20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676793 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4170 på: 09. Sep. 2013, 23:33 »
Jeg blir heller ikke overrasket om det viser seg at Kinnear er hentet inn for å gjøre managerjobben til Pardew enda vanskeligere og enda mer uholdbar rett og slett for å presse han ut av klubben. Da ser jeg Kinnear som det eneste alternativet som ny manager dessverre.......
Ser dette er en gjenganger blant konspirasjonsteoriene, og den henger egentlig ikke på greip. Om Pardew sitter på denne gullkontrakten som det ryktes om så kommer han ikke til å gi seg uten en grusom tøff kamp mot Ashley og Kinnear. Om Pardew får mellom 50-80mill om han får fyken så spaserer han ikke ut portene på grunn av at Kinnear har kommet inn for å lage trøbbel for Pardew. Ikke sjans i havet engang. Om det er klausuler i kontrakten så ja muligens, men ikke uten.
« Siste redigering: 09. Sep. 2013, 23:34 av Fluffy »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4171 på: 10. Sep. 2013, 09:15 »
Jeg blir heller ikke overrasket om det viser seg at Kinnear er hentet inn for å gjøre managerjobben til Pardew enda vanskeligere og enda mer uholdbar rett og slett for å presse han ut av klubben. Da ser jeg Kinnear som det eneste alternativet som ny manager dessverre.......
Ser dette er en gjenganger blant konspirasjonsteoriene, og den henger egentlig ikke på greip. Om Pardew sitter på denne gullkontrakten som det ryktes om så kommer han ikke til å gi seg uten en grusom tøff kamp mot Ashley og Kinnear. Om Pardew får mellom 50-80mill om han får fyken så spaserer han ikke ut portene på grunn av at Kinnear har kommet inn for å lage trøbbel for Pardew. Ikke sjans i havet engang. Om det er klausuler i kontrakten så ja muligens, men ikke uten.

Det vil jo ikke være første gang at en manager trekker seg etter å ha følt seg motarbeidet, ikke i NUFC heller. Er ikke lenge siden Keegan gjorde det. Alan Curbishley gjorde noe av det samme i West Ham i 2008. Felles for både Keegan og Curbishley er at de begge gikk til retten og vant sine saker der.

Hvordan kontrakten til Pardew ser ut vet jeg ikke, men jeg tviler på at han er særlig fornøyd med overgangsvinduet. Han har gitt klare ønsker om hvor og hvor mange han ønsket seg til klubben i sommer, bortimot ingenting ble oppfylt. Det "statementet" han kom med rett etter overgangsvinduet hadde stengt, der han roser hvor hardt JK jobbet og er fornøyd med den ene signeringen klubben gjorde, tviler jeg kommer fra Pardew selv. 

At det er spill i kulissene blant de høye herrer i NUFC er jeg ikke i tvil om. Llambias trakk seg i protest etter at JK kom inn for å ta over noe av jobben hans. Carr og Pardew er visst langt ifra enige om transfertarget, og der Pardew tidligere hadde bred støtte fra mannen som ga han en 8 års kontrakt (Llambias), må han nå forholde seg til den største tullingen av dem alle i JoKe.
Er jo også kommet frem at Pardew selv har ønsket seg mer "safe" transfertarget som Bent og Downing, men at heller ikke dette ble gjort noe med av Ashley, JK og co.

Det er en skam at Ashley, JoKe og co ikke klarte å hente flere spillere i sommerens overgangsvindu. Jeg biter heller ikke på "unnskyldningen" om at det ble signert så mange i januar. De signeringene som ble gjort da veide kun opp for det som ikke ble gjort sommeren før da de kun hentet Vurnon Anita.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4172 på: 10. Sep. 2013, 09:48 »
At Kinnear kom inn for å lage kvalme for Pardew er godt mulig. Forskjellen fra andre trenere som har gått frivillig er at Pardew har gode kort på hånden (om man skal tro ryktene at Ashley må betale Pardew for alle årene som er igjen av kontrakten om han får fyken. Og med teoriene om at Kinnear kom inn for å presse ut Pardew så kan det vel egentlig tenkes at Ashley virkelig var så dum at han ikke la inn en eneste klausul i kontrakten). Om dette er tilfellet så går ikke Pardew frivillig der han kan sitte igjen som en søkkrik mann.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4173 på: 11. Sep. 2013, 23:26 »
Mente jeg hadde lest et sted at Pardews fallskjerm, "bare" var én årslønn. Men mulig dette var før han signerte den åtteårs-kontrakten?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4174 på: 12. Sep. 2013, 14:57 »
Det har versert rykter om at han ikke får betalt for alle åtte år, men i det siste har rapportene tydet på at Ashley faktisk har vært så dum og gitt Pardew en åtteårskontrakt uten en fallskjermsklausul. Og ansettelsen av Kinnear kan jo også tyde på det. Hvis så stemmer, så skal det nok ekstremt mye til for at Pardew tar hatten sin og går. Så lenge han får opprettholde et minimum av integritet og så lenge han er den som tar ut laget, så tror jeg nok Pardew er fornøyd. De skal gå veldig langt i å undergrave Pardews jobb, hvis de skal presse han ut.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4175 på: 30. Sep. 2013, 21:52 »
Selg oss for faen. Vær så snill å ha deg vekk, forbanna onde faen.
Få inn nye eiere, ansett King Kev. Redd oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4176 på: 30. Sep. 2013, 23:12 »
Help us, somebody!!!

Tremblem

• Gjest
« Svar #4177 på: 01. Okt. 2013, 09:27 »
At Kinnear kom inn for å lage kvalme for Pardew er godt mulig. Forskjellen fra andre trenere som har gått frivillig er at Pardew har gode kort på hånden (om man skal tro ryktene at Ashley må betale Pardew for alle årene som er igjen av kontrakten om han får fyken. Og med teoriene om at Kinnear kom inn for å presse ut Pardew så kan det vel egentlig tenkes at Ashley virkelig var så dum at han ikke la inn en eneste klausul i kontrakten). Om dette er tilfellet så går ikke Pardew frivillig der han kan sitte igjen som en søkkrik mann.

Dette har jeg veldig liten tro på. Kinnear kom inn fordi Ashley av en eller annen grunn faktisk tror han kan bidra med noe. Jeg er også rimelig sikker på at det finnes en klausul der, kan si mye om Ashley, men tjukk i huet er han ikke. Keegan nevnte jo på dette i sendinga, og han og antok det var en klausul inne i bildet. Men, akkurat som alle andre her inne, så har jeg lite innsyn i personalmappene til Newcastle.  :nei:

Jeg tror faktisk også klubben ved Kinnear prøvde å få inn flere spillere i sommer. Problemet er at Kinnear er en ubrukelig idiot, og at Newcastle igjen ikke vil strekke seg de siste 1-2 millionene som behøves. I følge både Wigan og Blackpool forhørte Newcastle seg om McCarthy og Ince, men trakk seg unna når prisforlangende var rundt 10 mill pund eller mer.

Det er vel ganske tydelig at Ashley ikke kommer til å la klubben bruke mer penger enn absolutt nødvendig for å holde seg oppe, klubben er med det totalt uten ambisjoner. For 2 år siden lå vi jevnt med klubber som Liverpool, Everton og Tottenham. Siden det har vi endt opp som en dumpekandidat, mens de 3 nevnte antagelig er med i kampen om CL-plasser utover våren.

Ser heller ikke at Ashley noen sinne kommer til å selge klubben, da han sparer Sports Direct for flere titalls millioner i året i reklamepenger. Sports Direct betaler 0,- til Newcastle for å tapetsere St.James' med logoen sin.
Ruller og går reklame for Sports Direct på fransk store deler av hjemmekampene på disse digitale reklameskiltene, Sports Direct holder på å etablere seg i Frankrike må vite. Er vel derfor vi henter så mye middelmådigheter fra Frankrike, for å skape gratis reklame og blest om Sports Direct?

Om det er noen konspirasjon her, så er det Ashley sjøl som bruker Newcastle som "gratis" reklame for sjappa si. La klubben skure og gå på sparebluss, og få masse reklame for Sports Direct. Om han vil etablere seg i Spania eller Nederland, er jeg villig til å vedde en pen slant på at vi henter inn spillere der i fra. På 10 år har Ashley spart inn igjen kjøpet av klubben, gjennom sponsorbudsjettet til SD, og kan hente ut store avkastninger der i fra.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4178 på: 01. Okt. 2013, 09:34 »
Ashley styrer denne klubben like ille som ein av desse butikkane sine ser ut inni og innhaldet der.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Crowo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4180 på: 15. Okt. 2013, 17:32 »
Her finner du nok noe mer info:

http://www.nust.org.uk/time4change-march

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4181 på: 29. Okt. 2013, 19:28 »
http://www.nufcdirect.com/puma-rangers-rain-jacket-mens-374990?colcode=37499018

Da kan vi begynne å bestille Rangers produkter fra Newcastle sin side. Ashley ordner...

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4182 på: 29. Okt. 2013, 20:14 »
Ashley gjør meg en liten personlig tjeneste, ingenting å ta av veien for  ;)

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #4183 på: 30. Okt. 2013, 23:36 »
Ashley styrer denne klubben like ille som ein av desse butikkane sine ser ut inni og innhaldet der.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4184 på: 01. Nov. 2013, 17:16 »
http://www.nust.org.uk/newcastle-united-fans-forum-report

Rart vi ikke har sett denne før. NUST fikk møte representanter fra klubben som røpte Ashleys manglende ambisjoner for oss. Vi driter altså i cupene, og har som mål å være topp 10-klubb. Kjører plent på med vårres transferstrategi selv om det betyr at vi mister transfertargets til andre klubber. SportsDirect-skiltene "pryder" SJP uten at vi får noe tilbake for det, og drittsekken har ingen planer om å selge.
Strengt tatt - dette er vel bare et bevis på at vi aldri vil bevege oss høyere enn middelmådighet under Ashley. Føler det er litt sånn "meh" angående managerbytte fordi vi aldri vil få noe bedre under Fat Mike uansett. Ting vil ikke bli bedre før vi får vekk parasitten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida