20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 398434 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #1665 på: 25. Mai 2011, 15:22 »
Vil ikke legge for mye vekt i det før det står på hjemme siden.

Enig,  ser ut som kilden er agenten til Barton, og alt agenter sier tar jeg med en klype salt! Tipper dette er for å legge press på eierskapet til å møte kravene. Planen er vel at vi, fansen, nå skal klage og syte så mye på Ashley og Llambias at de skal innse at klubben bør strekke seg lenger enn den har gjort hittil.

Men om det er tilfelle er jeg svært skuffet, for Barton er liksom et av symbolene på at Newcastle har reist seg fra søla etter å ha ligget nede med brukket rygg.

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1666 på: 25. Mai 2011, 15:27 »
Tar fortsatt disse ryktene med en klype salt. Men om det skulle skje at han forsvinner vil det være et hardt slag. Da kan vi fort sitte med at Carroll, Enrique og Barton forsvinner på et halvt år.

Det eneste positive jeg kan tenke er at om Barton reiser til Liverpool vil det være den sikre død på hans karriere. Har vel litt for mange gamle venner der til å unngå det!?! Kanskje vi kan håpe han drar med seg Carroll ned i sluket også...?

Men igjen. Tar dette med en klype salt og håper virkelig han signerer ny kontrakt. Liker Barton for mye til at jeg vil tenke i de baner jeg gjør over her.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1667 på: 25. Mai 2011, 15:31 »
Agentprat. Hvorfor har Barton vært så positiv i intervjuene ang kontrakten da? Agenten hans er vel Willie McKay, og han er vel ikke akkurat kjent som noen hyggelig fyr.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1668 på: 25. Mai 2011, 15:40 »
Det er ein skandale viss Barton og klubben ikkje verte einige. For all del, kva som stemmer veit ikkje eg. Derfor ventar eg med å sei meir til det 100% sikkert kva som skjer.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #1669 på: 25. Mai 2011, 16:23 »
Ja er spent på neste uttallelse og ka som skjer. Dette er ikkje mindre enn skandale og sender negative signal i alle retninger. H*lv*t*s DRIT asså!!!  >:(  :'(
Venter i spenning...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1670 på: 25. Mai 2011, 17:40 »
Tipper dette uansett løser seg til slutt. Ser i grunn på det som positivt at vi ikke kaster penger etter Barton, for det er han ikke verdt. Er det slik at vi ikke ville bryte et lønnstak på 50 k, så synes eg det er heilt greit.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1671 på: 25. Mai 2011, 17:45 »
Eg meinar det ikkje er so enkelt. Det må gå an å strekkja seg litt.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1672 på: 25. Mai 2011, 17:48 »
Barton er langt i fra uerstattelig. Og mest sannsynlig kommer ikke Barton til å være noe førstevalg neste sesong uansett, og da blir han en dyr mann å ha på benken.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1673 på: 25. Mai 2011, 18:10 »
Barton er langt i fra uerstattelig. Og mest sannsynlig kommer ikke Barton til å være noe førstevalg neste sesong uansett, og da blir han en dyr mann å ha på benken.

Eh javel? Er det Gosling og Arfa du teinkjer på då?  :P

Jaja, det at ingen er uerstatteleg kjem kvar gong. Sjølvsagt er ingen uerstatteleg eller aldri til salgs uansett kva ein betalar... Men eg føler mi har nokre spelarar som det er verdt å strekkja seg litt ekstra etter, grunna at dei er perfekte til å byggja eit lag rundt. Og ikkje minst, dei har prestert i klubben og er lite skada (Barton har vist det denne sesongen). Dei eg teinkjer på er Barton, Nolan, Colo og Tiote.
Sjølvsagt finst det ei grense for kor langt ein skal strekkja seg, men eg trur ikkje Barton sitt krav er heilt på jordet.
« Siste redigering: 25. Mai 2011, 18:12 av lgrinde »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1674 på: 25. Mai 2011, 18:11 »

Kommer helt an på hva vi henter, men at vi skaffer noen som er så veldig mye bedre enn Joey tviler jeg på. Han har hatt en veldig bra sesong i år, og ser helst at han fortsetter. Uansett trenger man f.eks tre skikkelig gode sentrale midtbanespillere selv om man bare bruker to om gangen. Kontuinitet er en annen ting som trengs, og Joey er i sin beste alder som fotballspiller nå.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1675 på: 25. Mai 2011, 18:13 »
Nope, med Ben Arfa inn i laget og at Pardew jakter en ny vingspiller, så føler jeg meg rimelig sikker på at Barton ikke vil være noe førstevalg neste sesong. Egentlig støtter jeg dette litt, for jeg føler at laget trenger to kanter med fart og evne til å utfordre motstanderen. Dette gir laget mye mer balanse også.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1676 på: 25. Mai 2011, 18:15 »
Skal Ben Arfa spille sentralt i banen, så regner jeg med at vi gjør det i en 4-5-1/4-2-3-1 da han rett og slett ikke er en toveisspiller. Da står vi fortsatt igjen med en åpen midtbaneplass.. 4-4-2 med Ben Arfa sammen med Tiote sentralt er waste.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1677 på: 25. Mai 2011, 18:17 »
Ja det har jeg meget liten tro på. Må nok, som du sier, bekle en av 3 fremskutte plassene i 4-2-3-1. Kanskje på kant i 4-4-2 mot svakere lag der vi forventes å styre.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1678 på: 25. Mai 2011, 18:25 »
Forventer en 4-4-1-1 jeg, men Ben Arfa som en hengende spiss.

Ny spiss

Ben Arfa

Jonas        Nolan  Tiote     Ny kant

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1679 på: 25. Mai 2011, 18:35 »
Det er også et godt alternativ, men jeg ser ikke logikken i å la Joey dra likevel. Nolan og Tiote spiller definitvt ikke 38 matcher neste sesong hver seg, og dessuten har Joey vist at han kan spille høyrekant også, så han vil være et alternativ til den posisjonen selv om vi henter en ny spiller. Salg av Barton i sommer betyr at vi må hente en erstatter, og det synes jeg virker unødvendig. Det er ikke akkurat noen ønskesituasjon om DAnny Guthrie blir førstemann å sette inn så fort det er en i førsteelleveren som ikke kan spille.