20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mark Viduka  (Lest 42491 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mark Viduka
« Svar #60 på: 03. Mars 2008, 23:20 »
Viduka er elendig, og jeg er bare glad han er ute i kulden. Det er akkurat der han bør være skal denne klubben komme seg noen steder!

Ja me komme langt med Smith.

Alle med en IQ på over 12,5 skjønner at det ikke var poenget.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 04. Mars 2008, 01:32 »
Viduka er elendig, og jeg er bare glad han er ute i kulden. Det er akkurat der han bør være skal denne klubben komme seg noen steder!

Ja me komme langt med Smith.

Alle med en IQ på over 12,5 skjønner at det ikke var poenget.

Forklar det til oss under 12,5 grensa da. Pliz
Ser ikkje poenget i og vere glad over at ein bruker ein enda dårlige Smith  :-\
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 04. Mars 2008, 04:56 »
Alle med IQ over 12,5 skjønner forhåpentligvis også det jeg og Øyvinden skjønte rundt den kommentaren også!  ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #63 på: 04. Mars 2008, 08:06 »
Viduka dårlegare enn Smith? Det å seie at Viduka er dårleg i seg sjølv viser mangel på fotballkunnskapar.  ;)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 04. Mars 2008, 11:19 »
Viduka er ein av dei beste spelarane vi har. Han hadde lett putta eit mot Blackburn.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #65 på: 04. Mars 2008, 12:25 »
Det er vell uten tvil at Viduka er bedre enn Smith!!.HALLO ::)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 04. Mars 2008, 12:46 »
Viduka er for mye skadet dessverre. Ellers er han vår mest effektive spiss denne sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #67 på: 04. Mars 2008, 13:48 »
Viduka er for mye skadet dessverre.

..i foelge klubben, ja. Men ikke i foelge han selv og fysio

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 04. Mars 2008, 13:57 »
Isåfall er det synd og skam av Viduka fryses ut av klubben på en slik måte.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 04. Mars 2008, 16:09 »
Da er vel han også på vei ut til sommeren... Skal vel ikke bli noe problem for en slik spiller å finne seg en ny klubb.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 04. Mars 2008, 18:26 »
Ja, det er forferdelig. Det er en synd og skam at han alene redder det lille ære som var igjen å redde i hjemmekampen mot Derby, når ingen andre på laget gadd å gjøre noe vettugt. Det er en synd og skam at han har scoret fire mål for oss denne sesongen, han er jo drit elendig. Og forresten så er han enda mer elendig. Og husket jeg på å si at han var udugelig og elendig og alt som kan kalles dårlig? Helt sikker på at jeg nevnte hvor dårlig han er? Han er virkelig elendig, altså! Verdens dårligste fotballspiller!

Jeg har ingenting å utsette på Viduka bortsett fra alle skadene, og hvor lang tid det tar å komme tilbake etter skade. Jeg takker han dypt og inderlig for å i det minste ha reddet ett poeng i den flaue, flaue, flaue, flaue, flaue hjemmekampen mot Derby.
Han har scoret noen finfine mål tidligere i sesongen også. Riktignok tar det flere måneder mellom hver scoring, men det skyldes ikke først og fremst dårlig spill, det skyldes mer skader.

Hvis Viduka fryses ut av klubben er det smålig av en manager jeg har enorm respekt for. Håper det ikke er tilfelle.
« Siste redigering: 04. Mars 2008, 18:28 av Joakim »
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 04. Mars 2008, 18:35 »
Ja, det er forferdelig. Det er en synd og skam at han alene redder det lille ære som var igjen å redde i hjemmekampen mot Derby, når ingen andre på laget gadd å gjøre noe vettugt. Det er en synd og skam at han har scoret fire mål for oss denne sesongen, han er jo drit elendig. Og forresten så er han enda mer elendig. Og husket jeg på å si at han var udugelig og elendig og alt som kan kalles dårlig? Helt sikker på at jeg nevnte hvor dårlig han er? Han er virkelig elendig, altså! Verdens dårligste fotballspiller!

Jeg må bare le av deg.....jeg sier han er elendig, etter at du har lest det sitter du igjen med et inntrykk av at jeg mener Mark Viduka er verdens dårligste fotballspiller! hehe ;D Her går det fort i svingene gitt!!! Neste gang jeg sier en spiller er kjempegod, så husk på at jeg ikke mener han er verdensbeste av den grunn.... :P
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 04. Mars 2008, 18:44 »
Det handler om måten du sier det på. Og det er bare for å understreke hvor uenig jeg er, og hvor tåpelig jeg synes utsagnet ditt var. Du skjønner også at jeg overdriver med vilje.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 27. Mars 2008, 14:51 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 27. Mars 2008, 15:06 »
King Kev veit vel om en god spiss når han ser han  ;)