20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 395301 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Simmi

• Gjest
Sv: Joey Barton
« Svar #1980 på: 01. Aug. 2011, 16:30 »
Hvorfor kan vi ikke ha normale ledere som forstår fotball, og hvorfor har vi alltid spillere som må slenge med leppa?

Selv om ledelsen består av en gjeng inkompetente tullinger, hjelper det absolutt INGENTING å kritisere klubben i media!

Herre, for et sirkus. Jeg er drittlei.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1981 på: 01. Aug. 2011, 16:43 »
Noe overdrevent fra klubben, hvis dette stemmer, men Joey Barton har ikke akkurat oppført seg godt nok til å få ny kontrakt. Da er det å vurdere salg, holde på han et år til og risikere garderoben eller slippe han. Det er forferdelig trist det som skjer, men det er forhåpentligvis grønt på den andre siden av gjerdet...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1982 på: 01. Aug. 2011, 16:51 »
"@CaulkinTheTimes: #NUFC officials met Joey Barton this morning and told him he can leave on a free transfer. Club statement to follow."

Har ikke noe i mot dette egentlig. Han oppfører seg som en idiot, og det er ikke sikkert resten av gruppa føler det samme som Barton, snarere tvert i mot.. Men fortsetter han slik kan det hende han forsøpler og drar med seg resten av laget.. Sannsynligvis ingen som vil ha ham hvis de må betale for en overgang. Nå slipper klubben å betale lønna i ett år, for en spiller som etter all sannsynlighet vil sitte på benken. Dvs over50 000 pund spart..Lønn som kan brukes til å hente inn en spiller som krever mindre og som vi trenger i større grad..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1983 på: 01. Aug. 2011, 16:56 »
Jeg liker hvordan du hele tiden konstruerer nye virkeligheter etter hvordan ting utarter seg. Hvordan du får det for deg at Joey Barton skal komme til å sitte på benken mye kommende sesong, er bortenfor min fatteevne. Det er lite som har tydet på noe annet enn at han også denne sesongen hadde kommet til å vært en instrumental del av laget, uansett hvor mye du måtte mislike hans vågale stil i media og på twitter.

Forøvrig er det vanskelig å ikke føle denne følelsen av oppgitthet av hva som foregår innenfor portene på SJP (eller, i London egentlig da). En følelse jeg har hatt så alt for mye de siste årene, men som jeg en periode trodde var over. Den gang ei.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1984 på: 01. Aug. 2011, 17:00 »
For en maktsyk pengegrisk j&?@l denne ashley ! Takk for nå .... Med ashley bak roret gidder jeg ikke bruke mer energi på dette her.... Det skal ikke være mulig ! Nå må noen ta affære snart ....

Simmi

• Gjest
« Svar #1985 på: 01. Aug. 2011, 17:02 »
Jeg liker hvordan du hele tiden konstruerer nye virkeligheter etter hvordan ting utarter seg. Hvordan du får det for deg at Joey Barton skal komme til å sitte på benken mye kommende sesong, er bortenfor min fatteevne. Det er lite som har tydet på noe annet enn at han også denne sesongen hadde kommet til å vært en instrumental del av laget, uansett hvor mye du måtte mislike hans vågale stil i media og på twitter.

Forøvrig er det vanskelig å ikke føle denne følelsen av oppgitthet av hva som foregår innenfor portene på SJP (eller, i London egentlig da). En følelse jeg har hatt så alt for mye de siste årene, men som jeg en periode trodde var over. Den gang ei.

Helt enig i alt det du skriver!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1986 på: 01. Aug. 2011, 17:04 »
Barton har kastet ut kvalme på Twitter i ukevis.. hva hvis Newcastle fikk en dårlig sesong start eller gikk på en tapsrekke midt i sesongen?

Tror hans holdninger kunne sendt oss rett ned.. derettrr kommer i told you soo tweeten...
Han kom, ble mett og dett var dett....

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #1987 på: 01. Aug. 2011, 17:06 »
Nå begynner jeg å bli seriøst møkklei alt rundt denne klubben...herregud for noe piss..krise. mistenker styre for å ville bli hata..offisielt på hjemmesiden nå http://www.nufc.co.uk/articles/20110801/barton-placed-on-transfer-list_2281670_2407238
« Siste redigering: 01. Aug. 2011, 17:10 av TegneserieSkjære »
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1988 på: 01. Aug. 2011, 17:06 »
Tweetingen er unødvendig og skader klubben utad, men hvorvidt den skal være så forbanna skadelig for resten av lagets moral er jeg høyst usikker på. Barton er fortsatt en meget sentral del av laget vårt, og har unektelig støttespillere i de allerede etablerte spillerne i laget. Murringen angående uenigheter og misnøye blant spillerne rundt ledelsen i klubben tror jeg vil stå bi uansett innad, uavhengig av om Barton tidvis sprer kvalmen på Twitter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1989 på: 01. Aug. 2011, 17:07 »
Nolan og Barton ut....for et jævla sirkus dette er.  "Man-management" er tydeligvis et kapittel Pardew ikkw leste i manualen sin...

Ashley kommer til å kjøre denne klubben på trynet.....til og med draktene vi bruker så mye penger på er blitt dårligere under SportsDirects-regime....,)

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1990 på: 01. Aug. 2011, 17:07 »
Så lenge Barton leverer varene på banen så kan han Twittre så mye han vil for min del!

Barton har stillt kritiske spørsmål vedr. Ashley og det er det tydligvis ikke takrom for i Newcastle.

Skal vi gi vekk Enrique og da?

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #1991 på: 01. Aug. 2011, 17:08 »

Veldig enig Kristoffer!
- Dr. Emmet Brown.

Luppen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1992 på: 01. Aug. 2011, 17:10 »
Newcastle styre på sitt beste..Skjønner ikke at det går an..dritt lei hele styre nå!!
Howay :)

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #1993 på: 01. Aug. 2011, 17:16 »
Det "artige" scenarioet nå er jo at Barton joiner Nolan og Big Sam i West Ham. De rykker opp og vi rykker ned igjen...satan, så kvalm jeg er nå..
- Dr. Emmet Brown.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1994 på: 01. Aug. 2011, 17:20 »
Kommer ikke som noen overraskelse dette. Uansett hvor ubrukelig Ashley og resten av gjengen er, så kan man ikke oppføre seg slik Barton gjør. Hadde folk i det vanlige arbeidsliv oppført seg sånn hadde de fått foten for lenge siden.