20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397743 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #1680 på: 25. Mai 2011, 18:46 »
Det er ikke akkurat noen ønskesituasjon om DAnny Guthrie blir førstemann å sette inn så fort det er en i førsteelleveren som ikke kan spille.

Om vi skal tru på rykta, så er vel ein sentral midtbanespelar frå kontinentet, attpåtil landslagsspelar og over "bottom four" i sin liga, "snart klar". Det kan i så fall vere eit alternativ. Er personlig ikkje av dei største kritikarane til Guthrie + at vi også får Gosling tilbake. Ryan Taylor har også vist seg som ein brukbar spelar på midten. Mange av dei vi har er dessutan anvendelige, så det er sikkert mulig å rotere litt internt også.

Når det er sagt, så både trur og håpar eg JB blir verande. Hoppar ikkje på den legendekarusellen som enkelte andre, men absolutt blant våre tre-fire viktigaste spelarar.

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1681 på: 25. Mai 2011, 18:57 »
Personlig forholder jeg meg veldig rolig til dette; er garantert en agent som har hatt litt å si her, vil tro at både Barton selv og Pardew ønsker at vår "urokråke" skal spille et par tre sesonger til på laget.

Morro med alle ryktene, håper bare at vi iløpet av kort tid har signert 2-3 nye spillere og Nolan/Barton er på nye kontrakter.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1682 på: 25. Mai 2011, 18:59 »
Skrev det samme på transfertråden, men kan gjenta det her:

Agentprat er unødvendig å bruke tid på. Han prøver å få mest mulig ut av kontraktsforhandlingene, både for seg selv og for Joey Barton. Det er forståelig. Dette er etter all sannsynlighet et spill.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1683 på: 25. Mai 2011, 19:49 »
Her støtter jeg faktisk klubben, 4år for en 29åring er altfor lenge. Spesielt med tanke på at han har hatt 60-70.000 pund i uka nå 3 år nesten ute å røre en fotball pga fengsel og skader. Håper han skriver under, men denne svir ikke i nærheten så mye som det gjorde med Carroll eller evt vil gjøre med Enrique.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1684 på: 25. Mai 2011, 19:58 »
Det er ikke akkurat noen ønskesituasjon om DAnny Guthrie blir førstemann å sette inn så fort det er en i førsteelleveren som ikke kan spille.

Absolutt ikke, men så har det vært diverse rykter om at Pardew og co også er interessert i å hente en sentral midtbanespiller.
Jeg synes ikke Barton er uerstattelig, langt ifra. Han hadde 2 meget svake og trøblete førstesesonger i klubben. Han spilte seg opp når vi befant oss i CCC og har vært god denne sesongen, men ikke noen uerstattelig type.
Er jo også en risk ved Barton i og med at han har en hengende dom over seg ved at han kan få flere kampers utestengelse om han finner på mer tull på banen nå.

Jeg synes Barton skylder klubben og ikke minst supporterne å skrive under på ny kontrakt. Både supporterne og ledelsen i klubben har hatt veldig god tålmodighet med Barton. Er vel ikke mange andre klubber som hadde funnet seg i lignende fra en av de best betalte spillerne i klubben. Gjorde jo omtrent ikke nytte for seg de 2 første sesongene sine. Var jo mer en byrde da.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1685 på: 25. Mai 2011, 20:16 »
Helt enig Frode.  Jeg mener han skylder klubben å signere. Hvis ikke er det bare å hive ham på dør.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #1686 på: 25. Mai 2011, 20:23 »
http://www.football365.com/story/0,17033,8668_6951843,00.html

McKay said: "I must say that, to be fair to Newcastle and the current Board, they stuck by Joey. I think he repaid them last season - I think he had a great season. But they stuck by him, there's no doubt about that, Derek Llambias especially."

Dårlig samvittighet for uttalelsene sine kanskje? Han gjør jo bare jobben sin, og det er ein stygg jobb...
Venter i spenning...

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1687 på: 25. Mai 2011, 20:28 »
Helt enig Frode.  Jeg mener han skylder klubben å signere. Hvis ikke er det bare å hive ham på dør.

Hadde det bare vært så lett. I fotball er det i realiteten ingen som skylder noen noenting. Moralsk kanskje, ja, - i praksis,  nei. Det er store penger og karrierer det er snakk om.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1688 på: 25. Mai 2011, 20:28 »

Her er jeg faktisk enig. Det er klart at klubben skal strekke seg litt for å beholde ham, men Joey bør innse at hadde det ikke vært for Newcastle hadde karrieren hans vært ødelagt. Det bør han være jævlig glad for!

Simmi

• Gjest
« Svar #1689 på: 25. Mai 2011, 20:33 »
Men syntes dere Nolan er bedre enn Barton? Det er jeg sterkt uenig i.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1690 på: 25. Mai 2011, 20:44 »
ALDRI i livet om nolan er en bedre spiller en Barton.. Barton har mer fart, bedre øveblikk, mye bedre deffansivt osv osv osv kan holde på lenge.. Det eneste som kanskjer er plusset til Nolan er at han er en leder type og jakter oftere mål..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1691 på: 25. Mai 2011, 20:45 »
Nei, han er nok ikke det, men han er mer målfarlig. Tingen er nok mer at Barton "skylder" laget såpass mye.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1692 på: 25. Mai 2011, 20:50 »
målfarlig ja.. Men så er Barton mye bedre foran "vårt mål" også !
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1693 på: 25. Mai 2011, 20:52 »
Ja, Barton er bedre, men spørsmålet er hvor mye vi skal være villige til å betale en spiller med den forhistorien. Jeg er helt enig i at vi bør beholde ham, men ikke til hvilken som helst pris.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1694 på: 25. Mai 2011, 21:12 »
Melding kan fjernes.
« Siste redigering: 25. Mai 2011, 21:48 av thomashaer »