20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 395396 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #1995 på: 01. Aug. 2011, 17:29 »
Spørs vel litt - veit ikke hvor godt vernet arbeidstakere er i UK kontra her i Norge? :P

Uansett er det vanskelig å forsvare Bartons twitteraktivitet det siste døgnet. Men jeg føler fortsatt at det er en situasjon som burde vært ungått uansett. Jeg vil vel tro Joey Barton kommer med en rekke avsløringer når han skal presentere sin del av saken ihvertfall.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1996 på: 01. Aug. 2011, 17:42 »
Barton og Nolan har vært ute i media og kritisert styret.

Jose Enrique har vært ute, og også fått støtte av Wayne Rout. . . som også snart er klar for en ny klubb.

Hvem blir neste? 
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1997 på: 01. Aug. 2011, 17:43 »
Hvor ser du Waynes kritikk?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1998 på: 01. Aug. 2011, 17:44 »
Begge ønsket lange kontrakter med høy lønn... Routledge vil ikke bli satset på og Enrique har CL-ambisjoner...

Litt rart at det kun er spillere som ikke får "viljen sin" som er ute og kritiserer! :)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1999 på: 01. Aug. 2011, 17:59 »
Forsåvidt enig i at det er synd barton måtte vekk, men nå er kvoten hans oppbrukt rett og slett. Han oppførte seg som om han var større enn klubben, ved å gi inntrykk av at han hadde rett mens ledelsen tok feil. Uansett katastrofalt for atraktiviteten til klubben i transfermarkedet, og bare en sparking av DL vil kunne gjenopprette noe tillitt for min del. Med andre ord burde Barton sagaen vært håndtert veldig anderledes

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2000 på: 01. Aug. 2011, 18:20 »
Helt vanvittig at ikkje klubben har nekta spelarane å uttale seg om klubben på twitter for lengst! Trur den kommande sesongen fort kan bli himmel eller helvete.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2001 på: 01. Aug. 2011, 18:22 »
LEIGHMACCA LEIGH MACFARLANE
by Toontastic1892
@Joey7Barton Coward, having a press conference over twitter! From day one you wanted this move, you have mugged all the NUFC fans #pikeytwat

Synes kanskje Joey burde ha kommet med noe bedre enn utsagn på twitter ang dette. Tror det er best for klubben og Joey at han drar nå. Daniel sier det ganske greit; må bør prøve å oppføre seg ovenfor arbeidsgiver. Dont' bite the hand that feeds you.....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2002 på: 01. Aug. 2011, 18:31 »
  feiten klarer det igjen

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2003 på: 01. Aug. 2011, 18:37 »
MA må selge nå..
dette går ikke lenger..
heller sjeiker og va som helst enn den feite driten der ass..
han ødelegger klubben tot..

håper enrique går oxo nå..fortjener ikke dette..
og rart at spillere og sånn sier alt det di gjør om det ikke stemmer når alle sier det samme.
tror nok di vet va som skjer i klubben mye bedre enn alle oss supp..
at man ikke skal være større enn klubben ja greit..
men når klubben behandler spillere som dritt skal man få¨si ifra oxo...
og når man gjør det er det bot og transfer..

eneste MA er ute  etter er å tjene penger ....:P

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #2004 på: 01. Aug. 2011, 18:38 »
Twitter har i hvert fall tatt sutringen til spillerne ut på et nytt nivå. At det var Joey Barton som skulle bli blant de første "ofrene" som følge av vill tasting var ikke akkurat uventet. Samme hvor mye jeg misliker Ashley, så skal du ikke spamme ned Twitter-kontoen din om hvor jævlig arbeidsgiveren din er.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2005 på: 01. Aug. 2011, 18:43 »
Dumt at dette skjer, men fullt forståelig dessverre. Jeg er helt enig med bjørni i at Joey uheldigvis har brukt opp tabbekvota si nå. Hadde det ikke blitt reagert på oppførselen hans hadde det vært et signal om at denne typen oppførsel er akseptert, noe det ikke bør være.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2006 på: 01. Aug. 2011, 18:43 »
Twitter har i hvert fall tatt sutringen til spillerne ut på et nytt nivå. At det var Joey Barton som skulle bli blant de første "ofrene" som følge av vill tasting var ikke akkurat uventet. Samme hvor mye jeg misliker Ashley, så skal du ikke spamme ned Twitter-kontoen din om hvor jævlig arbeidsgiveren din er.

Akkurat dette tenkte jeg og. Det handler om å være profesjonell og lojal ovenfor arbeidsgiveren din, uansett hvor stor dritt den personen er. Har man problemer tar man opp dette bak lukkede dører, og funker ikke det så kommer man seg vekk på en eller annen måte. Og sutre i media et intet annet en barnslig.
Man kan rett og slett ikke akseptere alt mulig dritt, uansett hvor god Barton var forrige sesong.

Jeg liker Barton, men han skulle vist at han endelig hadde vokst opp og forholdt seg profesjonell.

Edit: og det at de er gode fotballspillere gjør ikke at de kan oppføre seg som tiåringer og prate drit om arbeidsgiveren sin, på samme måte som jeg, Geir og Daniel ikke kan det.
« Siste redigering: 01. Aug. 2011, 18:45 av boris. »
Nei.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2007 på: 01. Aug. 2011, 18:48 »
Vi får kjøpe Kara isteden, så hiver vi på med Barnetta og erdinc
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2008 på: 01. Aug. 2011, 18:57 »
synes det er utrolig synd at Barton, en av mine favorittspillere, forsvinner, men samtidig forstår jeg det veldig godt. Som flere har vært inne på, du kan ikke kritisere arbeidsgiveren din på en slik måte i offentligheten, og samtidig forvente at det ikke skal få konsekvenser.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2009 på: 01. Aug. 2011, 18:57 »
Vanvittig skuffet over Joey Barton. Lite voksent og veldig uklokt.
Skal jeg oppsummere hans tid i NUFC så har de 4 årene han har hatt her vært trøblete med masse skader, fyll, slåssing og fengselstraff og et nedrykk han bidro særdeles sterkt til. Glemmer ikke det totalt unødvendige røde kortet han pådro seg mot LFC nedrykksesongen og som gjorde at han måtte stå over de siste 3 kampene (hjemme mot Boro og Fulham, samt borte mot Villa).

Allikevel har Ashley, styret, trenerteamet og ikke minst fansen gitt han tillit så det holder, og denne sutringa er hva han betaler tilbake med. Det er nesten så jeg tror at dette var tilsiktet av Barton, han sjekket hvor langt han kunne gå.

Savner en litt røffere og krass holdning angående slike ting fra klubbens "høye herrer" utad. Synes ikke å tie det i hjel er det riktige.
Tipper Alex Ferguson hadde hatt sitt å si om det var noen ManU spillere som hadde brukt sin twitterkonto på lignende måte. Bare det å nevne ManU i noe som kan oppfattes som negativt får jo den hissige skotten til å regelrett eksplodere.