20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 395109 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #2070 på: 02. Aug. 2011, 18:45 »
Hvorfor poster du det mølet der? Alle kjenner historikken rundt Barton, poenget er at han har forbedret seg betraktelig og spilt bra for oss det siste året.

Dette er trist for oss supportere,  et stort tap både sportslig og antageligvis også skadelig for lagmoralen. Til tross for hva klubben forteller oss tror jeg Barton hadde en høy stjerne i laget.

Å støtte klubben og deres handlinger på en dag som denne finner jeg patetisk.

Howay the lads - lykke til Joey! DET unner jeg deg.
If it has tits or wheels, count on problems!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #2071 på: 02. Aug. 2011, 18:51 »
Synes bare du tar kaka når du begynner å resonnere deg frem til dette er det beste for klubben Christian.
Jeg er mildt sagt dypt uenig.

Men det kommer vel ikke akkurat som noen overraskelse at du tar klubbens side her, lurer på hva Fat Mike må gjøre for at du skal nyansere deg, brenne ned stadion?
« Siste redigering: 02. Aug. 2011, 18:54 av Flatline »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2072 på: 02. Aug. 2011, 18:55 »
Men det kommer vel ikke akkurat som noen overraskelse at du tar klubbens side her, lurer på hva Fat Mike må gjøre for at du skal nyansere deg, brenne ned stadion?
Og det kommer fra rett ræv?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2073 på: 02. Aug. 2011, 19:03 »
Barton er en dust.
Ashley er en dust.
Simple.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2074 på: 02. Aug. 2011, 19:08 »
Barton er en god spiller og en jeg kommer til å savne. Men uannsett så skal man ikke oppføre seg slik i offentligheten uannsett hvor mye man hater eieren.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #2075 på: 02. Aug. 2011, 19:58 »
Fantastisk angrep på Christian, Flatline. Avfei lokalmedia og alt som ikke passer konklusjonen. Stol på twitter fra den ene parten, glem det som har skjedd både de siste månedene, og før wankership, og vips så har du re-inkarnasjonen av Øyvind Leonhardsen i Joey Bartons legeme...

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2076 på: 02. Aug. 2011, 20:08 »
[...] må gjøre for at du skal nyansere deg [...]

Selvinnsikt 0/0.

Sorry, men den der måtte jeg bare ta tak i altså.   ;)

Angående Barton så er det umulig for oss å felle dom her vi sitter. Vi vet tilnærmet null rundt hva som har skjedd her, og jeg fester iallefall ikke all min lit til det Barton twitrer da det er han som har størst interesse av å fremstille seg selv positivt. Uansett hvor mye man måtte mene at han har modnet seg og vokst den siste tiden så tror jeg nok at det blir drøyt å basere hele hendelsesforløpet på det han sier.

Jeg føler også at det er ganske åpenbart hva han forsøker å oppnå når han frir nærmest uhemmet til den nyanserte *host* gjengen når han legger ut i det vide og brede om hvor høyt han elsker klubben og for en ære det er å spille i svart/hvitt etc. mens han "fortviler på fansens vegne" over styret. Han har helt klart noen poeng, men innpakningen han presenterer det i føler jeg er ganske gjennomskuelig.

Det vi derimot kan si om vi ser på helheten er at kombinasjonen av ledelsen i Newcastle og Bartons måte å opptre på slettes ikke er forenlig. Men når tingene er slik de er så må vi bare erkjenne at samarbeid ikke var mulig. Og det er svært synd, for Barton i form er god! Problemet er bare at Barton kan man kvitte seg med relativt fort, men ledelsen blir vi nok sittende med i overskuelig fremtid.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #2077 på: 02. Aug. 2011, 20:32 »
Jeg etterstreber ikke å være nyansert i ordens fortolkede forstand her inne, men jeg synes det er litt tankevekkende at det å stadig ta til ordet for Ashley er forenlig med å være "nyansert".  Hvis mine uttalelser plasserer meg i "svartmalings-leiren", bør de med positive forventninger til eventuelle nysigneringer plasseres i "godtroende fjols" campen.

Jeg blir i det minste ikke skuffet, for jeg har NADA forventninger.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #2078 på: 02. Aug. 2011, 20:46 »
Gratulerer...

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #2079 på: 02. Aug. 2011, 20:50 »
Gledet meg stort i juni da bjørni! Tidenes transfervindu foran meg,  noen lovende free transfers som oppladning til de store signeringene, and then.. bring on august - en haug med skader, ingen signeringer, Barton kastet ut - det kan i det minste ikke bli verre ( ?)

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2080 på: 02. Aug. 2011, 20:52 »
Vel jeg kan bare snakke for meg selv, og som regel så er mine "forsvar" av Ashley som du vil kalle det et forsøk på å se en sak fra flere sider. Jeg er ikke redd for å si ifra om jeg synes at det blir for ensidig ene eller andre veien egentlig. Du må gjerne fortelle meg hvor jeg sier at å stadig ta til ordet for Ashley er det samme som å nyansere et synspunkt.

Og nei man blir ikke skuffet uten forventinger, men du får jo til gjengjeld følelsen av å ha det konstant bedritent da og det er jo flott om man liker det. Men jeg må innrømme at jeg har inntrykket av at du har enkelte forventinger, selv om de fleste synes å være knyttet til en eller annen misnøye med Ashley.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #2081 på: 02. Aug. 2011, 21:10 »
De forventningene jeg har er milevis unna det Ashley driver med ihvertfall. Det jeg derimot ikke gidder å bruke tid på, er å hele tiden rettferdiggjøre handlingene til styret, det er i mine øyne like bortkastet tid som det å svartmale alt.

Forventningene er jo uløselig knyttet til innkommende og utgående spillere, og da blir jeg jo å kritisere den som både er ansvarlig for både spillerkjøp og midler. Pardew gidder jeg ikke kritisere all den tid jeg ikke tror han har så mye han skulle ha sagt. Han er bare en puppet - en middelmådig manager som er ansatt fordi han ikke stiller noen krav.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2082 på: 02. Aug. 2011, 21:20 »
Ja det er vel greit det. Men generelt sett så er det en fordel å bygge sine påstander på noe mer enn å bare lese det opp og vedta det for egen regning, positivt eller negativt. Merker jeg begynner å bli litt ferdig å snakke om dette nå så lar det like gjerne ligge.

Tilbake til saken. Hvis Barton nå mot formodning blir bydd på av disse 5-6 klubbene tror dere at man kan få presset de noe på pris mot hverandre, eller er man rett og slett så ferdig med Barton at man vil kvitte seg med han til £0 uansett og lar han velge mellom interessentene?

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2083 på: 02. Aug. 2011, 21:37 »
Noen som så Tv2 sporten nå?

Virker som mesteparten av fansen støtter Barton og velger å boikotte styret. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2084 på: 02. Aug. 2011, 21:41 »
Og godt er det !