20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 396359 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

laddy

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #150 på: 28. Des. 2007, 10:47 »
Herregud å latterlig..Nå synes jeg ikke vi skal dømme Barton her fordi vi kjenner ikke saken godt nok til å kunne komme med en konkret evaluering av saken i helhet..jeg stoler ikke et fnugg av hva pressen skriver så jeg går ikke ut å dømmer Barton på noen som helst måte fordi jeg vet ikke nok til å kunne vite hva som virkelig har skjedd.Såklart skal vi beholde han i klubben!!!.SKJERPINGS
Når skysports skriver om saken er det alvorlig. Det er den eneste siden i England som ikke slenger rundt med drit imo.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3007966,00.html

Samme fyr som slengte drit om supporterne har enda ikke imponert meg til en kamp over 7,00. Spesielt borte mot Fulham falt han helt gjennom selv om han satt in straffen. Om det er noe som helst sannhet i tiltalen så har vi som fans rett til å sette spørsmålstegn ved profesjonaliteten til Barton. Selv om han som sagt slengte drit om fansen har ingen i fansen slengt drit om han. De har gitt han tid. Han får faenmeg bestemme seg om han vil oppføre seg som den scouseren han er eller om han vil gi alt for Newcastle. Om han bestemmer seg for det første så trenger vi han ikke.
"The first 90 minutes are the most important"

BallaJazz

• Gjest
« Svar #151 på: 28. Des. 2007, 11:07 »
Hva det står der er fortsatt ikke nok til å vite hva virkelig som har skjedd.For det vet vi ikke.Jeg sier ikke at det ikke har skjedd noe som han ikke er ansvarlig for men at man ikke skal dømme før hele saken har kommi ut i helhet om hva som virkelig har skjedd.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 28. Des. 2007, 11:11 »
Det er vel heller ingen som har dømt han. Alle sier " Hvis det her er alvorlig" osv. Men når de store mediene skriver om dette så er det nok noe i det, og vi kan nok forvente en fengselsstraff for Barton nå. Håper jeg tar feil!

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #153 på: 28. Des. 2007, 11:17 »
Hva det står der er fortsatt ikke nok til å vite hva virkelig som har skjedd.For det vet vi ikke.Jeg sier ikke at det ikke har skjedd noe som han ikke er ansvarlig for men at man ikke skal dømme før hele saken har kommi ut i helhet om hva som virkelig har skjedd.

Var jo ikke det jeg sa heller. Om han prioriterer sprit, vold og andre scouserting er det ingen vits i å ha han i Newcastle. Vi har tidligere huset nok av bråkmakere til å forstå at det er best for klubben at disse skifter beite
"The first 90 minutes are the most important"

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 28. Des. 2007, 11:25 »
En av de som ble overfalt skal visstnok ha blitt slått bevistløs HVIS, dette stemmer, så tipper jeg Barton sine dager i Newcastle allerede er over. Da må han nok belage seg på å noen måneder bak murene.

Ikke positivt for Big Sam heller at hans første og en av de dyreste signeringer muligens er ute allerede. Vi får vente å se hva som skjer!

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #155 på: 28. Des. 2007, 11:31 »
da gutten er litt sårbar med tanke på at media er kjapt på han må vi vel ha litt takhøyde for denne saken faktisk dreier seg om. videre er det ingen vits i å bøtlegge eller utestenge denne idioten. eneste rehabiliteringsløsning må være å gi en form for samfunnstjeneste i form av at han forteller unggutter og andre akademispillere at slik oppførsel utenfor banen er uakseptabel. proffene skal jo liksom være rollemodeller for de yngre
en annen løsning er jo bare å la gutten holde på til han blir lei, også for heller klubben bare si til han at så lenge han presterer på banen går det bra. men han har jo ikke prestert på banen heller så det er vel ikke noe håp.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 28. Des. 2007, 12:07 »
Dette var jo jævla lurt Joey Barton!!!!! Spesielt med tanke på at du har en rettsak hengende over deg...........for vold!!

Faen at det går ann!!

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 28. Des. 2007, 12:27 »
hehe...
Han kom, ble mett og dett var dett....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 28. Des. 2007, 13:12 »
Verkar ganske alvorleg dette. Fekk ikkje betalt ut kausjon?????!!!! Varetekt til etter City-kampen???? eller har eg lest feil...
Barton er uten tvil ein god spelar, men han har og alvorlege problem som han bør ta tak i. Dette hjelper vertfall ikkje viss det stemmer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 28. Des. 2007, 13:17 »
Jøss, har du link til dette?

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #160 på: 28. Des. 2007, 13:18 »
Spørs om ikke dette kan dreie sei om selvforsvar og ikke angrep... Uansett er det ikke gode nyheter. Har han på fylla i Liverpool må han regne m noen reaksjoner fra lokale "helter". Men her får Ashley du av sine første store problemer å takle. Blir interessant å se hva som skjer de nærmeste dagene.  Hmm, som om ikke Big Sam hadde nok å tenke på om dagen.... Ja det blir ALDRI kjedelig å være NUFC supporter!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 28. Des. 2007, 13:20 »
"Latest: At Friday's court hearing Barton was refused bail and remanded in custody until January 3rd 2008 - the day after we face his former club Manchester City at SJP"

Står på www.nufc.com

Fy f...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 28. Des. 2007, 13:28 »
Såpass...

Vel, vi får la Barton, Allardyce og Mort ordne opp i dette på sin måte. Det er selvsagt ikke bra at Barton går på fylla i Liverpool når han er skadet, men likevel blir med troppen til Wigan. Det er i seg selv en alvorlig sak. Når han i tillegg blir arrestert for vold så blir saken enda mer alvorlig. Men jeg vil ikke på noen måte være dommer i denne saken. Vi kjenner kun til saken fra det mediene skriver. Og når Barton kommer hjem igjen vil han garantert bli straffet av klubben. Jeg tviler på at Barton ender opp i fengsel, eller at han blir kastet ut av klubben. Men at han får en klekkelig bot og en smekk over fingrene er jeg ganske sikker på.

Forøvrig var det vel ingen som forventet at Barton skulle bli snill gutt på bare fire måneder? Vi visste hva vi gikk til når vi kjøpte Barton.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 28. Des. 2007, 13:28 »
Da er det nok noe annet enn selvforsvar!  ;)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 28. Des. 2007, 13:36 »
Hvis dette er overfall, og han blir dømt for overfall på Dabo, så blir det garantert fengsel på han!

Og ja, vi visste at han var en opprørsfigur, men jeg trodde virkelig han hadde roet seg når han endelig fikk en ny sjanse! Jeg håper det kommer frem at det var selvforsvar eller opphauset av media.