20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: David Rozehnal følger etter Barton og Viduka?  (Lest 24669 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
Sv: David Rozehnal følger etter Barton og Viduka?
« Svar #105 på: 22. Juni 2007, 21:17 »
Jeg kan garantere dere at vi har fått en klassestopper!

Hvordan det? Har du sett mye til han? Jeg kan ikke si jeg har sett en dritt, men han ser jo ut til å kunne fotball.. Årets spiller osv. Fortell meg litt om han - den som vet, og ikkenoe FM-fakta, men virkelig om hans attributter osv.. Er han solid? ..Og hvorfor kommer han IKKE til å bli en superflopp som Marcelinho blei da han var på topp?

Hvor høyt er 6'3" i centimeter??
« Siste redigering: 22. Juni 2007, 21:21 av Snusflekk »
Ja heia gutta!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 22. Juni 2007, 21:27 »
193cm..

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #107 på: 22. Juni 2007, 21:36 »
Fin høyde det, kombinert med en forhåpentligvis ok spenst.. Uansett, føler Rozehnal er et "annerledes" kjøp enn hva vi er vant med.. Sikkert bra

Ser ut som vi venter en medical til mandag..
http://www.foxsports.com.au/story/0,8659,21953917-23215,00.html
« Siste redigering: 22. Juni 2007, 21:51 av Snusflekk »
Ja heia gutta!

folesvert

• Gjest
« Svar #108 på: 22. Juni 2007, 22:43 »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 22. Juni 2007, 22:55 »
Dette er i boks. Dette med Sevilla var bare piss fra agenten, kun for å skaffe han mest mulig i Sign On Fee og lønn. Var 50% sjanse for 3 timer siden, men nå er han klar for Newcastle.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 22. Juni 2007, 22:58 »
Dette er i boks. Dette med Sevilla var bare piss fra agenten, kun for å skaffe han mest mulig i Sign On Fee og lønn. Var 50% sjanse for 3 timer siden, men nå er han klar for Newcastle.
Fått en telefon fra feiten? ;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 22. Juni 2007, 23:05 »
Fått en telefon fra feiten? ;)

Hehehe nei, men det sier seg selv når det liksom kommer en klubb på slutten når han har vært overangsøkelyset i flere uker. Er flust av slike eksempler, men er enig i at det ville vært typisk Newcastle å drite seg ut når det gjelder en bra forsvarspiller.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #112 på: 22. Juni 2007, 23:16 »
Jeg kan garantere dere at vi har fått en klassestopper!

Hvordan det? Har du sett mye til han? Jeg kan ikke si jeg har sett en dritt, men han ser jo ut til å kunne fotball.. Årets spiller osv. Fortell meg litt om han - den som vet, og ikkenoe FM-fakta, men virkelig om hans attributter osv.. Er han solid? ..Og hvorfor kommer han IKKE til å bli en superflopp som Marcelinho blei da han var på topp?

Hvor høyt er 6'3" i centimeter??

Ja, har sett han et par ganger for både Tsjekkia og PSG og mannen er duellsterk, brukbar på hodet og har god fart, altså det som skal til for å bli en god stopper i PL. Jeg anbefalte han jo også i en tråd før sist sesong. det bli herlig å få noe kvalitet ved siden av Taylor.  :)

djmattis

• Gjest
« Svar #113 på: 22. Juni 2007, 23:34 »
Dette kommer til å bli perfekt. Jeg har en sinnsyk good feeling av det her kjøpet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #114 på: 23. Juni 2007, 00:16 »
Jeg har en heller dårlig følelse av dette kjøpet. Men jeg satser på at Sam vet hva han driver med.  :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 23. Juni 2007, 00:25 »
Jeg har absolutt ingen annen følelse enn at jeg er glad for at første forsvarsspiller er på vei inn. Dessuten stoler jeg på det Allardyce foretar seg på transfermarkedet, så lenge han ikke begynner med Diouf eller sånt tull.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 23. Juni 2007, 00:53 »
Jeg har en heller dårlig følelse av dette kjøpet. Men jeg satser på at Sam vet hva han driver med.  :)

Jeg kan ikke for at jeg lurer veldig på hvorfor du har en dårlig følelse av dette kjøpet? Hva legger du til grunn for denne følelsen?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

djmattis

• Gjest
« Svar #117 på: 23. Juni 2007, 02:58 »
Han har blitt kåret til PSG beste spiller og tatt ut i den beste 11èrn i frankrikes høyeste divisjon.
Hvordan kan noen ikke like dette?
Dette vil jo nesten si at vi har gjort den beste signingen fra frankrike av alle lagene i år inkludert topp 4 lagene.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #118 på: 23. Juni 2007, 12:15 »

Jeg kan ikke for at jeg lurer veldig på hvorfor du har en dårlig følelse av dette kjøpet? Hva legger du til grunn for denne følelsen?
Vet ikke helt, har bare følelsen egentlig...

Hvis han er så fantastisk, hvorfor er det ingen andre som vil hente ham så billig?

Han var visst ikke i den franske beste 11eren heller, den var sånn:
Richert (Sochaux)
Sagna (Auxerre) - Cris (Lyon) - Hilton (Lens) - Abidal (Lyon)
Se.Keita (Lens) - Nasri (Marseille) - F.Malouda (Lyon)
A.Keita (Lille) - Elmander (Toulouse) - Savidan (Valenciennes)
Så jeg vet ikke hvorfor alle sier det...
Link

Samtidig så har PSG vært elendige i år og endt på 15. plass, så at han var deres beste spiller trenger ikke bety at han er veldig god, så da tror jeg det kan være en grunn til at ''ingen'' andre vil ha ham så billig.

Har lest litt på diverse sider og der var det f.eks en fra Brugge som fortalte om tiden hans i Brugge. Da var han visst ikke noe bedre enn gjennomsnittet i laget, så han må ha/har nok forbedret seg kraftig på de to årene.

Håper selvfølgelig at Allardyce har gjort et kjempekjøp, men jeg er litt redd for at det blir en ny flopp. En spiller som ''ingen'' hadde hørt om fra før (bortsett fra FM kanskje) og som plutselig er en klassespiller... Hørers liksom ikke helt riktig ut.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #119 på: 23. Juni 2007, 12:28 »
Rozehnal impressed at PSG in the 2006/07 season and was named as the club's Player of the Year. He was also selected in the Ligue 1 Team of the Season. His good form resulted in reported interest from Borussia Dortmund and Newcastle United.[1] Sources close to the defender have confirmed that he would favour a move to Newcastle.[2]

Dette er hentet fra wikipedia.