20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397367 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #2550 på: 27. Nov. 2011, 18:01 »
Han er jo spot on, men tidspunktet er kanskje ikke ideelt.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2551 på: 27. Nov. 2011, 18:18 »
Kanskje ikke? Mannen eier ikke sosiale antenner. Hva godt kan komme ut av en slik uttalelse på en dag som denne? Kondoler, del gode historier du har fra personen, si noe fint eller ikke si noe i det hele tatt. Selvopptatte gjøk.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2552 på: 27. Nov. 2011, 19:03 »
Er det slik at dette stemmer? Uansett han skal fan meg berre halda kjeft. Han trur han er reine messias-personen med denne Twitter-jevelskapen sin.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2553 på: 27. Nov. 2011, 19:29 »
Det der må være ny bunnotering for hans twitter-vedkommende. Herregud for en tid å komme med det der på!

Jeg synes forøvrig at han presterer en total skivebom i innhold også, men det skal jeg la ligge. Den der kunne han spart seg!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2554 på: 27. Nov. 2011, 20:29 »
Idiotisk timing. Er mange som er av den oppfatning slik han beskriver, og noe av det har kanskje en viss sannhet. Uten at vi skal lage noen diskusjon ut av det, for det er ikke et tidspunkt å starte en sånn diskusjon. Vil også tro at det er sårende for folk som har opplevd en sånn hendelse, at folk omtaler selvmord på den måten. Best å la sånne ting ligge, fordi fallhøyden er fæl hvis man tråkker litt feil. Trodde ikke engang Joey kunne klare å skrive noe slikt på en dag som denne...

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2555 på: 27. Nov. 2011, 21:24 »
Ser også der er endel som er enig med ham i det, også av folk som har opplevd slikt - generelt veldig blandede reaksjoner. Vil heller ikke starte en diskusjon av det - men har vært nær lignende hendelser da. Det var forøvrig ikke blant de første tweetene hans angående Speed - for å ha det sagt.
Hvorvidt jeg er enig i det han sier eller ei får man la ligge - men enig i at in the end var det heilt feil timing og lite gjennomtenkt av ham å nevne det ene ordet der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2556 på: 27. Nov. 2011, 22:34 »
Det er ingen tvil om at Joey Barton har rett. Selvmord er egoistisk, og dypt tragisk. Men det var selvfølgelig helt feil timing, noe han sikkert skjønner sjøl etter hvert. Takt og tone har vel aldri helt vært Joeys beste egenskaper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2557 på: 28. Nov. 2011, 00:51 »
Som sagt så mener jeg det er en skivebom å si at det er egoistisk, men jeg er absolutt ikke interessert i å ta den debatten her.

Å uttale det offentlig bare timer etter at det er klart at noen sannsynligvis har tatt sitt eget liv synes jeg uansett er regelrett patetisk. Selv om det kom i en rekke med mer sympatiserende meldinger så kjenner hverken han eller andre noe til omstendighetene rundt selvmordet, og man får holde seg for god til å komme trekkende med slike konklusjoner synes jeg.

Nå kan det være at jeg er litt mer sensitiv i forhold til folk med psykisk sykdom og selvmord enn det som er normalt, men han kunne virkelig spart seg den biten der. Takt og tone er definitivt ikke styrken nei.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2558 på: 28. Nov. 2011, 07:26 »
Når jeg leser om Gervinho-saken, blir jeg flau over at jeg den gang syns det var bare morsomt og sa til alle hvor fet Barton var! Herre for en nisse..
Same old Shearer, always scoring!

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2559 på: 28. Nov. 2011, 09:59 »
At han løfta Gervinho for å gi han en liten lærepenge var i og for seg selv ganske kult. Men så vet vi jo hva som skjedde etterpå. :lol:

Når det gjelder hans utspill på Twitter, så er det vel verdens dårligste timing, og absolutt en mening han burde holde for seg selv, særlig på en dag som i går. Oh, well.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2560 på: 28. Nov. 2011, 10:22 »
Som offentlig person var det særdeles lite gjennomtenkt ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2561 på: 28. Nov. 2011, 10:44 »
Han mente han var i sin fulle rett. Samtidig spilte han martyr da de negative reaksjonene ikke lot vente på seg. Joey er uten klasse.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #2562 på: 28. Nov. 2011, 11:12 »
Patetisk uttalelse. Depresjon og Angst er alvorlig og mange opplever at de ikke har ressurser til å overkomme det. Da kan selvmord bli utfallet. Siste man trenger er godstol-eksperter som mener ditt og datt. Ha litt respekt for mannen og familien.
If it has tits or wheels, count on problems!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2563 på: 28. Nov. 2011, 17:11 »
Jeg er veldig interessert i å ta en debatt på det med selvmord som en egoistisk handling, men dette er naturligvis ikke sted og tid. Vi får ta opp igjen den tråden over nyttår, når Speed er stedt til hvile og livet har gått videre.

Man skal ha stor respekt for psykiske lidelser. Og jeg synes vi i lys av Speeds bortgang kan love oss selv på å bli mye flinkere på å skille mellom sak og person i de mest opphetede diskusjonene her på forumet. For urettmessig kritikk av person kan oppleves veldig tungt hos de som blir utsatt for det, selv om det ikke er meningen fra den som ytrer det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2564 på: 28. Nov. 2011, 23:48 »
Bare det faktum at en kjær familiefar som elsker sine nærmeste utrolig høyt, gjør dette her, vitner jo bare om at man ikke er seg selv lengre, når man er så psykisk syk.

Det blir mine første og siste ord om det i denne omgang, uansett helt usmaklig som alle er enige om, av Barton og komme med de uttalelsene nå.
Same old Shearer, always scoring!