20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 395742 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #60 på: 02. Aug. 2007, 20:27 »
Overraskende streng straff om han må sone i fengsel synes jeg! Han ga jo bare en litt juling! Holder med en samfunnstraff og en "liten pen bot" synes jeg! Men der er sikkert ikke ManCity supporterne enig......  ;)

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #61 på: 04. Aug. 2007, 13:54 »
I verste fall kan han risikere 5 års fengsel.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 04. Aug. 2007, 14:01 »

Tviler jeg sterkt på. Han får nok kunn bot. Jeg har selv vært me på samme sak. det ble rettsak. ord mot ord og henlagt.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 04. Aug. 2007, 14:56 »

Tviler jeg sterkt på. Han får nok kunn bot. Jeg har selv vært me på samme sak. det ble rettsak. ord mot ord og henlagt.

nå er vell dette no som skjedde på treningsfeltet med 22 mann som vitner.. pluss støtteapparatet, så det er jo det som vil avgjøre det..
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 18. Aug. 2007, 21:59 »
Bruddet til Joey har ikke grodd som forventet og han blir noen uker lengre ute enn først beregnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 21. Sep. 2007, 15:16 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2007/09/21/joey-is-ready-to-go-72703-19825113/

Ser ut som om Joey Barton er på vei tilbake i full trening igjen, og det blir forhåpentligvis ikke veldig lenge før vi får se Barton styre spillet vårt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 21. Sep. 2007, 15:20 »
Baton er en spiller jeg gleder meg veldig til å se spille. HAr et stort potensial og hvis Sam får ut alt av han kan han bli en fantastisk spiller.

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #68 på: 24. Sep. 2007, 14:32 »
Hvor langt unna er Joey fra å utfordre Smith å co på midbanen vår?

Gleder meg til å se Barton danne treeren sammen med Geremi + en til, Butt/Smith??
Det blir en ekstra dimensjon å få Barton der, den offansive kvaliteten til midbanen vår til nå har ikke vært noe å skryte av. Slev om vi har gode vingspillere som tar seg mye av det. Men savne en midtbane spiller med den velkjente gjennombruddshissiheten, slik som "topp" klubbene men gerrard å lampis eller hva de heter  ;)

Joey, Toon-boy  ;D
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 24. Sep. 2007, 16:48 »
Hvor langt unna er Joey fra å utfordre Smith å co på midbanen vår?

Når Barton kommer i matchform er nok han fast på sentralmidtbane. Tror ikke Geremi blir satt ut så da er nok Barton foran Smith i køen. Han har noe krativtet og det er noe vi har manglet så langt i sesongen.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 24. Sep. 2007, 17:02 »
hvis vi skulle hatt en 3 er, vil jeg hatt barton-geremi-emre
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 24. Sep. 2007, 22:22 »
Tja. Tror også Smith vil gjøre seg bra med Geremi og Barton i en trio. Smith har egenskaper som tilsier at han skal kunne fungere meget bra som indreløper i 4-3-3, ihvertfall mye bedre enn som ving. Dessuten må man jo først vente på at Emre skal klare bli frisk nok til å spille kamper igjen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #72 på: 26. Sep. 2007, 11:42 »
En ting som er sikkert, er hvor deilig det er å diskutere om vi vil ha Smith eller Barton på midbanen. I plassen for Silvio Maric eller Hugo Viana.

Vi har en god tropp, la oss håpe vi endelig får utteling!
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #73 på: 26. Sep. 2007, 13:08 »
Jeg tror egentlig den spillerstallen vi har nå passer bedre til å spille 442, men samtidig vet vi at Big Sam aller helst vil spille 433. Problemet slik jeg ser det med en 433 er at vi ikke får utnyttet Owen maksimalt, i tillegg så tror jeg Viduka trives bedre i en 442.

Det blir snakket mye om at Deco kan være på vei i januar, han er den perfekte indreløper i 433, tenk dere en midtbane bestående av:
Deco-Geremi-Barton
an sparker ikke Bobby Robson??

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 26. Sep. 2007, 13:25 »
En ting som er sikkert, er hvor deilig det er å diskutere om vi vil ha Smith eller Barton på midbanen. I plassen for Silvio Maric eller Hugo Viana.

Vi har en god tropp, la oss håpe vi endelig får utteling!

Litt off-topic men jeg vil bare tilføre en liten ting her: det gjør heller ikke ting verre at vi nå har en dyktig manager, i stedet for at vi slipper å diskutere frem og tilbake hvem som var verst, han vi har nå (altså hadde, Roeder), eller den forrige igjen, Souness...  ;)