20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bør vi ikke prøve oss på Bellamy igjen  (Lest 9613 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

folesvert

• Gjest
Bør vi ikke prøve oss på Bellamy igjen
« på: 02. Juni 2007, 10:38 »
Nå når det ser ut som om Craig Bellamy er ferdig i Liverpool, bør ikke vi prøve å kjøpe tilbake han. Bellars er en av oss. Bellamy, Owen, Martins ... ethvert forsvar ville blitt svett bare ved tanken. Allardyce virker som en mann som har kontroll på mannskapet ... jeg har i alle fall ikke fått med meg at det har vært store skandaler i hans tid i Bolton? Han har jo mestret urokråka Anelka i alle fall. Go for Bellamy!

braegg

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Bør vi ikke prøve oss på Bellamy igjen
« Svar #1 på: 02. Juni 2007, 10:44 »
Jeg mener vi IKKE bør kjøpe bellamy. Bellamy er i likhet med Owen og Martins bakromspillere. Spillere som har fart og er gjennombruddshissig. Det er lite vits i å ha 3 relativt like spillere på topp. Etter min mening bør vi få inn en litt annen type spiller enn den typen vi nå har med Martins og Owen. Heller Crouch, Anelka eller Zigic enn Bellamy.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 02. Juni 2007, 10:46 »
Nei huff, den styggen bør holde seg langt vekk. Er det en mann jeg aldri kommer til å tilgi er det nettopp han.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 02. Juni 2007, 10:48 »
Nei huff, den styggen bør holde seg langt vekk. Er det en mann jeg aldri kommer til å tilgi er det nettopp han.

110 % enig med deg der. Jeg tåler rett og slett ikke åsynet hans. Ikke er han noen fantastisk fotballspiller heller.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 02. Juni 2007, 10:52 »

110 % enig med deg der. Jeg tåler rett og slett ikke åsynet hans. Ikke er han noen fantastisk fotballspiller heller.

Veldig mange Liverpool supportere håper han forsvinner allerede. Grunnen er at han er en idiot, pluss at han ikke har levert varene i Liverpool drakta. Tipper han havner i Blackburn igjen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 02. Juni 2007, 11:13 »
Slik situasjonen er idag finnes det ikke en god grunn til å hente hjem Bellamy i mine øyne. Han har utvilsomt kvaliteter, men ikke de kvalitetene vi trenger, derfor tilfører han oss egentlig ikke noe om vi skulle hente ham tilbake til St.James. Dersom enten Owen eller Martins drar, eller i verste fall begge to, stiller saken seg litt anerledes. Men med Bellamys fargerike fortid som i høyeste grad inkluderer et langt kapitel om Newcastle er det mange andre jeg heller vil se en nettop Bellamy.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 02. Juni 2007, 12:03 »

Enig med begge dere 2 her! Bellamy er en mann eller guttunge jeg ikke tåler trynet på! Makan til patetisk og barnslig fyr skal mann lete lenge etter!

Husker han feiret scoringen sin for LFC på St. James Park foran hjemmesupporterne, han ble nok ikke mer populær da! Tipper det er temmelig få som ønsker han tilbake!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #7 på: 02. Juni 2007, 12:39 »
Nei takk til Bellamy. Håper at han aldri spiller for oss igjen!

Sons

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #8 på: 02. Juni 2007, 13:03 »
Bellamy skaper bare trøbbel! Håper ikke han kommer, han er for lik Martins og Owen i spillestilen. Vi trenger en sterk fyssisk, som owen og Martins kan bevege seg rundt i en 4-3-3 formasjon;) En Ameobi type;D

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #9 på: 02. Juni 2007, 14:01 »
En av grunnene til at Bellers nok ikke kommer tilbake er at det er så mange som ikke ønsker han der.
Synes ikke Bellers gjorde så mye galt jeg, syns det var bra det var noen som stod opp mot S*****s

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 02. Juni 2007, 15:29 »
Vi får hente både Bellamy og Riise da, så det blir litt action oppe i nord! :o)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 02. Juni 2007, 15:51 »
Vi får hente både Bellamy og Riise da, så det blir litt action oppe i nord! :o)
Med Joey Barton også kan dette bli litt av et slagsmål! Riise har muskler, men Bellamy er gal og dum, uansett vil jeg da sette pengene på Barton grunnet hans rutine med å bruke nevene!  ;D

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 02. Juni 2007, 15:59 »
Golfkølle Bellamy vs Neve Barton kan bli spennende.
Nei håper Bellamy holder seg langt unna St'James. Greit at han stod opp mot Souness, men det han gjorde mot kongen kan ikke forsvares
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

sivernil

• Flaskebærer
  • *
  • :)
    • Vis profil
« Svar #13 på: 02. Juni 2007, 17:03 »
Kunne likt å ha samme type spelar som han men ikkje han!
Værste drittsekken som finst! Håper han reiser til qatar eller noke sann:D
Alan Shearer vill alltid være Nr.9 på Newcastle United!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #14 på: 02. Juni 2007, 17:05 »
En konge fortjener litt strekk han og en gang av og til. Det Bellers sa var sant det da!