20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Høyreback?  (Lest 13160 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Are

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Høyreback?
« Svar #15 på: 06. Aug. 2007, 13:20 »
vet bare at Carr ikke holder mål. Han må i tilfelle ta seg kraftig sammen hvis han skal spille for oss.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #16 på: 06. Aug. 2007, 13:59 »
Carr er ikke god nok synes jeg men skal gi han en sjangse under big sam så får man se om han har skjerpa seg noe.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 06. Aug. 2007, 22:18 »
God nok som backup. Men me treng ein bedre.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 06. Aug. 2007, 23:02 »
Carr er ikke god nok synes jeg men skal gi han en sjangse under big sam så får man se om han har skjerpa seg noe.

Kan ikke gi alle fotballspillere i verden en sjanse da. Carr er rett og slett ikke god nok. Han er ei rundingsbøye defensivt, han suger på hode, han slår elendige pasninger og har svært lite å bidra med offensivt. Kort sumert en dårlig spiller som ikke har noe å gjøre i Premier League...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 06. Aug. 2007, 23:57 »

Kan ikke gi alle fotballspillere i verden en sjanse da. Carr er rett og slett ikke god nok. Han er ei rundingsbøye defensivt, han suger på hode, han slår elendige pasninger og har svært lite å bidra med offensivt. Kort sumert en dårlig spiller som ikke har noe å gjøre i Premier League...
Jeg mener Carr var en meget habil back i Tottenham, og han har hatt sine gode kamper for NUFC også.
Jeg tror at Carr er en av få spillere som kan heve spillet sitt med Sam Allardyce som sjef, og med bedre forsvarskompanjonger. Av de som spilte i forsvar forrige sesong, så var vel Carr en av de bedre, uten at det er et kompliment.

Men for all del, handler Sam inn en ny høyreback så sutrer jeg ikke over det. Men jeg mener en venstreback til bør være førsteprioritet. Jeg er også veldig lysten på Lassana Diarra som vi er blitt linket til idag.......

Med Geremi, Carr, Solano som høyrebacker, så synes jeg vi har brukbar dekning der. Får vi Diarra også kan han også benyttes der. Han spilte ihvertfall høyreback i noen kamper for Chelsea forrige sesong.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 07. Aug. 2007, 00:11 »
Jeg har alltid sett på Carr som en habil back. Dog med sin klare styrke offensivt.
Han har brukbar fart, slår brukbare crosser og er svært løpsvillig. Er en spiller som alltid trår til i taklinger og ikke legger noe imellom i duellene. Men han mangler en del på defensiv posisjonering og taktisk klokskap. Ikke den helt store tryggheten med ball heller.

Men han er fullt ut brukbar, og jeg tror han kan bli bedre under Allardyce. Men vi trenger et nytt førstevalg på høyrebacken, da Geremi ser ut til å bli regnet som sentral midtbanespiller. Tror ikke Allardyce plutselig bruker Geremi på høyrebacken i sesongens første seriekamp, når han har spilt sentral midtbane i alle treningskampene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 07. Aug. 2007, 00:56 »
Da Carr kom til oss så jeg på han som blant de bedre høyrebackene i ligaen, og jeg så forsåvidt på Baba som en relativt god back da han kom. Men begge føler jeg at har stupt veldig siden de kom til oss. Carr var jo store deler av forrigesesong katastrofal for vårs, men hevet faktisk spillet da han spilte venstreback de siste kampene. Jeg er litt redd for at Carr faktisk blir den eneste "ekte" høyrebacken vi har når 1. september kommer. Og da ser jeg gjerne både Solano og Geremi spille der istedet. Men for all del, dersom Carr skulle spille like solid når sesongen virkelig starter som han har gjort i sesongoppkjøringa forsvarer han også en plass på laget.
Forhåpentligvis kjøper vi alikevel inn en god høyreback som gjør Carr til backup.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 07. Aug. 2007, 23:13 »
Ettersom jeg ikke tør å stole helt på Carr så syns jeg vi skulle prøve oss på Celta Vigos høyreback Àngel Lopez. Utvilsomt en høyst brukbar høyreback, han har også nylig fått sin første landskamp. Tror også det ville være mulig å hente ham ettersom Celta Vigo har rykket ned.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 07. Aug. 2007, 23:18 »
Hva med Maicon fra Inter? Hadde vært en drømmesigning det også!

djmattis

• Gjest
« Svar #24 på: 07. Aug. 2007, 23:29 »
Tror du Inter selger sin beste høyreback? haha
Maicon er elsket av fansene....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 07. Aug. 2007, 23:41 »
Enrique var Villarreals beste venstreback og elsket av fansen, men alikevel valgte han Newcastle. Å tro at vi får Maicon er selvfølgelig lite sannsynlig, men det er da lov å drømme litt! :)

djmattis

• Gjest
« Svar #26 på: 07. Aug. 2007, 23:49 »
Hehe du har rett. Man må alltid holde håpet oppe, men dette er nok mission impossible når det gjelder Maicon, men hadde jo gått til rett klubb i det minste da :D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 08. Aug. 2007, 10:01 »
Det er nettop dette som er cluet med Àngel Lopez. Det er fullt mulig å hente ham fra den klubben han er i nå. Han er kanskje ikke på Maicon sitt nivå, eller Dan Alves, men når han er med og konkurrerer om en plass på det spanske landslaget så vitner det om at det er en god spiller. Og gode høyrebacker har vi ikke flust av i Newcastle. Derfor syns jeg Àngel Lopez hadde vært et spennende navn.

Sitat fra: danield
Enrique var Villarreals beste venstreback

En sannhet med modifikasjoner, tror Joan Capdevila fikk flere kamper enn Enrique på venstrebacken på El Madrigal ifjor.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 08. Aug. 2007, 15:42 »
er vell nesten samme vem de henter vis de henter noen i dt hele tatt då...geremi e goe på bæcken han og, elr kan me seta cacapa ut dr å ha geremi som ein defansiv midtbane spiller...mn for min del kan de hente vem som helt,for carr e udugelige, rett å slett ishe goe nok for newcastle meine eg!!
Joey Barton 7

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 08. Aug. 2007, 18:17 »
Si meg, hvilket språk er det du forsøker å skrive? Bokmål? Nynorsk? Jeg har nemlig en følelse av at du skriver en noe forenklet versjon av dialekta di. Kunne tenkt meg et litt renere norsk (uansett hvilken målform du benytter). Det hjelper heller ikke at du bruker stygge forkortelser og har fæle stavefeil, men det får så være.

Tilbake til topic. Jeg ser ikke helt at Stephen Carr er udugelig. Etter treningskampene i sommer å dømme, så er han på langt nær udugelig. Man kan alltids diskutere om han er god nok for Newcastle eller ikke (i mine øyne er han en mer enn god nok backup), men å kalle ham udugelig synes jeg er å dra det litt langt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon