20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bør vi ikke prøve oss på Bellamy igjen  (Lest 9596 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Bør vi ikke prøve oss på Bellamy igjen
« Svar #45 på: 22. Juni 2007, 22:47 »
Shearer har IKKE autmoatisk blitt "syvende far i huset som skal sitte i hornet og mene ditt og datt om den ene og den andre" bare fordi han har sterke meninger om Bellamy og uttrykker dem. Er nok svært få, eller ingen(?), Shearer har et såpass anstrengt forhold til som Bellamy, og antagelig også med god grunn.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 22. Juni 2007, 22:49 »
Shearer bestemmer ingen verdens ting, men han har sin fulle rett til å si akkurat hva han mener om klubben i sitt hjerte, og klubben han tilbrakte mesteparten av sin karriere med, og skal trene senere i livet.
Dette er heller ikke typisk Shearer, men nokså spesiell sak rundt denne dritten da. Som sagt, saluterer Kongen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 22. Juni 2007, 22:53 »
Shearer advarer oss fra og hente tilbake djevelungen.
Det skal han ikkje ha kritikk for men kredd!!!!!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 22. Juni 2007, 23:19 »
Skal Shearer bli 'syvende far' i huset som sitter i hornet og mener mye om mangt mister jeg litt respekten for han. Håper Sam setter skapet på plass og blir den som bestemmer. La Sam bestemme ... virker som en klok mann. Shearer ... leste et intervju med han en gang ... tror han sa noe sånn som at "jeg har nok spilt for mye fotball og gått for lite på skole og lest for få bøker".

... respekt for Shearer som den kanon-spissen han var - skal han bli en som skal sitte i hornet å sutre så kan han like godt bli i Frankrike spør du meg.
Hehe, bare fordi du vil ha Bellamy og ikke han?

Bare bra at han advarer oss (og andre) mot å hente Bellamy... Ikke at jeg tror Allardyce ville hatt ham heller. Kanskje han må bli i Liverpool da, eller at Liverpool må beholde ham om du vil?

Liverpool og Bellamy fortjener hverandre rett og slett!  ;D
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

folesvert

• Gjest
« Svar #49 på: 23. Juni 2007, 13:00 »
Skal han bli trener for oss en dag ... da må han jaggu bevise først. Og det føler jeg meg ikke rimelig sikker på at han vil gjøre. Hvorfor har han ikke begynt å trene noen lag (gjerne i lavere divisjoner). Skal han trene oss må han faen meg få gå gradene ... ikke få jobb på grunn av sitt gode navn og rykte

Nå må vi se framover ... "glemme" Shearer en periode. Sikkert sunt for både oss og han!

folesvert

• Gjest
« Svar #50 på: 25. Juni 2007, 22:08 »
Ser at det kunne blitt en mulig 'swap' med Owen mot Riise / Bellamy. For en ironi det hadde vært for de golfkøllesvingende kamerater. Bellamy er hjertelig velkommen for min del, men fitte-Riise hater jeg. (Da blir det Yeovil på meg ...)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 26. Juni 2007, 13:04 »
Heller omvendt for min del.
Men nei, selv om den skitne lille dritten Bellamy skulle komme ville jeg alikevel ikke skiftet lag. Men ser jo mye heller Riise enn godeste Bellamy. Vi har dessuten desto mer bruk for Riise.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida