20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 395748 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #90 på: 10. Okt. 2007, 18:50 »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 10. Okt. 2007, 19:45 »
Hvorfor står ikke lagoppstillingen tro??

Virker som at Forster sto i mål,  en fin erfaring for han og de andre unguttene som fikk møte Rangers!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 10. Okt. 2007, 22:47 »
Barton, Butt og Bowyer i samme klubb? Du må være splitter pine gal, min venn.
Vi har hatt voldsmenn, voldtektsmenn og fyllekjørere i klubben tidligere. Akkurat nå synes jeg vi klarer oss utmerket med bare Butt og Barton.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 13. Okt. 2007, 10:32 »
Barton på benken mot Spurs

Joey Barton vil etter sigende returnere til Premier League den 22. oktober mot Tottenham Hotspur, men han starter antakeligvis på benken.

Joey Barton var Sam Allardyces første signering, og skulle bli en viktig brikke i lagets midtbane. Derfor var det en stor nedtur da Barton brakk beinet i en vennskapskamp mot Carlisle i juli. Nå er den hissige briten tilbake, og Allardyce sier til avisen The Journal at Barton mest sannsynlig starter på benken mot ?spurs?. Hvis Sam velger en 4-4-2 i denne kampen, ligger det da an til at Emre og Geremi vil danne den sentrale midtbanen fra start.

Allardyce uttalte også at han er meget fornøyd med å ha skaffet seg ?en av Englands beste midtbanespillere? til Newcastle.

?I signed Joey because he is an elite Premiership midfielder and there are not many of them around,? sa Allardyce ordrett til The Journal.

Så blir det spennende å se hva utfallet av kampen, som sendes direkte på Canal +, blir?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 13. Okt. 2007, 12:35 »
Gode nyheter. Hadde vært spennende om han hadde fått et innhopp.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #95 på: 13. Okt. 2007, 14:23 »
Trenger noe med kreativitet på midten. Blir tynt med Geremi og Butt.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #96 på: 13. Okt. 2007, 15:39 »
Herlig å få sitte ringside når han sannsynligvis debuterer- håper bare min nye drakt er ankommet da... Den har 7 BARTON på ryggen :-)

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #97 på: 16. Okt. 2007, 20:46 »
Lucky fu**!Skal du på kamoen?

Vurderte det jeg også, men valget ble med Rasmussen 7:)
Visst jeg får tak i Pompeybiletter skal jeg kjøpe den nydelige 3 drakten med enten Barton eller Smith:)
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #98 på: 16. Okt. 2007, 20:47 »
Lucky fu**!Skal du på kamoen?

Vurderte det jeg også, men valget ble med Rasmussen 7:)
Visst jeg får tak i Pompeybiletter skal jeg kjøpe den nydelige 3 drakten med enten Barton eller Smith:)
Ja jeg skal på kampen :-)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #99 på: 16. Okt. 2007, 23:13 »
Ja da for du en heidundrende forestilling å kikke på.Alltid morsomt når vi spiller mot Tottenham.. Utrolig bra å endelig må jeg si  at Barton sitter på benken.. Gleder meg virkelig til han kommer i skikkelig kampform, det trenger vi.. Ser frem til den dagen vi spiller 4-3-3 at Barton-Geremi-Emre spiller sentralt.
Håper bare han er et unntak å ikke blir skadet med en gang han blir frisk igjen..

Sam Allardyce has revealed how Joey Barton is so desperate to relaunch his career at Newcastle he is close to becoming a pest.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2007/10/19/barton-close-to-comeback-89520-19975992/
Utrolig lagspiller for de andre gutta. Barton kommer til å bli en hit med en eneste gang.

« Siste redigering: 19. Okt. 2007, 10:14 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #100 på: 11. Nov. 2007, 10:48 »
http://www.caughtoffside.com/2007/11/11/newcastles-nutter-laureate-gets-in-even-more-trouble-after-sunderland-match/3535.html
Det er skammelig av media å gå etter Barton grunnet sin forhistorie. Det var flere taklinger som var over kanten i kampen i går, men det er selvfølgelig Barton som for svi..
Da er det godt det er 2 personer som skjønner han Allardyca å keane..
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_2875068,00.html

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 11. Nov. 2007, 10:53 »
Enig at det er skammelig, men den stemplingen Barton hadde i slutten av 1.omgang var ikke pen. Håper det er første og siste gang vi ser noe slikt fra Barton.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 11. Nov. 2007, 11:51 »
Jeg kan nok garantere at det ikke var siste gang vi ser noe slik fra han ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 11. Nov. 2007, 20:17 »
Jeg håper vi ikke ser flere slike stemplinger som den han nå får pepper for, men jeg vil ikke sette penger på det. Men jeg håper og tror at vi greier å gjøre Barton til en bedre fotballspiller, og mindre slåsskjempe.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #104 på: 11. Nov. 2007, 21:38 »
FA to look into Barton clash
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_2875201,00.html
Ja, hva skal enn si til dette da?? Kom ikke som en bombe at de etterforsker denne saken. Vist denne saken ender med karantene, da er det skammelig gjort av FA. Da mener jeg bare de er ute etter å skade Barton, grunnet han litt bråkete karriere.
Vist det ender med karantene, da er katastrofen et faktum?? Det mener jeg fordi det finnes slike episoder i hver eneste Premier league runder. Hvorfor skal de da ta den ene å ikke alle de andre som gjør det samme. Å det burde blitt etterforsket flere taklinger, stemplinger i denne kampen da. Men nei, det er Barton de vil ta >:(