20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 395811 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #75 på: 26. Sep. 2007, 13:31 »
Det blir snakket mye om at Deco kan være på vei i januar, han er den perfekte indreløper i 433, tenk dere en midtbane bestående av:
Deco-Geremi-Barton

::)

Og da var vi der igjen. Unnskyld meg, men Deco kommer ikke. Jeg gjentok det gang på gang på gang i sommer til det kjedsommelige. Til tross for hva engelsk presse og tilogmed lokalpressen i Newcastle måtte skrive, Deco kommer ikke. Barcelona ønsket aldri å selge Deco, og Deco selv ønsket IKKE å forlate Camp Nou. Og nå er det på'n igjen. Da overgangsmarkedet var stengt var Deco fortsatt Barcelona-spiller, og jeg forholdt meg for god til å komme med en "told you so" kommentar til alle som trodde at Deco var på vei. Men nå ber du meg om det! Deco kom ikke i sommer fordi han har det bra der han er, og er fortsatt ønsket der, jeg prøvde å si det gang på gang, faktisk fordi jeg følger Barca like tett som Newcastle, og gang på gang ble jeg møtt med de samme kommentarene: "men Newcastle har jo nærmest blitt tilbydd Deco". NEI, de hadde ikke det, og de blir nok heller ikke det, og Deco selv har selv sagt at han trives der han er. Jeg prøvde å si det, og jaggu fikk jeg ikke rett, og det er ingenting som har endret seg der i gården siden den gang!

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #76 på: 26. Sep. 2007, 13:42 »
Det blir snakket mye om at Deco kan være på vei i januar, han er den perfekte indreløper i 433, tenk dere en midtbane bestående av:
Deco-Geremi-Barton

Og da var vi der igjen. Unnskyld meg, men Deco kommer ikke. Jeg gjentok det gang på gang på gang i sommer til det kjedsommelige. Til tross for hva engelsk presse og tilogmed lokalpressen i Newcastle måtte skrive, Deco kommer ikke. Barcelona ønsket aldri å selge Deco, og Deco selv ønsket IKKE å forlate Camp Nou. Og nå er det på'n igjen. Da overgangsmarkedet var stengt var Deco fortsatt Barcelona-spiller, og jeg forholdt meg for god til å komme med en "told you so" kommentar til alle som trodde at Deco var på vei. Men nå ber du meg om det! Deco kom ikke i sommer fordi han har det bra der han er, og er fortsatt ønsket der, jeg prøvde å si det gang på gang, faktisk fordi jeg følger Barca like tett som Newcastle, og gang på gang ble jeg møtt med de samme kommentarene: "men Newcastle har jo nærmest blitt tilbydd Deco". NEI, de hadde ikke det, og de blir nok heller ikke det, og Deco selv har selv sagt at han trives der han er. Jeg prøvde å si det, og jaggu fikk jeg ikke rett, og det er ingenting som har endret seg der i gården siden den gang!

Tror heller ikke det er særlig store sjanser for at Deco kommer, men man vet aldri. Vi har mye penger tilgjengelig og Barca kan fort bli fristet til å selge en aldrende Deco. I fotball skjer ting fort, veldig fort. Trodde du feks vi skulle klare å hente Owen? Du må forstå at man kan ikke forutsi hva som skjer i fotball, ting kan snu veldig fort. Ro ned den ovelegne holdningen din, dette er for faen et forum og da er meningen at man kan diskutere!!!
an sparker ikke Bobby Robson??

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 26. Sep. 2007, 14:17 »
Jeg snakket om alle de evinnelige ryktene om Deco som ikke er noe annet enn rykter tull og tøys. Og når jeg faktisk sto helt alene på midt så lenge disse ryktene pågikk, tillater jeg meg å presisere det nå i ettertid når det nå dukker opp igjen. Hvis du føler at det var spesielt rettet mot deg så beklager jeg det, for det var det strengt tatt ikke.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 26. Sep. 2007, 15:30 »
Var på emirates i går og i pausa holdt Barton show.....i form av en liten treningøkt.....På meg så virket han iallefall frisk...makan til herjing utpå bana der... ;D

Virker som om comebacket er rett rundt hjørnet..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 26. Sep. 2007, 15:37 »
Digg da er han vel tilbake mot everton neste søndag :)
lt;3 Newcastle <3

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #80 på: 28. Sep. 2007, 20:14 »

Og der fikk vi det endelige innlegget i den debatten. Legg ballen død rundt Deco nå, folkens, dere aner neppe hvor mange omstendigheter som skal forandres kraftig før Deco i det hele tatt føler på seg at Newcastle kanskje er den rette klubben for han, slik som, at han føler for å gå ned i lønn, ikke spille i CL, ikke ha ambisjoner om å vinne ligaen i det landet han spiller i... Dessuten må en overgang til en annen klubb i det hele tatt være aktuelt, noe det ikke er, og hadde det vært det, kan jeg sikkert nevne 10-15 klubber i Europa som hadde vært mer aktuell enn Newcastle. Kom an folkens, verden er større enn The Sun, Newcastle og England.

Red: Sorry, dette var usannsynlig off-topic...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 01. Okt. 2007, 14:24 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 01. Okt. 2007, 14:32 »
Bra at han ikke haster han tilbake.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 01. Okt. 2007, 14:44 »
Snart blir vel Emre skada igjen også så då er vi tilbake til ei midtbane blotta for kreativitet i en månad til. Faen så uheldige vi er.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 01. Okt. 2007, 15:45 »

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 01. Okt. 2007, 16:06 »
vet ikke om jeg klarer og se en kamp til med butt, geremi og smith på midten. det er for frustrerende
lt;3 Newcastle <3

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 01. Okt. 2007, 19:06 »
vet ikke om jeg klarer og se en kamp til med butt, geremi og smith på midten. det er for frustrerende

Ja. Det er galskap å sende Butt, Geremi og Smith ut på samme lag på samme bane. Hvem skal drive fremover med ballen uten å miste den? Hvem skal la det skje noe med ballen? Hvem skal være arkitekten bak angrepene våre? Hvem skal være strategen med den nødvendige pasningsfoten? Hvem skal gjøre noe konstruktivt med ballen?

Enough said. Makter bare ikke å se Butt og Geremi sentralt, med Smith på høyresiden på en line-up. Det blir for dumt. Emre må starte neste kamp, Butt må ha brukt siste turen i klippekortet sitt?, Smith må for alle guders skyld ikke starte bredt på en fotballbane, Enrique må starte på venstreback, slik at Zogbia får starte i sin naturlige posisjon og vi må spille 4-4-2!!!

Har sikkert sagt noe liknende dette 1000 ganger, men det er så frustrerende å se at ingenting blir gjort og at vi spiller hodeløst, uten plan, som f.eks mot City.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 02. Okt. 2007, 09:20 »
Barton starter reservelagskampen i dag. Da er det kanskje ikke så lenge vi ser han på første laget isteden for Butt...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 02. Okt. 2007, 16:58 »
Vel, Big Sam har sagt klart og tydelig at Barton skal ha godt med kamptrening i beina før han slipper til på a-laget. Synes huske han sa noe om minimum fire kamper eller noe.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 02. Okt. 2007, 17:06 »
Vel, Big Sam har sagt klart og tydelig at Barton skal ha godt med kamptrening i beina før han slipper til på a-laget. Synes huske han sa noe om minimum fire kamper eller noe.

Stemmer at han sa det, men han nevnte også at Barton kunne bli nødt til å steppe inn før dette også, hvis det skulle bli komplett skadekrise.....og den er ikke altfor langt unna når vi i enkelte kamper har måtte sette Pattisson på benken..men nå er Emre tilbake, og jeg håper inderlig han starter til helga!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM