20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Høyreback?  (Lest 13161 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Høyreback?
« Svar #45 på: 12. Aug. 2007, 11:53 »
Geremi er så overlegent god på midtbanen at jeg helst ikke vil se han på høyreback. For all del, han gjorde det relativt godt som høyreback i Chelsea, men det er ingen tvil om hvor han er best.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 12. Aug. 2007, 12:04 »
Carr takler ikke tempoet i Premier League. At han spillte bra i preseason kampene.Var nok at de andre lagene hadde litt lavere tempo. Tror det kommer en nymann på høyreback snart.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 12. Aug. 2007, 12:24 »
Geremi er så overlegent god på midtbanen at jeg helst ikke vil se han på høyreback. For all del, han gjorde det relativt godt som høyreback i Chelsea, men det er ingen tvil om hvor han er best.

Delvis enig, men også delvis uenig. Når Emre og Barton er tilbake fra skade, eller iallfall bare en av dem også, syns jeg det bør være et alternativ å flytte ned Geremi. Ikke fordi Barton eller Emre nødvendigvis er bedre enn Geremi, men rett og slett for å slippe og bruke Carr og dermed mønstre et best mulig lag.

Men når vi ser hvor god Geremi er på midten så er det ikke umulig at det faktisk svekker laget og midtbanen dersom Geremi degraderes til back. Det kommer kanskje litt an på motstanderen også, men etter igår så har jeg bare blitt godt påminnet om at jeg helst vil slippe å se for mye til Carr...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 12. Aug. 2007, 16:13 »
Hvis VG Netts live oppdatering stemmer så er ikke engang Paulo Ferreira på benken hos Chelsea idag. Samtidig så skriver dagens Sunday Sun at Big Sam fortsatt har penger til disposisjon. Det hadde iallfall vært verdt et forsøk...

Ellers syns jeg Chris Baird som Fullham snappet opp fra Southampton i sommer også ser ut som en bedre høyreback enn Stephen Carr, men kanskje ikke akkurat noe førstevalg.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 14. Aug. 2007, 23:16 »
Blir hard kamp om plassen for Ferreira i Chelsea nå dersom Alves kommer, hint hint....  ;)

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #50 på: 17. Aug. 2007, 19:22 »
Blir hard kamp om plassen for Ferreira i Chelsea nå dersom Alves kommer, hint hint....  ;)

Ser nok ikke ut som Alves kommer alikevel.
Mr. "JEGGIRCHELSEAPENGER" sier selv at han ikke legger ut mer penger for Alves, og at pengene for Alves må komme fra et evt. salg .. av Robben.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #51 på: 17. Aug. 2007, 19:31 »
Ferreira er ikke god nok til teinemat engang!

Håper ikke vi prøver oss på han, heller Carr en stund da så kan vi sikte inn en kvalitetsback etterhvert.

Og hvorfor er plutselig Ferreira aktuell for oss?
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!