20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397284 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #2580 på: 30. Nov. 2011, 22:26 »
Barton er Barton. Ingen mellomting med ham - enten liker du ham eller så takler du ikke trynet på fyren. Tror nok det er bortimot en umulig sak å bli enig i om han er en bra kar eller om han er en lømmel (Hughie ;) ). En berikelse for sporten og PL vil jeg uansett påstå at han er :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2581 på: 30. Nov. 2011, 22:32 »
What Kristoffer said!  :thumbu:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2582 på: 30. Nov. 2011, 23:35 »
Barton er Barton. Ingen mellomting med ham - enten liker du ham eller så takler du ikke trynet på fyren. Tror nok det er bortimot en umulig sak å bli enig i om han er en bra kar eller om han er en lømmel (Hughie ;) ). En berikelse for sporten og PL vil jeg uansett påstå at han er :P

Jeg både liker og hater fyren ;D
« Siste redigering: 01. Des. 2011, 12:53 av Cheik_Tiote_Fy_Fasan »
Same old Shearer, always scoring!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2583 på: 01. Des. 2011, 00:18 »
Joey7Barton Joseph Barton
Seen Llambas comments, he is crass and has no class. Ill leave it for another day but if he wants to take a polygraph live on tv, lets do it

Not only do I have insurmountable amounts of proof(texts etc et) but also about 6 others players who will concur. Am ready when u r Derek...

If he's worried now, him and his fat mate should be sh*tting it, if I decide to write a book. There'll be no holding back on those 2 muppets

Interessant :)

Skjønner lite av hva han sutrer så over.
Dette er hva Llambias sa:
?In a week when one of Newcastle United?s most beloved footballers passed away, it is disappointing that once again Joey Barton makes the headlines.?

?It is also unfortunate that Joey chose to draw such a disparaging comparison between himself and the employees of Sports Direct, who through hard work and dedication are the recipients of one of the most generous bonus schemes in UK retailing.?

?It may not be a lot of money to Joey, but over 2,000 Sports Direct employees earning £20,000 will receive shares worth over £44,000 over the next two years.?

?However, in this week of all weeks, we really do not wish to engage in a public war of words with Joey Barton.?  ?Our legal advisors are dealing with the matter now and we would encourage Joey to concentrate on his football at Queens Park Rangers.?

?Our thoughts and attentions this week remain firmly with the family and friends of Gary Speed.?

Viser ihvertfall mye mer klasse enn Joey Barton, og det er noe jeg aldri hadde trodd om verken Llambias eller Barton for den saks skyld, at han skulle synke lavere enn Llambias.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2584 på: 01. Des. 2011, 00:28 »
Hvorfor skal Llambias dra frem Gary Speed da som unnskyldning? Bartons kritikk ble nevnt først i en podcast til QPRs hjemmeside der han ble spurt disse spørsmålene. Verden går tross alt rundt - så jeg syns det var særdeles unødvendig å dra inn Speed-hendelsen her - jeg. Llambias kunne heller nøyd seg med å slå tilbake uten å dra opp Speed spør du meg..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2585 på: 01. Des. 2011, 00:39 »
Synes svaret hans var bra jeg. Understreker bare det alle tenker. Barton takler ikke at media har glemt han.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2586 på: 01. Des. 2011, 00:41 »
Ser ingen grunn til at klubbben eller dens "høye herrer" skal ta skittkasting i media med Joey Barton, og ihvertfall ikke i disse tider da det er en mye større klubblegende som fortjener oppmerksomheten. Synes disse 2 klovnene kan ta det "privat", men det tviler jeg på at Barton vil. Han virker jo ekstremt mediekåt og bitter, rett og slett.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2587 på: 01. Des. 2011, 01:03 »
Nei, for all del. Men det er da pokker ikke slik at det er unormalt at folk er bitre på eksklubber og lignende i fotballverdenen. Spillere har nå en gang det privilegiet at de kan sende avgårde slikt skyts i etterkant. Kanskje ikke veldig classy - men det er nå en gang tre spillere som har gjort det nå etter i sommer. Barton er nok bitter - men herregud, at Llambias skal dra Speed inn her blir for dumt. Han kunne i grunn egentlig bare holdt kjeft - ihvertfall ikke nevnt Speed når han først valgte å kommentere saken. Det jeg reagerte mest på. Selvfølgelig vil ikke Llambias være enig i Barton - det forventer jeg ikke.
Mediekåt og mediekåt. Han sier som sagt akkurat det han mener - her i en podcast for QPR.
« Siste redigering: 01. Des. 2011, 01:09 av Kristoffer »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2589 på: 01. Des. 2011, 09:59 »
Skjønner virkelig ikke hvorfor Joey bryr seg så veldig om Newcastle lenger. Han twitrer jo 10x så mye om Newcastle enn sin egen klubb.

Det har hvertfall blitt veldig enkelt for meg (og sikkert mange andre) å glemme Joey etter den sesongen vi har hatt til nå. Klarer han ikke akseptere det? Jeg blir pinlig berørt på hans vegne slik han holder på.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2590 på: 01. Des. 2011, 10:32 »
Digget han når han var i Newcastle, men nå synes jeg han bare blir mer og mer patetisk for hver dag som går.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2591 på: 01. Des. 2011, 13:08 »
Patetisk ja...Fortsetter å slenge dritt...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2592 på: 01. Des. 2011, 13:18 »
Jeg ser ikke noe galt i at klubben ville at han skulle signere en mindre gunstig kontrakt, mannen satt tross alt i fengsel. Greit at Derrick ikke er verdens beste barn, men han har et poeng i at Bartons uttalelser kommer på et ugunstig tidspunkt. Det er sorgen av Speeds bortgang som burde stå i første rekke nå, ikke forholdet mellom Barton og Derrick. Jeg så intervjuet av Barton på tv2, og han var en velformulert og reflektert mann i forhold til sin egen person og feil han har gjort. Samtidig bør han lære seg litt takt og tone. Det er en tid for alt, og å starte med krangel med Derrick nå, hører ikke hjemme. Og Derrick burde nok holdt seg for god til å svare.
« Siste redigering: 01. Des. 2011, 16:06 av Thomas »

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #2593 på: 01. Des. 2011, 17:35 »
Ser ikke noe som helst klanderverdig med DL sitt utsagn i debatten. At Speed nevnes ser jeg på som naturlig.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2594 på: 01. Des. 2011, 18:31 »
Kristoffers poeng er rett og slett at Llambias utnytter bortgangen av en gammel Newcastle-helt for å vinne fansens sympati og prøver på denne måten å få det moralske overtaket i en disputt mellom to bitre fiender. Således misbruker han situasjonen på en høyst kritikkverdig måte.

Mennesker, i sine mest sårbare øyeblikk, har uheldigvis en tendens til å være kritikkløse og godta svada, og kan falle for slike knep når de ellers ville ha gjennomskuet den utspekulerte direktøren for den han er; hjerteløs og simpel. Speeds navn skulle aldri vært brakt inn i en tarvelig krangel mellom to klovner.

Klanderverdig? Ja, absolutt.