20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: David Rozehnal følger etter Barton og Viduka?  (Lest 24668 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: David Rozehnal følger etter Barton og Viduka?
« Svar #120 på: 23. Juni 2007, 12:35 »
Se på Wikipedia da...
''After 28 days of speculation and more on/off deal claims than hours spent teaching Titus Bramble to defend, reports have eminated Rozehnal is flying to England Sunday to complete a move to Newcastle United on Monday morning.''

Ikke vet jeg hvorfor så mange melder at han er på sesong-laget, men han er ikke det. Til og med Wikipedia sier at han ikke er det. Og da må det være sant.  ;)

Hvem tror du mest på forresten? Olympique Marseille sine hjemmesider eller Wikipedia?

Synes det lukter litt Onyewu av det hele. Ukjent spiller som ''alle'' (mange) automatisk tror er dritgod fordi vi henter ham.
« Siste redigering: 23. Juni 2007, 12:41 av HÃ¥vard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 23. Juni 2007, 12:44 »
Er faktisk litt enig med deg også, Håvard, men siden han spiller fast på Tsjekkia velger jeg å gi han en stor sjanse.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #122 på: 23. Juni 2007, 12:47 »
Litt rart da at en del sider melder at han er med på årets lag når han ikke er det....  :-\

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 23. Juni 2007, 12:52 »
I følge andre forum hvor folk faktisk har fulgt med på Franskfotball melder de om at vi har gjort et kupp og at Rozenhal er en av de bedre midtstopperne i ligaen.

Han er nok ingen Cannavaro, men han vil heve laget vårt og vil være mye bedre enn de vi har hatt den siste tiden.

djmattis

• Gjest
« Svar #124 på: 23. Juni 2007, 13:29 »
I grunn så syns jeg ikke det er viktig at ahn ikke var med på det franske liga laget, han er fast på det tjekkiske landslaget som faktisk er grisegode.
så må vi ha i minne at dette er en spiller som sam har hatt øye på lenge, er ikke sånn at han bare fant ut over natten forrige uke at "oj nå trenger jeg david, han virker god".
dette er et gjennomtenkt kjøp over lang tid.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 23. Juni 2007, 14:14 »
Litt rart da at en del sider melder at han er med på årets lag når han ikke er det....  :-\
Mulig de kårer 2 årets lag i Frankrike? At f.eks journalistene/fotballekspertene kårer ett, og at spillerne kårer ett!? Eller det kan være andre ting? Jeg har også lest fra "plenty" av nettsteder at Roznhal var på årets lag i Ligue 1!
Er jo noe lignende i England ihvertfall, der både journalistene og spillerne kårer hvem de synes har vært best i sesongen som var, men hver for seg.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #126 på: 23. Juni 2007, 16:08 »
Det er vel et offisielt vil jeg tro, som det franske FA setter sammen. Mulig det bare har ''lekket'' fra agenten eller noen for at han skal være lettere å selge og at de har regnet med at få untenfor Frankrike har vet om det er galt eller rett.

Men sånn som her i Norge lager jo nesten hver avis hver sitt sesongens lag. Kan være noe sånn og.
I følge andre forum hvor folk faktisk har fulgt med på Franskfotball melder de om at vi har gjort et kupp og at Rozenhal er en av de bedre midtstopperne i ligaen.
Har du link til disse forumene? Kunne gjerne tenke meg å lese mer om han.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Sons

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #127 på: 23. Juni 2007, 16:13 »
Vi må ha et par forsvarer til, for å si det sånn! Taylor kan vi ha, og nå er Rozehnal på plass! Regner med at de utgjør stopperparet, men selv har jeg aldri sett David Rozehnal spille. Noen som har det..? hva er hans styrker?

Jeg tipper Hungtington vil få mer spilletid i år, han har bedre kvaliteter enn Ramage og Babayaro hvertfall, men skal bli spennende å følge Carr på høyresiden,da

Liker det Big Sam holder på med:D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 23. Juni 2007, 16:54 »
Skal vi si denne backlinja:
Dyer-Tayls-Rozenhal-Ny v.back.

Ikke utenkelig. Da med en ny stopper i backup som også kan spille back.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 23. Juni 2007, 17:17 »
Skal vi si denne backlinja:
Dyer-Tayls-Rozenhal-Ny v.back.

Ikke utenkelig. Da med en ny stopper i backup som også kan spille back.

Håper ikke Dyer kommer til å spilla fast høyreback. Jeg håper Sam innser at Newcastle en gang for alle trenger solide klassebacker på begge sider, og ikke omskolerte midtbanespillere.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 23. Juni 2007, 17:25 »
Jeg håper vel også at vi får inn en ny høyreback, men leste for en tid tilbake siden at Sam lekte med tanken på å sette Dyer tilbake på sin egentlige plass, altså høyreback. Han så han vistnok for seg som en ny Ahsley Cole på motsatt side. Tanken er spennende nok.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #131 på: 23. Juni 2007, 17:36 »
Til sons: Har sett Rozenhal spille et titalls kamper og kan si følgende:

Taktisk: Litt over gjennomsnittlig klok, godt PL-nivå..

Fysisk: Har god hurtighet, blir sjelden fraløpt. Ikke veldig kraftig, men heller ingen smågutt. God en mot en, solide og ikke overaggresive taklinger.

Teknisk: Solid, slår ikke bort ballen unødvendig. Pasningssikker.

Altså er han en spiller som er over gjennomsnittlig god, med få svakheter.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #132 på: 23. Juni 2007, 19:15 »
Han kan ikkje ver dårlig når både Dortmund og Sevilla ville ha han også. Syns det hadde vert verd å prøve Dyer på DR, var jo der han spilte før han ble omskolert til midtbane
Newcastlesupporter siden 1992

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 23. Juni 2007, 19:34 »
Hvis grundermaisters observasjoner er i samsvar med realiteten, så er Rozenhal nøyaktig den mannen vi leter etter. Langt bedre enn det vi hadde fra før, og absolutt god nok for PL.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sons

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #134 på: 24. Juni 2007, 00:29 »
Ok, takk! Da tror jeg han er en mann vi kan satse på. Lover bra! Men ser helst en ny høyreback jeg og! Dyer kan brukes, men vil helst ha en annen!