20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mark Viduka  (Lest 42488 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Mark Viduka
« Svar #45 på: 16. Juli 2007, 23:30 »
Ja, og det er kombinasjonen av alt det som gjør at han er så god som han er! Jeg har hatt sansen for han siden han spilte i Leeds og det begynner å bli noen år siden.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 16. Juli 2007, 23:43 »
Still going strong. ;) Skal også legge til at han er ein veldig smart spelar med stor spelarforståelse. Her har Martins ein del å lære.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 21. Juli 2007, 18:33 »
http://goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=359412

Beklager Viduka, men fra mitt "Newcastle-ståsted" så gleder det meg litt at Asia mesterskapet er over for deg og "the Socceroos".... ;)

Noreng

• Gjest
« Svar #48 på: 23. Juli 2007, 12:05 »
Nice. Overasket over at han ikke ble skadet :P

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 23. Juli 2007, 16:39 »
Kanskje han hadde hatt bedre sjanser til å holde seg skadefri dersom han hadde blitt i Asia og spilt Asia cup med Australia enn når han nå kommer tilbake til Newcastle...  :P

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 07. Okt. 2007, 21:52 »
Noen som vet hvor alvorlig skaden til Viduka er?? Samt hvilken type skade det er snakk om?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 07. Okt. 2007, 22:12 »
Ute i et par uker i følge Sam..

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #52 på: 13. Feb. 2008, 11:59 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3135277,00.html
Begynner å bli i form å kommer til å bli viktig i de siste kampene denne sesongen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 13. Feb. 2008, 12:18 »
Fremstått som vår klart mest farlige spiss når han har spilt i år. Synd at han har vært såpass mye skadet, for han er en meget god spiss. Håper at vi kan se han uten skader ei stund fremover nå!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #54 på: 13. Feb. 2008, 12:57 »
Fremstått som vår klart mest farlige spiss når han har spilt i år. Synd at han har vært såpass mye skadet, for han er en meget god spiss. Håper at vi kan se han uten skader ei stund fremover nå!
Ja, det hadde vært bra. Men nå har da Martins kommet tilbake. Så det skal bli spennende å se hva selveste Keegan foretrekker.
En ting er sikkert, han velger iallefall en Owen som viser stor fremgang hva form er.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #55 på: 03. Mars 2008, 19:15 »
Mark Viduka står fortsatt som skadet men sier, senest i dag, at han fortsatt er frisk og har vært det i halvannen uke. Han trener som normalt men han har hatt litt uenigheter med KK og frykter at han er havnet i kulda pga det.

Det planlagte intervjuet med han kommer senere.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 03. Mars 2008, 22:18 »
Mark Viduka står fortsatt som skadet men sier, senest i dag, at han fortsatt er frisk og har vært det i halvannen uke. Han trener som normalt men han har hatt litt uenigheter med KK og frykter at han er havnet i kulda pga det.

Det planlagte intervjuet med han kommer senere.

Er grunnen til at han ikkje startar på topp i staden for Smith at KK ikkje lika han?!? Herrgud, ja då fortena mi rykka ned!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 03. Mars 2008, 22:29 »
Det er jo den einaste logiske grunnen. Jævli synd, Viduka er ein som lett kunne putta i kampen mot f.eks Blackburn.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 03. Mars 2008, 22:32 »
Viduka er elendig, og jeg er bare glad han er ute i kulden. Det er akkurat der han bør være skal denne klubben komme seg noen steder!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 03. Mars 2008, 23:16 »
Viduka er elendig, og jeg er bare glad han er ute i kulden. Det er akkurat der han bør være skal denne klubben komme seg noen steder!

Ja me komme langt med Smith.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]