20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 396023 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #135 på: 26. Des. 2007, 16:54 »
Det engelske FourFourTwo er på ingen måte lagt ned. Antar at det er det Nikolaien refererer til. Akkurat når FireFireTo legger inn årene aner jeg ikke, har aldri kjøpt det norske bladet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #136 på: 26. Des. 2007, 17:20 »
Fekk det i julegave. Men nå bur ikje eg i byen heller, så sikkert ikkje stor pågang her ;)
« Siste redigering: 26. Des. 2007, 17:22 av Nikolaien »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 27. Des. 2007, 22:06 »

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #138 på: 27. Des. 2007, 22:13 »
Ikke rart i det som newcastle spiller i dags :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 27. Des. 2007, 23:26 »
Helvette. Var det den egentlige grunnen til at Barton var ute da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #140 på: 27. Des. 2007, 23:27 »
Helvette. Var det den egentlige grunnen til at Barton var ute da?

Si det. Dette er jo det siste Newcastle trenger. Og så får det meg også til å spørre om profesjonaliteten til Barton. Etter sigende skal han ha hatt en skikkelig runde på fylla før dette skjedde. Om det er sant mener jeg at han bør ryke på hodet og ræva ut av klubben.
"The first 90 minutes are the most important"

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 27. Des. 2007, 23:57 »
Jeg har nulltoleranse når det gjelder slike ting som det her, og det er en av grunnene til at jeg ønsket Bellamy feks til helvette vekk fra Newcastle. Jeg håper for Barton sin del at dette ikke er sant, for hvis det er noe i det her bør han pakke sakene sine å dra. Har har fått en ny sjanse i Newcastle til å vise at han kan oppføre seg å spille fotball, så langt har han ikke overbevist og da er det ikke populært hvis han drekker og slåss i tillegg. Newcastle er nok i mediene pga dritt ting, vi trenger ikke spillere som bidrar mer med det.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 28. Des. 2007, 00:49 »
FAEN! Kun dager etter at jeg får min nye drakt med BARTON på ryggen, skjer dette.. Helvete.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #143 på: 28. Des. 2007, 03:03 »
Man hadde selvfølgelig håpet at denne tiden var forbi, men det overrasker meg ikke et fnugg. Den mannen virker faen ikke stabil for fem øre. Synd, for i form kan han være jævlig god. Spent på NUFC fremtiden hans etter dette.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 28. Des. 2007, 03:34 »
FAEN! Kun dager etter at jeg får min nye drakt med BARTON på ryggen, skjer dette.. Helvete.

Det samme her! Jekla typisk!!

Må også si at Sam Allardyce bommet grovt da han kvittet seg med Parker og hentet inn Barton som erstatter. Parker er vel en spiller som ville passet meget bra til Allardyce sin spillestil!?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 28. Des. 2007, 03:49 »

Det samme her! Jekla typisk!!

Må også si at Sam Allardyce bommet grovt da han kvittet seg med Parker og hentet inn Barton som erstatter. Parker er vel en spiller som ville passet meget bra til Allardyce sin spillestil!?

Om du kanskje husker etter, så veit man jo at Big Sam sa at han på det tidspunktet egentlig ville beholde Parker og samtidig kjøpe Barton, MEN han fikk kun lov til å kjøpe Barton dersom han fikk penger gjennom et salg, og dermed måtte Parker dessverre selges.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #146 på: 28. Des. 2007, 07:44 »
Joey dømmes vel av alle før detaljer har blitt kjent, men har han tross alt blitt arrestert så er det jo litt så som så--rugged er han ihvertfall
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #147 på: 28. Des. 2007, 08:20 »
Himmel å hav, gjør vel ikke noe om du har fått en drakt med Barton på. Svart\hvit er jo fengselsstripene ;)

Nei, dette blir en spennende sak å følge, jeg tror det ikke før bevisene ligger der? Å avisene pleier jo å slå ting LITT STORT opp før de justerer seg igjen..
Men vist dette stemmer, ser jeg ikke noen annen utvei en at det ender med fengselstraff?? Grunnet hans tidligere forhold, å grunnet den saken han skal igjennom til våren\sommeren..
Ikke bra, å kan vel godt si det, bra han ikke ble valgt til kaptein..

Sparke han fra klubben??
Hmm, ikke sikker. Kommer helt an på omstendighetene i kontrakten?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #148 på: 28. Des. 2007, 08:49 »
Herregud å latterlig..Nå synes jeg ikke vi skal dømme Barton her fordi vi kjenner ikke saken godt nok til å kunne komme med en konkret evaluering av saken i helhet..jeg stoler ikke et fnugg av hva pressen skriver så jeg går ikke ut å dømmer Barton på noen som helst måte fordi jeg vet ikke nok til å kunne vite hva som virkelig har skjedd.Såklart skal vi beholde han i klubben!!!.SKJERPINGS
« Siste redigering: 28. Des. 2007, 10:32 av BallaJazz »

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 28. Des. 2007, 09:11 »
hehe. jeg må flire:)

Jeg synes ikke gutten skal bli slengt ut av klubben.  Han har jo ikke kastet en stol på støtteapparatet eller noe sånt:) For alt det vi vet så har jo Barton fått seg en på kjeften, og gitt det han har gitt tilbake. Blir litt som Ole Klemetsen hadde det, han kunne jo ikke gå ut på byen uten at noen skulle banke han...

Hvis jeg var en sloss kjempe, så har jeg prøvd å banke Barton tvert! Han er jo kjent mann for sånt:)

Media skrev jo om voldtekt fra Manu spillere, men vi ser jo hvor sanne disse ryktene er.
Han kom, ble mett og dett var dett....