20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mark Viduka  (Lest 42522 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mark Viduka
« Svar #75 på: 27. Mars 2008, 16:51 »
Syns ikke Viduka er noen kjedelig spillertype. Han har targetmanegenskaper, men samtidig har han en særdeles god nærteknikk, og har jo laget flere av sine mål denne sesongen på egenhånd, delvis på grunn av strålende teknikk, og delvis på grunn av en sinnsyk styrke.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 27. Mars 2008, 18:59 »
Hvorfor bringer du estetikk inn? Joda, estetikk er vel og bra det. Flott å se på for publikum. Men Alan Shearer var ikke den mest estetiske spilleren på laget, han heller. Måten han scoret mål på var ikke alltid den mest estetiske. Vi har Oba til å ta seg av det estetiske, publikumsfrieriet. Vidukas oppgave er å score mål. Og det har han denne sesongen gjort på en fortreffelig måte. Og noen av målene har vært brukbart fine å se på også. Skal vi ikke være fornøyde med det heller nå da, og kreve at han gjør ting så elegant og flott som mulig?

Det er kanskje ikke så flott å se på Viduka, men det gir jeg blanke i, så lenge han faktisk gjør den jobben han er betalt for å gjøre. Score mål!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 16. April 2008, 20:08 »

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #78 på: 16. April 2008, 23:37 »
Viduka ønsker å bli
http://newutd.no/index.php/arkiv/2008/04/16/viduka-onsker-aa-bli/

Veeeel. Synes det er noe dobbeltmoral ute å går, men... Så lenge han preseterer så skal jeg ikke klage :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #79 på: 16. April 2008, 23:39 »
Så lenge han holder seg vekke fra landslaget er jeg veldig fornøyd. Han er ganske utsatt for plager. Men han er en viktig spiller, iallefall sånn som vi spiller nå.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #80 på: 16. April 2008, 23:44 »
Han har visst sagt nei til flere landslagskamper ettersom jeg har forstått.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 16. April 2008, 23:57 »
Viduka ønsker å bli
http://newutd.no/index.php/arkiv/2008/04/16/viduka-onsker-aa-bli/

Veeeel. Synes det er noe dobbeltmoral ute å går, men... Så lenge han preseterer så skal jeg ikke klage :)

Hva mener du nå?
Tror ihvertfall lett på at Viduka har mistrivdes frem til taktikkskiftet fra King Kev, men slik jeg ser det er bare Viduka en av flere spillere som har virket langt mer tilfreds.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #82 på: 17. April 2008, 10:11 »
Fornøyd med å spille og tilfreds med det, men synes mannen syter å klager litt over masse småting og begynner å virke mer og mer som en bortskjemt liten skitunge som furter dersom ikke ting er slik som han vil ha det. Og han klager på lagkamerater,landet, maten, osv.osv

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #83 på: 17. April 2008, 14:36 »
Er det såpass ja. Da blir skaen litt andeledes iallefall mener jeg. Er det en ny Zoggy på gang kansje.
Da bår vi kansje, sier kansje heller selge mens vi kan få noen kr får han.. Å kjøpe inn en ny klassespiss å bruke Carroll som 4 valget.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 17. April 2008, 15:25 »
Ingen som gidder å bruke penger på Viduka vettu...

Viduka har vært grei nok i det siste, men han er ikke god nok hvis vi skal opp på øvre halvdel. Jeg har sagt det hele tiden, Viduka er en fryktelig begrensa fotballspiller. Jeg tror faktisk Carroll er like god som Viduka, forskjellen på de to er rutinen.

Håper ingen i Newcastle gidder å respektere at Viduka går rundt og surver....skal vedde på at den mannen ikke gjør mer enn han må på treningsfeltet heller, man ser det jo på banen også, noen ganger virker det som om han hodet et helt annet sted..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

BallaJazz

• Gjest
« Svar #85 på: 17. April 2008, 16:35 »
Ingen som gidder å bruke penger på Viduka vettu...

Viduka har vært grei nok i det siste, men han er ikke god nok hvis vi skal opp på øvre halvdel. Jeg har sagt det hele tiden, Viduka er en fryktelig begrensa fotballspiller. Jeg tror faktisk Carroll er like god som Viduka, forskjellen på de to er rutinen.

Håper ingen i Newcastle gidder å respektere at Viduka går rundt og surver....skal vedde på at den mannen ikke gjør mer enn han må på treningsfeltet heller, man ser det jo på banen også, noen ganger virker det som om han hodet et helt annet sted..

Ja enig med deg her kø.Synes viduka kan selges når transf åpner!,Vi har en ung å talentfull spiller i Carroll som jeg synes burde få den spilletiden å plassen som Viduka har..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 17. April 2008, 17:23 »
Jeg ser ingen grunn overhodet til å selge Viduka. Mannen scorer mål, spiller bra, og så lenge Alan Smith ser ut til å prioriteres foran Andy Carroll, ser jeg absolutt ingen grunn til å fjerne Viduka. For vi vet alle at Viduka bidrar med mye, mye mer enn Smith. Og vi vil vel nødig se Smith som førstevalg på topp?
Hvis Keegan i løpet av sommeren bestemmer seg for å satse på Carroll, så er det flott. Og da kan vi tenke tanken på å sette ut Viduka.
Men sånn som situasjonen er nå vil jeg nødig ta av Viduka sånn uten videre. Synes ikke akkurat vi ble bedre etter at en svak Viduka gikk av mot Portsmouth.

Viduka er en meget god spiller. Denne sutringen kan jeg ikke huske å ha sett stort mye til. Men det kan selvfølgelig hende at jeg har vært både blind og døv i flere måneder.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 17. April 2008, 19:31 »
Poenget var ikke å erstatte Viduka med Alan Smith, men heller å kjøpe en ny klassespiss! Viduka er ujevn, har et tragisk laveste nivå og fungerer ikke på bortebane(av en eller annen grunn)...

Det kunne vært spennende å erstatte Viduka med en spiller som Pandev. Ellers BØR Carroll få en sjanse nå som vi har nada å spille om...Eller at kanskje Smith kan få en kamp på topp også sammen med Owen og Martins..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

BallaJazz

• Gjest
« Svar #88 på: 17. April 2008, 21:17 »
Både Viduka å Smith må da såklart selges..

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 17. April 2008, 21:21 »
Det er då ingen grunn til å selge ein såpass god spelar som Viduka. Eg er enig i at vi godt kan prøve å skaffe oss en bedre lignande spisstype, men Viduka er meir enn god nok til å sitte på benken. Smith derimot kan vi selge til Sunderland.