20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 55318 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #225 på: 11. Aug. 2008, 21:24 »
Dette var dårlig av Nufc fansen... Smith er en god lag-spiller, men dessverre ikke en fullt så god individuell spiller.

Og jeg SYNES det er KJEMPE dårlig av fansen å bue på ham, ikke rart han presterer dårlig... Men jeg TROR og HÅPER han spiller godt mot Man Utd på søndag!

La oss krysse fingrene og håpe på en bedre sesong av Smudger  :P ;D

PS: sorry for dårlig språk, slider me Dysleksi og AD/HD

Velkommen til forumet :).Du er ikke alene om å ikke være perfekt når det kommer til rett skriving.Det er samma faen åssen man skriver så lenge man forstår hva man mener ;D.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 11. Aug. 2008, 21:35 »
Smith kommer ikke til å starte...

Sinhol9

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #227 på: 11. Aug. 2008, 21:36 »
Heheheh, takk takk..

back to topic:

Tror dere smith selges?

Og hva synes dere om han egentlig? (nå etter treningskampene er spilt)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 11. Aug. 2008, 21:38 »
Smith er ubrukelig i mine øyne. Får vi £2-3mill så er det bare å kvitte seg med han...

Sinhol9

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #229 på: 11. Aug. 2008, 21:44 »
enig, men vil ikke selge ham(favoritt spilleren min!)

Men jeg har jo sett mange videoer av ham osv i Leeds og jeg savner virkelig hvordan han spilte han var jo rett og slett, DRIT god forhold til det han er til dags

Men la oss håpe han er bedre denne sesongen hvis han ikke blir solgt...

Hvis Smudgy går til Everton, er det jo DIGG! Jeg har 3 favoritt spillere, og det er: Alan Smith, Pienaar og Arteta  ;D ;D

Men dere tror vell ikke han ville ha blitt benket i Everton?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 11. Aug. 2008, 21:47 »
Om han spiller som han gjør i NUFC ville faktisk fyren blitt benka på samtlige PL-lag... Kanskje utenom Hull og noen andre...

Er du Everton-fan ?

Sinhol9

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #231 på: 11. Aug. 2008, 21:49 »
neinei XD

Jeg  har ALLTID likt Pienaar siden Ajax perioden ;D Arteta fikk jeg sans for 1 år siden ellernoe sånt

Jeg er Newcastle fan og der smith spiller ;D

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 11. Aug. 2008, 22:56 »
Tror Smith ikke ville blitt noe førstevalg i Everton, men ville hvertfall fått en del kamper nå som Johnson er solgt til Fulham. I newcastle kommer han til å sitte mye på benken når Viduka også blir klar og hvis Everton vil satse på han skjønner jeg ikke hvorfor han ikke drar.
« Siste redigering: 11. Aug. 2008, 23:03 av fredd »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 11. Aug. 2008, 23:00 »
Om han spiller som han gjør i NUFC ville faktisk fyren blitt benka på samtlige PL-lag... Kanskje utenom Hull og noen andre...

Er du Everton-fan ?

Syns faktisk dette er grov overdrivelse. Smith var helt grei første halvdel av sesongen, og skal selvfølgelig også forsvares for at han blant annet spilte ving, indreløper, anker og svært sjeldent der han egentlig hører hjemme - som spiss. Smudge syns jeg også har blitt en kar det har blitt enkelt å hakke for da hele laget var crappy på slutten under Big Sam og begynnelsen under King Kev. Dessverre.

Everton vil nok gi han betraktelig mer sjanser som spiss, og det er kanskje en klubb som passer krigeren Smudge bedre. Grunnen til at han ikke er forsvunnet ennå, er jo fordi King Kev gjerne vil ha ham med videre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 11. Aug. 2008, 23:11 »
Eg skreiv at OM HAN SPILLER SOM HAN HAR GJORT I NUFC, så blir han benka i alle lag. Er du ikke enig? For du er vel enig i at Smith har spilt ræv ?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 11. Aug. 2008, 23:15 »
Han har ikke vært så god som en spiller som Smith bør være nei. Men han har heller ikke vært så forferdelig som alt for mange skal ha det til.
Jeg tror han kan komme i godt slag med regelmessig spill på topp i et fungerende lag som Everton sikkert vil være denne sesongen også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #236 på: 12. Aug. 2008, 02:08 »
hvormange kamper er d smith ikke har skårt på? 35-40 ? og han er spiss?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 12. Aug. 2008, 02:12 »
Han har spilt majoriteten av disse kampene som midtbanespiller.

Sinhol9

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #238 på: 12. Aug. 2008, 02:41 »
indeed ;D

Stakkar spiller, har blitt drillet rundt på posisjoner hele tiden, og da han endelig får sjansen av king kev, må han jo bruke tid og "tilfredstilles i den "nye" posisjonen sin ...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 12. Aug. 2008, 10:18 »
Når fyren er spiss, så skal han ikke trenge tid til å venne seg til å splle der. Uansett hvor han har spilt, så har eg faktisk ikke sett prov at at han har noe annet enn taklinger, ståpåvilje og stor løpskapasitet. Det er bra det så lenge han ikke har ballen, for det er da det har svikta fulstendig for Smith i år. Men eg er enig i det nokken folk har nemt, kjør Smith ned på reservelaget, og la han putte noen. Om han forhåpentligvis greier det etter noen uker der, så skal eg støtte han fram til Januar med å vise noe på 1.laget !