20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 391568 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #855 på: 05. Mai 2009, 12:45 »
Jeg synes egentlig taklingen ble blåst opp fordi det var Joey Barton. Uansett, hvis han har kranglet med Shearer og slengt med leppa isteden for å bare legge seg flat så kan han nok bare begynne å pakke sakene sine. Jævli synd for jeg synes han er en veldig god spiller og en vinnetype vi har godt av å ha i laget. Men klarer man aldri å slutte å bråke så blir det vanskelig. Ti ganger værre at han krangler med manageren enn taklingen han utfører. Samme sa jeg sist, mye værre at han sviktet Sam Allardyce enn at han i seg selv tok den byturen som gjorde at han havnet i fengsel.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #856 på: 05. Mai 2009, 12:54 »
Nå ser det jo ut til at denne saken løser seg på en måte som gjør at vi slipper å mene så mye om det er riktig å sparke ham eller ikke, men jeg MÅ bare komme med en kommentar til dere som finner formildende omstendigheter rundt taklingen. Min kommentar er knyttet til arbeidslivet forøvrig, og jeg regner med det store flertallet her ikke er i fast arbeid ennå (studenter/elever), så da skal jeg forklare hvordan dette virker:

En person kommer bakfull på jobb me 1,0 i promille - og får en skriftlig advarsel for dette. Så går det et år, og denne personen og en til fra samme bedriften går på byen natta før jobb, og begge kommer på jobb i bakrus. Person en med 0,5 i promille og person 2 med 1,5 i promille. Resultatet vil da være at person 1 får sparken, mens person 2 får en skriftlig advarsel - selv om person 2 hadde større promille...

Høres sikkert ut som et søkt eksempel, men dette er realitetene gutter. Jeg jobber mye med personalsaker og kjenner (det Norske) regelverket på dette området.

Begeret er fullt, av små og store dråper fra bølla Joey Barton. GET RID!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #857 på: 05. Mai 2009, 14:39 »
[url]http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=562669/url]

Kalt Shearer for en drittm manager?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #858 på: 05. Mai 2009, 14:58 »
Joey Barton ga seg ikke med kun det røde kortet tydligvis, har vist også nå kalt Shearer en dritt manager med en dritt taktikk!

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=562669

Men det er jo Joey Barton! Vi gir han en sjanse til, han er jo egentlig ikke så ille, bare alle andre som dømmer han.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #859 på: 05. Mai 2009, 15:26 »
Hvis dette stemmer så er det bare til å kvitte seg med han.
Jeg synes folk var strenge i etterkant av taklingen, og at saken ble blåst opp fordi det van snakk om Joey Barton.

Han burde legge seg flat og unnskydt seg for både fansen, spillerne og trenerteamet.
Istedet begynner han å krangle med Shearer. Idiotisk!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #860 på: 05. Mai 2009, 15:32 »
Har alltid vært fan av Barton, han er en god spiller, men det er for mye tull. Deilig at Newcastle (i all motgangen) har en manager som fansen stiller seg bak, og med engang en spiller legger seg ut om personen står mange tusen bak lederen. Det er mer enn man kunne si om b.la Kinnear..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #861 på: 05. Mai 2009, 16:02 »
jeg føler toon fansen vil stille seg bak Shearer gjennom tykt og tynt, selv om vi rykker ned.

Men altså, i dette tilfelle så er det ikke akkurat så vanskeligt å holde med shearer mot barton:P I følge VG så høres han jo ut som en dritt-unge som har mista godteri posen; "Du er en drit manager, med en drit taktikk"
Newcastle United Football Club<3

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #862 på: 05. Mai 2009, 16:06 »
Sagt det før og jeg sier det igjen, Joey Barton er en skam. Men dette tar kaka! Blasfemisk oppførsel, det er det, det er.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #863 på: 05. Mai 2009, 16:30 »
Jeg har bestandig hatt sansen for Barton, så lenge han står bak klubben og manageren så er han min helt, men når han går til angrep på denne måten så blir jeg oppgitt.. jeg synes han burde klippe håret og fokusere på fotballen... Tror det er for sent å tro at han ville endre seg nå..
Han kom, ble mett og dett var dett....

Wiig #8

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #864 på: 05. Mai 2009, 16:39 »
Jeg synes egentlig taklingen ble blåst opp fordi det var Joey Barton.

Kunne ikke vært mer enig i det der...
Howay the lads

Sondre

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #865 på: 05. Mai 2009, 16:45 »
Selfølgelig var det et soleklart rødt kort og det er ingen tvil om, at det var idiotisk av Barton å gå inn i den taklingen.
Allikevel føler jeg at det ble rødt kort fordi det var snakk om Joey Barton. Skulle sett Steven Gerrard fått rødt kort for en slik takling..

Støtter alt utenom det siste i innlegget ditt Frode...

Du snakker imot deg selv her. Det er soleklart rødt, men han fikk rødt fordi det er barton?

Personlig synes jeg IKKE det var ett rødt kort. Han var først på ball, og jeg kan også forstå taklingen siden alonso slo ballen til siden, sånn at barton mente han kunne nå den.(Sånn jeg ser det) Men han kom jo altfor seint inn og det er ett gult kort, men han fikk rødt fordi han er barton.

Når det er sagt ønsker jeg han bort fra klubben. Klubben trenger tid og stabilitet, og alt det utenomsportslige Barton medbringer er ikke det

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #866 på: 05. Mai 2009, 16:57 »
Hehe, ser den  ;)

Jeg mente at det var idiotisk av Barton å gå inn i den taklingen. Jeg tror at Gerrard hadde fått maks gult kort på den. Det er kun fordi det var Barton at det ble rødt.

Klaus

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #867 på: 05. Mai 2009, 18:09 »
Taklingen var helt og totalt menigsløs. Det er ingen grunn til å gå inn i entaklig på den måten helt ute ved cornerflagget. Det kan godt være at det ble rødt kort fordi det var Barton; men det må Barton også vite. Her kommer han tilbake etter lang tids skadefravær. En skulle da tro at han har hatt litt tid til å tenke over egen situasjon. Han må jo vite at alle følger ekstra nøye med på ham.Når han da klarer å sette inn en slik takling på et slikt sted på banen, så utviser han en helt fraværende impulskontroll. En ser da hvordan denne hendelsen føyer seg inn i en lang rekke lignende sitasjoner der Barton helt klart ikke evner å kontrollere seg selv. Ja det er synd at for han at en med et så stort talent har dette problemet. Men vi snakker her om en profisjonell fotballspiller som tjener mer pr uke en det mange av oss gjør på et år. Med en slik lønn forventer jeg faktisk at det å kunne oppføre seg er noe vi kan forvente. Når han i tillegg presterer å skjelle ut sjefen (Shearer) etter kampen sigenrer vel han i praksis sin egen oppsigelse. Jeg tror vel at det er få steder i arbeidslivet forøvrig at slike gjentatte disiplinærsaker ville blitt tolerert. Det er synd både for Barton selv og for Newcastle, men jeg mener at Newcastle opptrer rett når de nå suspenderer han.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #868 på: 05. Mai 2009, 18:20 »
Er veldig flau over dette, men det er helt sant. Jeg har en drakt med "Barton" bakpå  :-[ :-[ :-[ - den selges til gi-bort pris!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #869 på: 05. Mai 2009, 18:39 »
Barton fikk en sjanse av Shearer til å vise sitt verd. Han takket for den sjansen ved å gå inn i en fullstendig hodeløs takling på Alonso, og får helt korrekt rødt kort. Han reagerer på det røde kortet ved å skjelle ut sin manager etter kampen. Han har sviktet laget, sviktet sjefen sin og mer enn noe annet: Han har sviktet fansen! For ørtende gang.
Da er det bare å sende han på dør.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon