20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 395243 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #2040 på: 01. Aug. 2011, 22:14 »
Nei - det er jeg helt enig i. Jeg anser ikke meg selv som å være endel av noen av de sidene, selv om enkelte kanskje vil påstå at jeg er en Ashley-hater. Selv føler jeg at jeg innenfor rimelighetens grenser forsøker se ting fra begge sider :P
Jeg ser de økonomiske grunnene, men jeg setter fortsatt store spørsmålstegn med både stadig endring i lovnader og informasjon via Pardew og generelt hvordan ting blir gjort. Det burde ikke blitt slik som det har blitt i verken denne saken eller med Nolan og Jose Enrique. Si heller ting akkurat som de er - med en gang, både til fans og til spillere. Det er langt bedre enn å fore oss med falske forhåpninger som for mange positive sjeler plutselig ender i dobbel frustrasjon og sinthet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2041 på: 01. Aug. 2011, 23:20 »
Nå veit eg ikkje om du er ironisk, eller om du faktisk meinte det.

Mente det:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2042 på: 01. Aug. 2011, 23:23 »
Tror dere denne fra jonas går til Barton?

@ Elgalgojonas: Noen mennesker vil ha noe å skje, andre drøm å skje, gjør andre det skje."

"@elgalgojonas: Algunas personas quieren que algo ocurra, otras sueñan con que pasara, otras hacen que suceda."

Google translate, men dere skjønner:)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2043 på: 01. Aug. 2011, 23:24 »
Litt sent for meg, men kan du prøve å sette det sammen til en god norsk setning? :P slet litt med det selv ^^
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2044 på: 01. Aug. 2011, 23:28 »
Litt sent for meg, men kan du prøve å sette det sammen til en god norsk setning? :P slet litt med det selv ^^

Elgalgojonas: Some people want something to happen, others dream to happen, others make it happen

Isteden for å forvente at alle skal gjøre det for deg så skap det selv er budskapet jeg leser?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2045 på: 01. Aug. 2011, 23:33 »
Hmm. Klarer ikke helt se hvordan det har med Joey å gjøre, men mulig jeg ikke er dyp nok? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2046 på: 01. Aug. 2011, 23:35 »
Det er der du tar så feil så feil Christian !!! Grunnen t jeg stakk var etter å våre en av 3 som spilte alle kampene året før og følte jeg hadde våre med å bidra til at vi til slutt holdt oss. Det var lovnader om at vis vi gjorde det bra skulle vi bli belønnet for det etter sesongen, mange lovnader som ikkje ble holdt. Dette kombinert med ett godt jobbtilbud gjorde at jeg ikke kunne takke ja.... Når vi da blir enige om å lukke saken og tar hverandre i hånda på d. Så går klovnen av en klubbleder og legger det frem på denne måten i avisen. Dette gjorde han for å få minst mulig støy rundt seg selv. Da ble jeg rett og slett forbanna og takket nei nok en gang til ett bedre tilbud. Av prinsipp . Der og da føltes det riktig , og det følese det nå også. Og ja når du har noen klovner som ledere så er det bare ikke værd det. Så  du kan gjerne trekke paralleler med klubblederne. Så please la være å dra inn ting du ikkje har peiling på. Når i tillegg flere av mine lagkamerater får vite at di ikke er med videre gjennom  avisen og blir behandlet som søppel var det bare nok....     Kan si deg at lønna jeg gikk på var 1/5 del av di som var best betalt. Og det har aldri vÅre motivasjonen. Men når det e komt hus på plass så mÅ lånet betales. Måtte bite meg i leppen og holdt meg rolig, men treger litt på det i dag....Støtt ashley og co heller og kos deg med d.....       
« Siste redigering: 01. Aug. 2011, 23:56 av Tommen »

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2047 på: 01. Aug. 2011, 23:35 »
Djupe ord frå super intellektuelle Jonas!
 8)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2048 på: 01. Aug. 2011, 23:47 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/8675305/Newcastle-United-release-Joey-Barton-after-midfielder-launches-Twitter-trade-against-club.html

Kan se ut som om Joey har fallt ut med Pardew også etter Leeds-kampen. Forøvrig står det i den artikkelen at Ranger har klaget på Twitter - dog om at han ikke får spilletid i treningskamper. 

Simmi

• Gjest
« Svar #2049 på: 01. Aug. 2011, 23:48 »
Most used sub in the prem last season.. Now I'm struggling to even get a pre season game.. haha..

Det tvitret han.

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2050 på: 02. Aug. 2011, 00:09 »
Ikke så alvorlig tweet av Ranger som de av Joey. Men jeg ser poenget bør ikke utvikle seg.

Jeg må allikevel tilføye at jeg blir lei av alle de som keitiserer MA i denne sakeno. Og de son mener Barton kan skrive hva han vil bare han spiller bra.

Å kritisere klubben offentlig er bare ikke akseptabelt. Jeg mener dette viser godt lederskap av MA og styret ikke omvendt!

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2051 på: 02. Aug. 2011, 02:03 »
Synes jo nesten litt synd på Ranger, g føler med han.. Drit at han ikke får spille i pre season!

Men hvis han ikke er tiltenkt en rolle i laget, så skjønner eg jo det.. Men da får vi låne han ut/selge han snarest!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2052 på: 02. Aug. 2011, 05:01 »
Dette kom som et lite sjokk, trodde virkelig han ville bli ut sesongen.

Regner med han har fått advarsler/hint om å stoppe med denne twitringa, når han ikke gjør det så ber han rett og slett om det. Synd siden jeg digga spilleren, men trenger ikke det uro-momentet i klubben.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2053 på: 02. Aug. 2011, 08:21 »
Eg er litt påvirka av denne saken, der jeg satt på andre siden av bordet.
Jeg var 6 år i klubben , men at en person kan ødelegge ett "kjærlighets" forhold på denne måten skjønner jeg nå godt.

Det kommer til ett punkt der du får nok av løgnene, der du får nok av å bli tråkket på tedene. Noe jeg tror hele / halve stallen til NUFC har fått nå.
Twitter er ikke løsningen, men jeg synes som supporter at det er greit å vite hva som foregår.

Bare så forbanna trist at våre beste spillere forsvinner ut dørene, og vi kommer høst sannsynlig til å slite maks.
Vi trenger en nye eier straks, ellers går dette dunken....

FM Ruler

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2054 på: 02. Aug. 2011, 10:25 »
Hvorfor selges han ikke istedetfor at han gis vekk? Signaleffekt?