20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bør vi ikke prøve oss på Bellamy igjen  (Lest 9599 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Bør vi ikke prøve oss på Bellamy igjen
« Svar #15 på: 02. Juni 2007, 22:30 »
Nei uff.Den drittsekken vill jeg ikke ha i klubben!.Tåler ikke trynet hans.Han er et svin som ikke fortjener å komme eller ha på seg trøya.Håper han ALDRI kommer til Newcastle igjen.

folesvert

• Gjest
« Svar #16 på: 02. Juni 2007, 22:53 »
... hva gjør dere hvis han kommer?

Og ang. tre like spillere på topp ... kommer ikke det an på spillestilen om det er lurt eller ikke. Både Owen og Martins har god spenst og er gode på hodet. Samtidig er vel tiden for langballer opp mot Shearer forbi?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #17 på: 02. Juni 2007, 23:58 »
Ja nå blir det vel på Anelka/Viduka/Ameobi/Carrol!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 03. Juni 2007, 00:00 »
Ja nå blir det vel på Anelka/Viduka/Ameobi/Carrol!
Alle disse er uansett bedre enn Bellamy, så jeg ser ikke helt hvor du vil ???

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #19 på: 03. Juni 2007, 00:33 »
Bellamy er en middelmådighet. Hadde klart seg ok i championship...

folesvert

• Gjest
« Svar #20 på: 03. Juni 2007, 08:18 »
Anelka/Viduka/Ameobi/Carrol! ... av disse så er det vel bare Anelka som er bedre. Får vi Anelka blir jeg overlykkelig, men har går nok til Manchester United. Har han hatt samme trener i to sesonger da? Fotballens vagabond vil nok videre.

Viduka, Ameobi og Carrol er nok ikke av Bellamys kaliber. Bellamy har et par dumme ting, men det har han ikke tatt skade av som fotballspiller ser det ut som. Dyer har jo også gjort mye rart utenomsportslig, men han blir jo tilgitt gang etter gang.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 03. Juni 2007, 13:09 »
Viduka er ein annerledes spelartype enn Bellamy, men han scorer langt fleire mål og er langt meir proffesjonell enn Bellamy. Eg syns han er bedre også.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 03. Juni 2007, 13:53 »
Anelka/Viduka/Ameobi/Carrol! ... av disse så er det vel bare Anelka som er bedre. Får vi Anelka blir jeg overlykkelig, men har går nok til Manchester United. Har han hatt samme trener i to sesonger da? Fotballens vagabond vil nok videre.

Viduka, Ameobi og Carrol er nok ikke av Bellamys kaliber. Bellamy har et par dumme ting, men det har han ikke tatt skade av som fotballspiller ser det ut som. Dyer har jo også gjort mye rart utenomsportslig, men han blir jo tilgitt gang etter gang.
Uenig til de grader! Viduka og Anelka er flere KLASSER bedre enn Bellamy, kan ikke sammenlignes engang mener jeg! De har bedre spisskompetanse, hver for seg sin egen, og er bedre målgjørere enn det Bellamy er! Synes også Ameobi er bedre enn Bellamy, uten at han må ta det som et kompliment! Carroll er et talent jeg ikke ville byttet mot Bellamy!

Bellamy er god til å løpe og jobbe på unødvendige baller/oppspill, der andre spisser med litt vett i hodet heller sparer kreftene til de større mulighetene for mål dukker opp! Han bommer også på altfor mange sjanser, absolutt INGEN måljeger! Med andre ord, jeg synes ikke Bellamy er så vanvittig god som enkelte skal ha det til, kan vel bre se på x antall mål han har scoret for "oss" på x antall kamper, så skjønner mann at dette ikke er en spiller som kan skyte oss oppover på tabellen!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 03. Juni 2007, 14:01 »
Støttes Frode
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

folesvert

• Gjest
« Svar #24 på: 03. Juni 2007, 22:27 »
Nå ser det jo ut som vi har ansatt en yrkeskriminell (det blir sikkert jævlig bra).  ???

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 03. Juni 2007, 22:29 »
Eneste forskjellen på nå og tidligere år er at vi endelig har fått en manager som kan spillerkommunikasjon
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

folesvert

• Gjest
« Svar #26 på: 03. Juni 2007, 22:39 »
Trolig sant ... har ikke vært mye skrall fra Bolton-leiren. Det som har vært vært har vel Allardyce stått for selv.

Blir jo spennende å se i en ny klubb da. En klubb som de siste årene ikke har vært i stand til å takle noe som helst utfordrende atferd.

folesvert

• Gjest
« Svar #27 på: 11. Juni 2007, 21:46 »
Nå leser jeg rykter om at Bellamy gjerne vil spille for oss igjen!!!

Hadde vært jævlig artig ... hva ville dere kritikere gjøre dersom han kom???  Bare lurer ...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 11. Juni 2007, 22:09 »
Begynner å heie på Chelsea.

Neida, men jeg kommer ikke til å kjøpe drakt med Bellamy på akkurat.

Var det ikke han som aldri ville spille for Newcastle igjen og syntes det var en drittklubb eller noe da Toon Army pep på han? Noe annet når han ikke får være i Liverpool ja...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #29 på: 11. Juni 2007, 22:26 »
Han kan dra til helvete. Vi trenger ham ikke.