20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676929 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4185 på: 01. Nov. 2013, 19:22 »
NUST som forøvrig ikke får lov å være med på disse "fans-møtene" lengre som det skal være fire av hvert år, etter en gang. Spurte jo tross alt kritiske spørsmål til Ashleys folk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4186 på: 04. Nov. 2013, 14:53 »
NUST var vel også en pådriver for disse møtene, noe som nok innebærer at utelukkelsen fører til at dette forumet legges ned. Klubben lukker seg mer og mer og mer inne. Alle engelske fotballklubber er lukket i forhold til norske, men selv Barcelona og Real Madrid er mer åpne enn Newcastle er for øyeblikket.

Jeg er redd for at klubben til slutt vil lukke seg så mye inne at det nesten blir folketomt på stadion.

De utestenger journalister som stiller kritiske spørsmål, de utelukker supportergrupper som stiller kritiske spørsmål. Når skal de begynne med sensur på tribunen? Eventuelle Ashley Out-bannere som måtte dukke opp vil garantert bli konfiskert, og de ansvarlige arrestert, og utestengt på livstid. Klager noen på manageren, vanker det juling. Klager noen på Kinnear får de bot. Klager noen på Mike Ashley blir de utestengt på livstid. Hvor lenge orker folk å betale i dyre dommer for å gå på kamp, når ledelsen holder på som de gjør?

Newcastle-supportere er ekstremt tålmodige. Jeg tror det er få som er så til de grader tålmodige som oss. Men Newcastle-supportere har heller aldri funnet seg i tull, og alltid vært svært kritiske til styre og stell.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tremblem

• Gjest
« Svar #4187 på: 05. Nov. 2013, 10:41 »
Ser ut som klubben har hentet Putin's PR-ansvarlige! Samme taktikken, hersje med de som er uenige og kritiske.  :koko:

Er nitrist hele situasjonen rundt klubben, og vil nok ta sin tid før undertegnede drar på ny tur til Newcastle. Måtte være for å se Gateshead i så fall....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4189 på: 22. Nov. 2013, 13:45 »
Klubben går i pluss, Ashley får gratis sponsordeal, som klubben egentlig kunne tjent inn endel millioner på, for Sports Direct. Ashley ser vel liten grunn til å selge dersom han ikke får masse penger inn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4190 på: 22. Nov. 2013, 20:50 »
Ser det er litt spekulasjoner om at Ashley vil overta den gamle skotske storheten Glasgow Rangers, der det også vil være større muligheter til å kunne få klubben ut i Europa/CL. Er det lov å eie 2 forskjellige fotballklubber? Eller vil FA sette foten ned for dette?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4191 på: 22. Nov. 2013, 23:58 »
Eier ikke eieren av Watford en klubb i Serie A han driver å låner ut og selger talenter til Watford med?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4192 på: 23. Nov. 2013, 00:02 »
Eier ikke eieren av Watford en klubb i Serie A han driver å låner ut og selger talenter til Watford med?
Han eier vel både Udinese, Granada og Watford tror jeg.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4193 på: 11. Des. 2013, 12:32 »
Jeg tenkte på noe i lys av historier fra norsk fotball hvor man hører at rikinger gir penger til klubber med kondisjonalitet, altså: dere får 10 millioner hvis dere ansetter denne treneren eller kjøper denne spilleren.

Man kan si mye om Mike Ashley, men har han gjort dette? (hvis vi ser bort fra å ansette joke). Er det i det hele tatt noen spillerkjøp under hans tid som kan lukte fremtvunget? Antageligvis hadde han aldri hørt om noen av de vi har kjøpt de siste årene, ettersom de ikke var kjent i England.

Da Liverpool fikk amerikanske eiere virker det ganske klart at det var det som bestemte at de skulle bruke en trillion på store navn med begrenset talent: Adam, Downing, Carroll. Det samme har da vitterlig ikke skjedd hos oss. Her har en gråhåret mann ved navn Graham Carr tilsynelatende fått fritt spillerom og det er når man tenker over det, ganske sjukt. Kanskje vi skal gi Fat Mike cred for akkurat dette? Med alt vi vet om denne mannen, burde vi egentlig hatt følgende navn i startelleveren: Roque Santa Cruz, Chris Samba, Berbatov, Lescott (eller divisjonen under disse, dere skjønner hvor jeg vil)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4194 på: 11. Des. 2013, 16:20 »
Tror ikke det. Problemet er heller personene han har satt til å bestemme hvem som skal inn. Snakker da selvfølgelig om Dennis Wise og de to hurra-guttene hans. Der va det tragedie på så mange ulike måter.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4195 på: 02. Feb. 2014, 13:31 »

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4196 på: 02. Feb. 2014, 13:49 »
Har en eier som absolutt gir faen i det sportslige (så lenge en ikke rykker ned)

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4197 på: 02. Feb. 2014, 14:43 »
Herlig type... Jeg hadde en stund forståelse for arbeidet i ledelsen. Newcastle var en klubb som var ute å kjøre økonomisk. Driften var usunn og innkjøpspolitikken var ikke liv laga. Men det som skjer nå er respektløst. Ashley kjøpte en klubb der publikum er lojale. Dette betyr at fansen ikke svikter mye med tiendeplasser. Allikevel tror jeg ikke dette vil holde i lengden. Etter Cabaye forsvant, er det ingen i klubben som er verd mer enn 20 mill pund. Kanskje dette vil få ashley til å kjøpe? Slik at han kan selge?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4198 på: 02. Feb. 2014, 23:50 »
http://www.themag.co.uk/the-mag-articles/ashley-kinnear-hiding-clueless-press-get-wrong/

Litt av noen typer vi har på toppen gitt.
Og det er veldig viktig at folk forstår at det er disse to grønnskollingene som er klubbens store problem. Ikke Alan Pardew.

Jeg tror ingen av oss anser Pardew som en spesielt god manager, og jeg vil tro samtlige her inne er forbanna på hans disponeringer og taktiske forberedelser til tre strake Tyne Wear-derbyer. Og selv om han er med på å holde oss tilbake sportslig, har han håpløse arbeidsforhold, når hans aller beste spiller selges helt uten videre rett før overgangsvinduet stenges, uten at han får inn en erstatter. Vi la inn et par bud, slik at Pardew kunne si at vi prøvde. Men jeg tror ikke det var spesielt viktig for Ashley å få inn en erstatter umiddelbart. Da hadde han selvsagt punget ut et par ekstra millioner for en helt nødvendig signering.

Så lenge Mike Ashley fortsetter å pisse på oss supportere og klubbens stolte historie på den måten han gjør, så er jeg villig til å gi faen i at Alan Pardew er en svak manager, og stå foran han når alle andre kaster egg på han. Alan Pardew fortjener ikke tyn for det som ikke er hans feil. Skjell han gjerne huden full for taktiske disponeringer, men å sparke Alan Pardew vil ikke løse et eneste problem for denne klubben. Det eneste som kan være positivt er at vi begynner å ta Sunderland-kampene på alvor. Men jeg kan ikke i min villeste fantasi forestille meg hvilken toppmanager Joe Kinnear kan få tak i, når han ikke kan få tak i noen spillere.

Og enda verre, Joe Kinnear kan selv bli manager. Da er jeg ikke så sikker på om folk synes det var en god idé å sparke Alan Pardew lenger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4199 på: 02. Feb. 2014, 23:55 »
Tror de fleste er klar over det. Dog vanskelig iblant at Pardew gidder være her da, ettersom han for et par år siden var årets manager i PL. Hvorfor gidder han dette da? Han står jo som talerør for regimet vårt, og fremstår ganske stakkarslig i lengda.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2550585/Questions-Newcastles-transfer-policy-continue-mount-derby-defeat.html

Forøvrig godt illustrert her. Patetisk hun pressesjefen vår også btw.
« Siste redigering: 02. Feb. 2014, 23:58 av Kristoffer »