20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 54846 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #210 på: 06. Aug. 2008, 11:45 »
Jeg hadde helt samme holdning til Smith som Frode fram til Jul. Smith jobbet steinhardt og ga alt uansett hvor på banen han befant seg, men det er ikke den Smith vi har idag. han jobber ikke like utrettelig framme lengre, han bruker hendene mye mer en fotene, og det er ikke et godt utgangspunkt for uansett fotball spiller.

Derfor har jeg også gitt opp Smith nå.
Han kom, ble mett og dett var dett....

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #211 på: 07. Aug. 2008, 22:14 »
Rykter om at Smith signerer for Everton imorgen. Jeg håper det er sant.:D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 07. Aug. 2008, 22:16 »
Selg han gjerne for £1,5mill! Da sparer vi den fete ukeslønna hans også.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #213 på: 08. Aug. 2008, 00:23 »
Ja.Håper virkelig vi får solgt han!.Noe av ugresset vi trenger å bli kvitt..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 10. Aug. 2008, 17:46 »
Syns det er ganske pinlig at Smith av enkelte ble bua ut da han ble bytta inn i går...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 10. Aug. 2008, 17:49 »
Syns det er ganske pinlig at Smith av enkelte ble bua ut da han ble bytta inn i går...

Det var rett og slett latterlig! Greit nok at Smith spiller ræva hver gang han får sjangsen, men har aldri gitt noe midre enn 110 % hver kamp !

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 10. Aug. 2008, 17:56 »
Det hjelper overhodet ikke på selvtilliten ihvertfall.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 10. Aug. 2008, 19:56 »

Det er helt håpløst men samtidig ikke uventet. Av og til lurer jeg på hvilket lag NUFC fansen holder med, det er jo tydligvis bare enkelte spillere noen av supporterne holder med.
Men Smith er jo i godt selskap, er jo blitt en god del av både spillere og managere som har blitt buet å slengt dritt etter av supporterne de siste årene.

Vil også si at Smith hadde en nesten umulig oppgave da han kom til klubben siden de aller fleste supporterne hadde bestemt at han skulle mislikes/mobbes med en gang om ikke han alene skjøt NUFC langt oppover på tabellen.

Her på forumet fikk han f.eks. "pepper" under kampen igår på grunn av sveisen sin og at han så dum og homo ut med den.......... ::)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 10. Aug. 2008, 19:59 »
At han ser forferdelig ut med den sveisen kunne jeg sagt om hvem som helst. Det har ingenting å gjøre med at det var Smith. Den skal jeg ikke ha på meg! ;)

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #219 på: 10. Aug. 2008, 21:03 »
Har lenge håpet at Smith skulle komme tilbake til Leeds-formen. Men da må han spille som en offensiv spiss! Han må trenes som en spiss og brukes som en. Så lenge han er på midtbanen så løper han stort sett imellom og pådrar seg en haug gule og unødvendige gule kort. Problemet er kanskje at det nå er for mange spisser. Selg han eller sats på å trene han til rett posisjon. Som spiss.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #220 på: 10. Aug. 2008, 21:54 »
Smith har aldri vært en stor scorer men de siste åra har han blitt en garantist for å ikke score mål.lol.Han kan jo fortsatt bedre seg på det området men jeg tviler på at det vill skje...
Men såklart.Det er idiot oppførsel av fansen å bue på Smith.Sånt skal man holde seg for god til og man behandler ikke sine "egne" på den måten!.Det er uakseptabel oppførsel >:(

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 11. Aug. 2008, 09:44 »
Jeg tipper Colloccini ble imponert over at fansen buer ut en av sine egne..!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 11. Aug. 2008, 12:18 »
No har no ein del av "fansen" på St James gjort mykje anna dumt før. Sist eg var på kamp vart eg lite imponert, greit nok vi spelte århundrets dårlegaste kamp, men mange medgangssupportara på den stadionen.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 11. Aug. 2008, 12:49 »
Jeg tipper Colloccini ble imponert over at fansen buer ut en av sine egne..!

Spesielt med tanke på at det var en treningskamp. Greit nok at Smith har vore svak for oss, men han er like fullt Newcastle-spelar, som alle bør håpe kan komme i form. Då blir eg litt flau inni meg når eg høre sånt.

Sinhol9

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #224 på: 11. Aug. 2008, 21:16 »
Dette var dårlig av Nufc fansen... Smith er en god lag-spiller, men dessverre ikke en fullt så god individuell spiller.

Og jeg SYNES det er KJEMPE dårlig av fansen å bue på ham, ikke rart han presterer dårlig... Men jeg TROR og HÅPER han spiller godt mot Man Utd på søndag!

La oss krysse fingrene og håpe på en bedre sesong av Smudger  :P ;D

PS: sorry for dårlig språk, slider me Dysleksi og AD/HD