20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 395998 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #120 på: 13. Nov. 2007, 17:01 »
Barton hadde ikke planlagt å ta han, men når han kom i det posisjonen han kom, var det nok neturlig for BARTON å sette knottene til  ;D

Elsker allerede Barton. Min Kaptein!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 13. Nov. 2007, 17:41 »
Barton hadde ikke planlagt å ta han, men når han kom i det posisjonen han kom, var det nok neturlig for BARTON å sette knottene til  ;D

Elsker allerede Barton. Min Kaptein!

Amen!! :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #122 på: 14. Nov. 2007, 21:41 »
Barton admits frustration
As Newcastle struggle to find any real form
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_2882027,00.html
En litt lettere frustrert Barton. Skjønner han veldig godt jeg. Iallefall det med at vi ikke begynner å spille fotball før vi ligger under 0-1 for Sunderland.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #123 på: 16. Nov. 2007, 09:17 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1168578,00.html
Utrolig mann denne Barton. Godt det er noen som tar selvkritikk å skjønner de har spilt dårlig i år.. Han er utrolig engasjert denne mannen, å det digger jeg...
Denne fri helgen som spillerene har fått, blir IKKE  fri helg for Barton. Neida, han skal trene enda mere, slik han finner formen :)
Sånn skal det være å sånn skal du jobbe. Liker denne mannens holdninger.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 24. Nov. 2007, 03:40 »
http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2216348,00.html#article_continue

Ikke vanskelig å digge Barton når han sier slikt som her. Helt bånn ærlig refser han den britiske tankegangen, eller bedre sagt evnen til å la andre enn usaklige tabloider tenke for dem, i et fint forsvar til Sam Allardyce. Videre forsvarer han taklingen mot Etuhu og mener at det ble så mye storm rundt den mest på grunn av at det var Joey Barton som utførte den, og refererer til Dirk Kuyt og Essien fra tidligere denne sesongen.
Barton har forøvrig blant annet sparret en bokser i arbeidet mot å bli enda mer matchfit.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #125 på: 03. Des. 2007, 14:29 »
Prison holds no fear for Barton.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/7124751.stm
Jeg er ikke redd for å gå i fengsel sier Barton, å man må ha lov til å forsvare seg ang den hendelsen han var innblandet i.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 03. Des. 2007, 17:56 »
Ser at rettsaken starter i juni neste år. Så inntil sesongen er slutt synes jeg vi i større grad kan diskutere hva Barton foretar seg som Newcastle-spiller, fremfor hva han gjorde, eller ikke gjorde, som Man City-spiller.

(uten at jeg på noen måte prøver å kritisere deg for å poste nyheter om Barton, Lars Arild)
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #127 på: 04. Des. 2007, 10:59 »
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #128 på: 09. Des. 2007, 15:59 »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 09. Des. 2007, 22:43 »
- Barton er ingen naturlig atlet, som Dyer og Bellamy, og trenger tid på seg, til å finne den gode, gamle følelsen. Det er jo greit nok det. Men håper han blir enda litt bedre trent ved å jobbe under Big Sam, slik at han har et bedre utgangspunkt neste gang. Men det kan jo ha hatt sammenheng med at han ble skadet i pre season nå da. Da kan vi ikke forvente at han har det samme treningsgrunnlaget når han kommer tilbake fra skade. Joey har måttet bygge seg opp fra scratch. Det samme er det nok Duff gjør nå. Bygger seg gradvis sterkere fysisk, til han skal tilbake i PL.

Ser også at Barton ser på seg selv som offeret i mange situasjoner, og at han føler han blir urettferdig behandlet. Dette får sitt utløp i en aggresjon han ikke har helt kontroll på. Som når han stemplet Sunderland-spilleren i magen, og med den fæle taklingen i går. Her har Big Sam en jobb å gjøre. Hvis Joey skal spille ut sitt potensiale som fotballspiller må han kvitte seg med disse kung fu-sparkene, og lære seg å overse ting han ikke liker. Han må lære seg å drite i hva publikum roper mot ham, eller hvordan en motspiller oppfører seg når han føler han har fått et godt tak på Joey.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 09. Des. 2007, 23:00 »
Taklingen til Barton i går var en kynsik rutinert takling. Han stanset en farlig B'ham overgang, og det var verdt ett gult kort i Bartons haue...
Barton synes eg forresten var godi går. Han har en fantastisk tilslag/pressisjon med utsida! :D

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #131 på: 25. Des. 2007, 01:12 »
Noen som har lest intervjue med Barton i norges siste 442? Fantastisk, anbelfalest. Er spesielt og lese om den historien han ahr om da han havnet i slåstkamp med ein 15 år gamal Everton supporter. Lagkaptein Dunne griper inn og begynder å slåst med Barton for å unngå at han grisebanka everton supporteren. Når Barton har roet seg var Dunne på gråten og spurte barton kva han hadde gjort nå...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 25. Des. 2007, 01:18 »
Så det. Han mente han var Englands fjerde beste sentrale midtbanespiller bl.a. Liker typen!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Juicypopz

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #133 på: 25. Des. 2007, 01:50 »
Barton vil nok bli en hit med tiden ja!
Akkurat nå er han den heiteste kanditaten til å få navnet og nummeret på den neste newcastle drakta jeg skal kjøpe
Toon Toon, Black and White Army !

Hvil i fred, Gary Speed. #Legend

twitter: @Liiedy90

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #134 på: 25. Des. 2007, 05:38 »
Noen som har lest intervjue med Barton i norges siste 442? Fantastisk, anbelfalest. Er spesielt og lese om den historien han ahr om da han havnet i slåstkamp med ein 15 år gamal Everton supporter. Lagkaptein Dunne griper inn og begynder å slåst med Barton for å unngå at han grisebanka everton supporteren. Når Barton har roet seg var Dunne på gråten og spurte barton kva han hadde gjort nå...

Trodde 4-4-2 hadde blitt nedlagt jeg? Fins det bladet i butikkene enda ?
Så et intervju med Barton etter straffen hans sist, å fy faen som jeg elsker han fyren der.  haha :)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."