20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397273 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #2565 på: 29. Nov. 2011, 14:35 »
Barton er, var og vil alltid være en idiot.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #2566 på: 29. Nov. 2011, 18:40 »
En kul idiot riktignok, men han burde virkelig deaktivere twitter kontoen sin..

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2567 på: 30. Nov. 2011, 12:54 »
- Når alt kommer til alt er det Mike Ashley som mer klubbens Ayatollah. Ingenting skjer uten hans samtykke.

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/barton-mike-ashley-er-newcastles-ayatollah-3648619.html

Ja, han sier iallefall hva han mener?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2568 på: 30. Nov. 2011, 13:27 »
- Når alt kommer til alt er det Mike Ashley som mer klubbens Ayatollah. Ingenting skjer uten hans samtykke.

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/barton-mike-ashley-er-newcastles-ayatollah-3648619.html

Ja, han sier iallefall hva han mener?

Barton mener det ikke er tilfeldig at han selv, Chris Hughton, Kevin Nolan, Andy Carroll og Steve Harper forsvant fra klubben.

Harper? ??? Han er da bare på lån..

- Jeg, Kevin Nolan, Alan Smith, Steve Harper og Andy Carroll rådet de andre spillerne til ikke å skrive under på bonusavtalen. Det fikk styret nyss i, og det er ikke tilfeldig at jeg ble solgt. Andy Carroll ble solgt, Kevin Nolan ble solgt, og Alan Smith har blitt fortalt at han skal trene med juniorlaget til hans dager i Newcastle er talte.

Ikke rart Harps ble vraket som førstekeeper..
« Siste redigering: 30. Nov. 2011, 13:30 av thomashaer »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2569 på: 30. Nov. 2011, 13:36 »
Ja at Harper, Smith og Nolan ble vraket/solgt har overhodet ikke sammenheng med at de ikke var gode nok. Smith hadde helt sikkert spilt i stedet for Tiote hvis det ikke hadde vært for denne krangelen  :lol:

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2570 på: 30. Nov. 2011, 13:59 »
En kul idiot riktignok, men han burde virkelig deaktivere twitter kontoen sin..

Han kan kanskje virke "kul" på enkelte individer, men det er ikke så vanskelig å gjennomskue mr. Barton.

Prøver ikke å overskygge at han har gjort gode ting for Newcastle, men alt i alt skulle jeg heller sett at Barton aldri var innom klubben, de åra han hadde hos oss inneholder mer negativt en positivt.

Forresten; hvorfor sier vi ikke opp Ranger, han er jo en en liten wannabe Barton!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2571 på: 30. Nov. 2011, 14:43 »
Å si opp en spiller betyr vel at vi må betale mye av det han har krav i følge på i årene som kommer og Ranger skrev jo langtidskontrakt i fjor så da er det vel bedre å prøve å slippe han til en klubb som Birmingham f.eks. Ranger viste flere ganger i fjor at han er en veldig fin spiller å sette inn så hvis han kan lære seg å opptre profesjonelt i Barnsley trenger ikke hans dager å være talte, men så har han jo fått veldig mange sjanser. Pardew har dog uttalt seg litt positivt om hans holdning så vi får se hva som skjer...

Syntes heller ikke Barton treffer med eksemplet, men stemmer det at Smith ikke får trene med førstelaget pga styret syntes jeg det er latterlig. Selv om han åpenbart ikke er god nok lengre så har han alltid vist kjempe innsats når han har spilt og aldri klaget. Var jo også på flere måter en veldig viktig mann i opprykket. Nå er det ikke lenge siden han var på benken så får ta Bartons opplysninger med en klype salt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2572 på: 30. Nov. 2011, 17:12 »
Det skal vi selvfølgelig - men at spillerne står sammen og kjemper for nogenlunde like vilkår som andre PL-klubber ser jeg nok ikke noe galt i. Forsvarer ikke Bartons twittring før han forsvant - det var uansvarlig. Men at hardt måtte settes mot hardt i en slik sak og med det styret vårt har jeg ingen problemer med å tro på. Da var det selvfølgelig bra for resten av spillergruppa at spillere som Barton, Nolan og Harper gikk i front.
Jeg for min del anser fortsatt ikke Barton som en idiot selv om han spiller i QPR og ikke Newcastle - og vil huske ham som en viktig del av laget som rykka opp og holdt seg oppe i førstesesongen, samt hans herlige innsats og vilje. Akkurat som Nolan.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2573 på: 30. Nov. 2011, 17:16 »
Barton spilte vel ikke så mye i CCC? Var han ikke skadet nesten hele sesongen a?

Synes Barton virker mer og mer latterlig, jo mer man får han på avstand. Spesielt med tvitringen hans. Men setter fortsatt ekstremt stor pris på innsatsen han la ned i fjor :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2574 på: 30. Nov. 2011, 17:21 »
Nei, forsåvidt sant. Spilte stort sett i sesongstarten og sesongavslutninga.
Jeg syns forøvrig ikke han er så ille med twittringa heller som enkelte skal ha det til. Men som den offentlige personen han er er mye av det han sier bound to be blest om - noe han også tar lite hensyn til. Men av mange PL-spillere tipper jeg han er blant de mer ålreite kara.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2575 på: 30. Nov. 2011, 17:26 »
Joda, kan se den. "Problemet" til Barton er vel at han sier det han mener, mens mange andre går mye rundt grøten. Og det er som kjent ikke populært med folk som sier det de mener.
Dog føler jeg selvinnsikten hans svikter av og til, og burde ikke snakke så høyt om ting han kanskje ikke har så fryktelig peiling om.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2576 på: 30. Nov. 2011, 17:38 »
Nei - det er nok sant. Samtidig tror jeg faktisk på at han er smartere enn enkelte tror. Alsaker og Wathne påpekte jo at det er en av de meste reflekterte og oppegående kara de har intervjua.
Barton vil aldri bli A4 ihvertfall - det er helt sikkert. Han og Bellamy er slike karer som alltid vil si akkurat hva de mener, de legger ingenting i mellom. Barton har vært og vil uansett bli ekstremt mislikt blant en svær andel - stort sett alt av motstanderfans. Men faktisk tror jeg at twittringen hans har bidratt til å skape noen nye fans - samt også det motsatte. Har sett Sunderland-fans twittre til ham at de syns han er en bra kar etter at han forlot Newcastle og fikk seg Twitter :P
Uansett er det noe vi har diskutert opp og ned i mente her inne - og noe vi aldri blir enig om. Jeg tror nok at Barton er en av spillerne i PL jeg først hadde valgt å tilbringe tid med om jeg kunnet velge.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2577 på: 30. Nov. 2011, 22:05 »
Joey7Barton Joseph Barton
Seen Llambas comments, he is crass and has no class. Ill leave it for another day but if he wants to take a polygraph live on tv, lets do it

Not only do I have insurmountable amounts of proof(texts etc et) but also about 6 others players who will concur. Am ready when u r Derek...

If he's worried now, him and his fat mate should be sh*tting it, if I decide to write a book. There'll be no holding back on those 2 muppets

Interessant :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2578 på: 30. Nov. 2011, 22:07 »
Hvis Zlatans bok er interessant vil nok Joeys bok være vel så interessant.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2579 på: 30. Nov. 2011, 22:20 »
Zzzzz