det.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 29. Nov. 2007, 19:04 »
Rusten Thorstvedt skal stoppe Shearer. Hadde vert utrolig gøy å sitt den charity kampen.

http://fotball.aftenbladet.no/england/article95581.ece
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 29. Nov. 2007, 19:12 »
Det hadde vert kjempeartig.

For eit herlig angrep:

Angrep: Alan Shearer (kaptein), Ian Wright, Les Ferdinand, Paul Walsh, Peter Beardsley og Cyrille Regis.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #100 på: 29. Nov. 2007, 22:52 »
Ja den skulle eg likt å sett ja....skulle gjerne hatt den på opptak i tillegg.... :PNoen som kan hjelpe meg der?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #101 på: 11. Des. 2007, 09:26 »
Fabio Capello is set to be the new England boss after Jose Mourinho ruled himself out of the running. And the former Real Madrid manager could draft in ex-England stars Alan Shearer and Stuart Pearce as part of his backroom staff. (various)
Shearer sammen med Capello, spennende tank å spennende ang at han lærer ekstremt mye frem til den dagen han skal ta over Newcastle..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 11. Des. 2007, 15:12 »
Spennende. VELDIG spennende ;D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 12. Des. 2007, 19:33 »
Om det er sant så er det iallfall den ideelle læremesteren til å introdusere Shearer for managerjobben.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 12. Des. 2007, 21:17 »
Tja, det er jo alt ettersom en ser det. Hvis en vil at Alan Shearer skal stå for offensiv fotball, og spill gjennom ledd, så er vel ikke Fabio Capello mannen. Capello er ikke akkurat mannen som gjør fotball til kunst. Og nettopp det var vel hovedårsaken til at han har fått sparken i Real Madrid to ganger.

Men for all del, hvis FA får tak i Capello, så blir de veldig farlige. Alt den mannen tar i, blir til gull.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon