20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 394495 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Juma

• Gjest
Sv: Joey Barton
« Svar #2370 på: 25. Aug. 2011, 03:54 »
Eto har ihvertfall fått seg en god deal!!!

Cameroon striker Samuel Eto?o has signed a world record breaking £345,000 per week deal at Russian club Anzhi Makhachkala. The former Inter Milan striker was signed by the Russian side this week in a £22 million transfer, but his wages alone will set them back much more. :o :o :o

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #2371 på: 25. Aug. 2011, 05:12 »
Ikke smågalt med tre millioner kroner i uka, nei.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2372 på: 25. Aug. 2011, 07:19 »
Rett og slett skammelig å la Barton gå! Jeg vil gå så langt som å si at han er vår viktigste spiller. En spiller som gir alt, som blør for drakta og som hater å tape. Det er slike spillere klubben er nødt til å ta vare på dersom de skal ha noe i PL å gjøre.
Har ikke ord for hvor oppgitt jeg er over ledelsen. Dette viser ambisjonsnivået deres.

Nå er det faen ingenting annet å gjøre enn å bruke noe av de pengene som er i klubben. Hele ledelsen kommer til å ha et stort forklaringsproblem dersom det ikke kommer inn en venstreback, en spiss og en erstatter for Joey Barton i løpet av vinduet! Men akkurat det er vel for mye å håpe på......

Lykke til videre Joey Barton  :-[

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2373 på: 25. Aug. 2011, 08:09 »
Våknet opp og håpet at dette bare var ett mareritt, men det er det altså ikke.
Klassespiller, Klassemann, Klassekarakter.

SÅ GIR VI HAN VEKK ?

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2374 på: 25. Aug. 2011, 08:12 »
Litt rart hvordan folk reagerer på dette, som om det skulle være en overraskelse, for det første oppfører mannen seg omtrent så uprofesjonelt som det er mulig, han er en tikkende bombe på banen; noe vi til og med har fått bevist allerede så tidlig i sesongen.

Ja, han kan sparke en ball, ikke godt nok til å forsvare alt han har funnet på (om dette faktisk er mulig). Laget bør være takknemlig for det han har gjort for oss siden den fatale nedrykssesongen, utover det ønske ham lykke til i QPR (CL klubb? :-p)

Er nok pengene som frister der, 100k i uka?!?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2375 på: 25. Aug. 2011, 08:22 »

SÅ GIR VI HAN VEKK ?

Det er en grunn til at det kun er QPR som er interessert i å signere ham...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2376 på: 25. Aug. 2011, 08:33 »

SÅ GIR VI HAN VEKK ?

Ja, grunna at dei har fått mykje pengar å bruke. Ingen andre vil gi han same løn som mi har gitt han, bortsett frå dei.
Kunn sportsleg sett; so er Barton ein nøkkelspelar for oss og eg skulle gjerne sett han i Nufc drakta i fleire år framøve.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2377 på: 25. Aug. 2011, 08:36 »
Skjønner ikke hvordan i huleste hel... dere klarer å vri dette til noe positivt. QPR har vel faktisk fått litt ambisjoner med en ny eier, og da er vel valget enkelt ?¨
Han sier det jo enkelt og greit, jeg har ikke tilbud fra NUFC. Og gå inn i det siste kontraktsåret uten videre kontrakt er gambling, og skulle det oppstå en alvorlig skade, er han finito. Skjønner han godt jeg.
Det handler ikke bare om penger alltid, og at man ikke er ønsket i en klubb, er i grunnen nok. Vi har kuttet nok i lønningene nå, og vi må ut me en kjempesum for å sikre oss en spiller av Bartons kaliber.
At det idioten av en eier ikke ser det, viser bare hvor lite peiling han har.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2378 på: 25. Aug. 2011, 08:50 »

SÅ GIR VI HAN VEKK ?

Ja, grunna at dei har fått mykje pengar å bruke. Ingen andre vil gi han same løn som mi har gitt han, bortsett frå dei.
Kunn sportsleg sett; so er Barton ein nøkkelspelar for oss og eg skulle gjerne sett han i Nufc drakta i fleire år framøve.

Det er jeg enig i..Jeg ville gjerne hatt ham i laget og hadde blitt kjempeglad om han hadde signert den kontrakten som han fikk av klubben. Dette ville også gitt oss en annen dybde i laget..Vi kunne ha rotert spillere iht motstandere, noe dere vet jeg er tilhenger av. Men tanke på Bartons skadehistorikk og oppførsel utenfor banen, så er det en kontrakt Barton burde ha signert, av respekt for en klubb som har støttet ham i tykt og tynt..Han er ikke verdt mer enn det vi betaler ham nå. Han blir 29, og vi vet ikke hvordan han bærer alderen.

Tør vi håpe på at Bartons salg går med til å frigjøre lønn til Sturridge? ;D

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2379 på: 25. Aug. 2011, 08:57 »
Kansje en ide å frigjøre Smith da heller ?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2380 på: 25. Aug. 2011, 08:59 »
Kansje en ide å frigjøre Smith da heller ?

Han er frigjort. Problemet er at ingen vil ha ham...Så han velger nok å fullføre kontrakten..

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2381 på: 25. Aug. 2011, 09:06 »
For et faenskap med Smith i Newcastle..

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2382 på: 25. Aug. 2011, 09:06 »
Får håper QPR tar Smith på deadline day. Kan også håpe at Allardyce slenger inn et bud i siste time.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

xJPx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2383 på: 25. Aug. 2011, 09:09 »
Å bli kvitt Smith og Xisco (på årntli) er som to nye signeringer for meg. Men men.. tror de løper ut kontraktene sine. 1 år igjen med Smith bare da, heldigvis.

Kjipt at Joey ser ut til å dra, men langt ifra overraskende. Dan Gosling to the rescue. :)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2384 på: 25. Aug. 2011, 09:27 »
Fyfaen for en digg jobb Smith har!