20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 54875 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #255 på: 14. Aug. 2008, 23:49 »
Smith burde blitt lånt ut til Ajax eller PSV og fått noe intensiv spisstrening og brukt i den posisjonen der. Et godt sted å få det på er i Nederland hvor målkontoen kan åpnes igjen.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #256 på: 14. Aug. 2008, 23:58 »
Synes Smith på en fin måte symboliserer Big Sam si tid i klubben, det skal han ha !!  ;D
jepp du fikk det sagt der :P

Sinhol9

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #257 på: 15. Aug. 2008, 01:49 »
Smith burde blitt lånt ut til Ajax eller PSV og fått noe intensiv spisstrening og brukt i den posisjonen der. Et godt sted å få det på er i Nederland hvor målkontoen kan åpnes igjen.

SÅ SANT SÅ SANT!!! :P

Men da vil han vell feile slik som: Kezman, Afonso Alves (vil si at han feilet, udenom kampen mot United)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 15. Aug. 2008, 02:11 »
Hehe, han vil jo ikke miste fysikken sin. Han vil jo bare gjennoppdage sitt goalscoring touch :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #259 på: 15. Aug. 2008, 03:08 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sinhol9

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #260 på: 24. Aug. 2008, 02:26 »
Håbe for ALL Del Smudgy'en går nå! keegen er en sleip kar i mine øyer.. 8) han "sier" at han vil beholde han osv, da bør han iallefall få spilletid?

gå til EVERTON Smithy, best for deg, best for nufc :-*

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 24. Aug. 2008, 10:41 »
I følge KK var Smith skadet i går, og selv om han satt på benken var det aldri meningen at han skulle spille.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 24. Aug. 2008, 11:57 »
Vi driver ikke veldedighet, og vi skal til en kver tid spille det beste laget fra start. Om han er skadefri, så kan han få noen minutter på slutten. For å starte så må han bevise det, og det har han ikke gjort i dei kampene han har fått sjansen!

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #263 på: 24. Aug. 2008, 12:52 »
Håbe for ALL Del Smudgy'en går nå! keegen er en sleip kar i mine øyer.. 8) han "sier" at han vil beholde han osv, da bør han iallefall få spilletid?

gå til EVERTON Smithy, best for deg, best for nufc :-*

Ser ingen grunn til at Smith skal få spilletid selv om han ikke blir solgt!   Hvis han blir værende kommer han nok kun til å få små innhopp som Seb sier!   Hvis han får kamper fra start, så må nu det kun være grunnet skader.   Smith kommer aldri på ett nivå som gjør at han fortjener en plass 11`ren til Newcastle.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Sinhol9

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #264 på: 25. Aug. 2008, 00:24 »
ikke over-vuder newcastle.. de er ikke SÅ goe.. :-X (desverre) og jeg tror han kan spille istedenfor Duff.. (som har vert elendig i mine øyner de 2 første kampene, fikk jo dårlig børs også) ;D

la oss håpe han går til everton, og eier der sammen med pienaar :P :P

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 25. Aug. 2008, 03:09 »
tenker det er du som skal slutte og overvurdere smith jeg, faen meg så ubruklig han har vært for newcastle.
lt;3 Newcastle <3

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 25. Aug. 2008, 07:57 »
Heh... Ka faen er det som får deg til å synes at Smith er så god? Blir irritert her eg sitter... Han var god for i Leeds perioden for 5-6 år siden, men etter har han ikke bevist noe , hvertfall ikke i nufc !

Nei, våkn om og få det innover deg av Smith IKKE er god nok for NUFC ! ( Ameobi er før i køen i min mening )

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #267 på: 25. Aug. 2008, 10:03 »
ikke over-vuder newcastle.. de er ikke SÅ goe.. :-X (desverre) og jeg tror han kan spille istedenfor Duff.. (som har vert elendig i mine øyner de 2 første kampene, fikk jo dårlig børs også) ;D

la oss håpe han går til everton, og eier der sammen med pienaar :P :P

Har ingenting med å overvurdere Newcastle å gjøre, har med å innse at man ikke kan la en spiller få spilletid bare fordi han for X-antall år siden spilte ett par gode sesonger.
Ser det som MYE mer sannsynlig at Duff kommer tilbake til form for Newcastle enn at Smith skal gjøre det.   Selv om Duff ikke har vært strålende i de 2 første kampene, så har han ihvertfall vist framgang.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 25. Aug. 2008, 15:06 »
Heh... Ka faen er det som får deg til å synes at Smith er så god? Blir irritert her eg sitter... Han var god for i Leeds perioden for 5-6 år siden, men etter har han ikke bevist noe , hvertfall ikke i nufc !

Nei, våkn om og få det innover deg av Smith IKKE er god nok for NUFC ! ( Ameobi er før i køen i min mening )

keegan og mcdermott og!
lt;3 Newcastle <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 25. Aug. 2008, 15:14 »
Hvorvidt Terry er så langt foran i køa, vet jeg ikke. Men jeg hadde heller sett en middelaldrende og utrent Kevin Keegan i stedet for både Shola og Smith. Tror han er bedre enn dem, selv om han ikke har spilt fotball på 30 år.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon