20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Høyreback?  (Lest 13135 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Høyreback?
« Svar #30 på: 08. Aug. 2007, 18:30 »
Det som Carr har levert de siste 2 årene har vært udugelig i mine øyne. Vi kunne nesten like gjerne hatt jørgen tengesdal på backen istedenfor. Han ble vell også beskrevet som en av de minst treningsvillige i en artikkel i chronicle som kom ut rett etter sesongslutt.

Men: nå som allardyce har kommet inn har jeg tro på at alle spillerne kommer i toppform, fordi ingen kan slippe unna metodene han bruker. Han er svært nøyaktig når det gjelder å få spillere topp trente. Jeg har tro på at Carr kan finne tilbake til gammelt slag. Men jeg tipper uansett at han kan bli erstattet enten i januar, men iallefall neste sommer.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 08. Aug. 2007, 18:59 »
Det Carr har levert de siste to årene har vært svært dårlig ja. Det er riktig. Og det er helt sikkert riktig at Carr ikke nødvendigvis er den som står igjen på treningsfeltet en halvtime etter trening og trener på det han er god på fra før, og det han ikke er så god på fra før.

Men Carr er likevel en dyktig forsvarer hvis han bare får kyndig veiledning og er godt trent. Han har selvfølgelig sine svakheter, blant annet når det gjelder å velge hvilke dueller han skal ruse inn i, og hvilke han skal stå over. Men det er få som er så løpsvillig på kanten som Stephen Carr. Du kan banne på at han er der og byr seg frem så straks vi har fått ballen over midten.

Men ja, han må etterhvert erstattes, han er ikke SÅ god, og han er ingen ungdom lenger, og nettopp derfor håper jeg at vi får inn en høyreback før vinduet stenger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Amu - Luque

• Benkvarmer
  • **
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
« Svar #32 på: 08. Aug. 2007, 19:54 »
Andreas Gòrlitz, spiller for Bayern hvis jeg ikke tar heelt feil.. hørt rykter om at han ønsker seg bort.. en fantastisk back btw
Newcastle United We Stand

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #33 på: 08. Aug. 2007, 21:45 »
Andreas Gòrlitz, spiller for Bayern hvis jeg ikke tar heelt feil.. hørt rykter om at han ønsker seg bort.. en fantastisk back btw
Når vi først ser på høgrebacker hos Münich, skal vi selfølgelig først og fremst se på spilleren Willy Sagnol. Han er 30 år, og har 51 A-landskamper for Frankrike - noe det står respekt av! Han er 1.81 høg eller noe, og har akkurat den erfaringa vi trenger der bake. Legger til at han kan spille vingback også, så både deffansive og offansive kvaliteter til tusen... Fortell litt mer om han dere Andreas Gòrlitz da. Er han talent eller noe?=)
Venter i spenning...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 08. Aug. 2007, 21:52 »
Han er ikke god nok for Bayern og er dermed utlånt til Karlsruher. Vitner ikke om kvalitet det akkurat.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 08. Aug. 2007, 21:58 »
At han ikke er god nok for Bayern betyr ikke at han ikke er god nok for oss.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 08. Aug. 2007, 22:20 »
Men at han ikke blir regnet som en backup engang er han ikke god nok. Noe f.eks Rossi beviste.

Spilleren er 25år og har 18 kamper tilsammen for Bayern over 3 sesonger.
« Siste redigering: 08. Aug. 2007, 22:22 av danield »

alop123

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 08. Aug. 2007, 22:21 »
Tenkte mest på god høyde - som vi vet Sam setter pris på - og at N'Zogbia kunne trenge en ny landsmann på laget, slik som Luque og Enrique. Forsvarspillere er jo på topp rundt 30 årsalderen, om dei holder seg i god fysisk stand og har rutine og klokskap. Har ikkje sett han spille på ein stund, har han tapt seg så mye da!?
Venter i spenning...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 08. Aug. 2007, 22:57 »
Et annet interessant navn er Palermos Christian Zaccardo. Vet ikke hvorvidt Newcastle ville hatt mulighet til å lokke til seg denne spilleren, men ser ikke for meg at det ville være helt umulig. Iallfall en solid høyreback av de jeg kjenner til "der ute". Godt mulig denne Gòrlitz er en spennende spiller også, men jeg kjenner lite eller ingenting til ham. Vet generelt altfor lite om hva som foregår i tysk fotball for tiden.

Men en annen ting jeg lurer på: er Newcastle virkelig interessert i å hente en høyreback? Nå som Drago overgangen gikk i vasken skriver Oliver idag: "And United are now looking elsewhere for the defender Sam Allardyce wants as the last piece in his summer spending jigsaw". Er det i det hele tatt noe som nå tyder på at vi går fra å være interessert i en stopper\venstreback til en høyreback?

alop123

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 09. Aug. 2007, 12:38 »
Zaccardo er ein spennende spiller ja... Ser for meg dobbelt-handelen i boks på fredag, med Zaccardo og Barzagli til Newcastle - det hadde vært noe det! =) hehe... Håper kanskje på ein god potet? God med begge føtter, gode fysiske forrutsetninger og med litt rutine?
Venter i spenning...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 10. Aug. 2007, 22:06 »
Sevilla har nylig avslått to bud på Daniel Alves, et på ?32,5 mil og ett på ?35 ifølge EMD. Her har jo Ashley en glimrende anledning til å vise muskler på transfermarkedet, sjokkere fotballverden og sist men ikke minst skaffe oss en ny kreativ sjel på høyrekanten dersom Solano virkelig forlater oss.

;)

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #41 på: 10. Aug. 2007, 22:50 »
Sevilla har nylig avslått to bud på Daniel Alves, et på ?32,5 mil og ett på ?35 ifølge EMD. Her har jo Ashley en glimrende anledning til å vise muskler på transfermarkedet, sjokkere fotballverden og sist men ikke minst skaffe oss en ny kreativ sjel på høyrekanten dersom Solano virkelig forlater oss.

;)

heheh.. gjerne det ;)
meen, tviler på at det skjer  :P

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 11. Aug. 2007, 18:55 »
Carr er grei, men for dårlig. Kjedelig at man sitter nervøs hver gang Carr har ballen i bena. Håper hardt at hørebacken blir ordnet i løpet av uka.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #43 på: 11. Aug. 2007, 19:41 »
Carr er en veldig bra mann å ha på benken med andre ord. Godt 2. valg på høyrebacken om vi klarer å hente enn virkelig effektiv mann å plassere der nede.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 12. Aug. 2007, 11:29 »
Til tross for en strålende forsesong er det vel ikke akkurat noen bombe at Carr får krass kritikk etter gårsdagens kamp. Og strengt tatt så understreker det vel bare fakta: vi bør skaffe oss en ny høyreback. Hvis Enrique lykkes i PL nå så er unektelig høyrebacken vårt klart svakeste ledd og det bør vi gjøre noe med.

Jeg vet ikke helt hvem jeg helst ønsker meg til klubben vår, Ferreira hadde vært et ideelt valg, men det blir vel litt optimistisk å håpe på han, hvis ikke Chelsea sprenger banken (som de strengt tatt ikke trenger å sprenge) og henter Alves før overgangsmarkedet stenger. Et annet ideelt men dessverre urealistisk mål er Micah Richards. Palermos Zaccardo virker også som en god spiller, vet ikke helt hvor "tilgjengelig" han er heller, men en spiller vi sikkert kunne klart å hente er Àngel Lopez som jeg har nevnt før. God høyreback som faktisk vet hvor målet står også, i tillegg så tror jeg ikke det er veldig vanskelig å kjøpe ham vekk fra den nest øverste divisjonen i Spania etter at Celta rykket ned.

Men når flere av skadeproblemene på midten retter seg kan det jo hende at høyrebacken løser seg selv ved at vi flytter Geremi ned(?)