20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676233 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4140 på: 02. Juli 2013, 19:59 »
Så fremt en ny eiger ikkje har betydelig meir å rutte med, så ønsker eg ikkje at Ashley selger.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4141 på: 03. Juli 2013, 11:31 »
Midtøsten? Nei, takk. Heller Mike Ashley.

Tror jeg.

Kanskje.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4142 på: 03. Juli 2013, 13:29 »
Midtøsten? Nei, takk. Heller Mike Ashley.

Tror jeg.

Kanskje.

Penger, gi oss penger....

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4143 på: 03. Juli 2013, 19:13 »
Penger ja, ny eier ja, ja til ny start, ja kansje det skjer noe.

Jeg håper bare de bygger stein for stein sammen med klubben, ikke mot klubben.
Ja, jeg vil ha penger. Men det viktigste for meg? Er at de bygger en solid plattform stein for stein. Dette slik at vist eier trekker seg ut, så står ikke klubben på konkursens rand. Men har en solid økonomisk og sportslig plattform og stå på.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4144 på: 03. Juli 2013, 20:24 »
Vi vil ha penger baby, en bag med penger. Cash til å kjøpe all dritten vi trenger.
Og når vi har fått nok, så vil vi ha mer.. Så vil vi ha mer....

De fleste som kan være aktuelle eiere > Cashley > Midtøsten
Same old Shearer, always scoring!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4145 på: 04. Juli 2013, 09:38 »
Midtøsten, penger, og steinn for stein? Er det bare jeg som ikke får det til å stemme?

De fleste søkkrike arabere jeg har hørt om med en viss interesse for å putte penger inn i et fotballag har ikke vært viden kjent for en forsiktig filosofi, og å bygge stein på stein. De fleste utlendinger som spytter inn penger i engelsk fotball vil ha resultater, resultater, resultater.

Nei, takk. Penger er ikke alt her i verden. Mike Ashley har penger han også. Basert på ryktene virker han også villig til å bruke dem. På de rette spillerne.

Jeg vil veldig, veldig gjerne ha Mike Ashley ut. Jeg ser ingen stor fremtid med han ved roret. Men jeg vil ikke ha noen Abramovic, så hvis det ikke finnes noen mellomting, så velger jeg faktisk Mike Ashley.

Heller 20 år med middelmådighet og et jojo-lag, og en eier som ansetter kompiser, enn en søkkrik idiot som kjøper hele verden og skal gjøre Newcastle til noe de overhodet ikke er.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #4146 på: 14. Juli 2013, 14:20 »
Jeg er SVÆRT ambivalent til MA. Jeg liker tankegangen hans med stein for stein, tæring etter næring mm, men er veldig negativ til at han ansetter åndspygmeer titt og ofte.  :(

Jeg kjemper gjerne om plasseringer på rundt 6-7 plasser med et ungt lag som spiller angrepsfotball, heller en seriemesterskapet med City/Chelski filosofi.

Jeg synes forøvrig det er godt gjort at Mike Ashley har bygget opp et så sterkt merkevarenavn som SportsDirect, når man tar i betraktning alle feilansettelsene han har stått for i NUFC.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4147 på: 14. Juli 2013, 14:38 »
Sports Direct er jo bygd opp på søppel, for å si det enkelt. Butikkene ser ut som et helvette, de ansatte kan ingenting og blir sikkert lønna på minimumslønn også. Sports Direct er jo et stort loppemarked.

Dessverre er det dette han er i ferd med å gjøre med klubben også. Gjøre oss til en "billig" klubb uten noen form for stolthet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4148 på: 14. Juli 2013, 21:42 »
Sportskjedenes svar på Ryanair altså.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #4150 på: 20. Juli 2013, 19:54 »
Får håpe hun får spillerne i toppform til seriestart.
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4152 på: 29. Aug. 2013, 13:48 »
Må bare få dette ut. Fant ingen egen frustrasjonstråd, så innlegget havner her hos tjukken. For det er her den største feilen ligger. Det er til syvende og sist han som sitter med all makt.

«Troppen vår er god nok for topp-10» Eh nei! Vi kan på gode dager slå topp-10lag, men over en sesong så er vi ikke der. Det må investeres både i bredde og 11?ver. Citytapet er på en måte greit. City er city og på en annen planet og de der greiene. West Hamkampen derimot er slik vi kommer til å fremstå denne sesongen. 0 skudd på mål, 44 lange pasninger. 44 lange pasninger!! Det er rundt regnet en hvert annet minutt. Greit at Shola er sterk, men de andre som var der oppe og skulle vinne disse ballene var Cissé, HBA og Marveaux. Med andre ord: Hva i h? tenker en eier, manager og DoF om dette?
Tydeligvis er det helt greit. Det var tross alt slik vi startet kampen i går også. Og om city er på en annen planet enn oss, så er avstanden enda noen hakk større fra oss til Morecambe enn fra city til oss. Men det kampen i går viser er hvor langt det er mulig å komme med tæl og innsats. Flaks gjorde at det ikke ble stygt i går. Greit at vi kjører deler av kampen, men vi kunne gått til pause med 2-0 (to redninger på strek pluss en straffesituasjon).

Jeg prøver å innse realiteter i laget mitt. Har blitt skuffa mange ganger, men mener oppriktig at vi skal være i sjiktet under topp 5-6. Dvs blande oss inn i CL-striden med jevne mellomrom. Det skal være vår sone om en ser på tabellen. Det tror jeg de fleste her inne er enige om. Men det jeg savner aller mester faktisk en statement, en gjennomgående tråd eller noe i den duren. Noe som sier: «Vi er Newcastle og ikke kødd med oss!» Det kan være en fotballfilosofi. F eks på spillestil som Swansea er kjent for, eller som en talentfabrikk som West Ham en stund var kjent for.

Akkurat nå er det for daft og likegyldig hele pakka. Unnskyldninger i hytt og pine. «Uflaks», «tett kampprogram». Hva med at dårlige holdninger på banen får konsekvenser. Spillerne må stilles krav til. Jeg kan ikke se det bli gjort her. Spillerne spiller for seg selv og ingen andre.
Til slutt vil jeg bare si at jeg leste en plass at den eminente ledertrioen vår hadde vært på båten til Ashley i Frankrike. Vi blir bokstavelig talt styrt av fulle sjøfolk. Herreminhatt?

Kanskje ikke noen gidder å lese, men jeg har i alle fall lettet på trykket som har bygget seg opp over tid.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4153 på: 03. Sep. 2013, 09:25 »
Colin ‏@cwarr07 Protected account 3m
Well well it would explain a lot -

Mikhail Fridman in talks to buy #NUFC
Expand

Colin ‏@cwarr07 Protected account 6m
Mikhail Fridman C'man of Alfa Group, one of Russia?s largest privately owned investment groups ? his wealth in 2011 was $15.1 billion #NUFC
Expand

Ja, tok ikke mange timene før noe skjedde.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4154 på: 03. Sep. 2013, 09:29 »
Colin ‏@cwarr07 Protected account 3m
Well well it would explain a lot -

Mikhail Fridman in talks to buy #NUFC
Expand

Colin ‏@cwarr07 Protected account 6m
Mikhail Fridman C'man of Alfa Group, one of Russia?s largest privately owned investment groups ? his wealth in 2011 was $15.1 billion #NUFC
Expand

Ja, tok ikke mange timene før noe skjedde.

JAJAJAJAAJJA,

ALT ER BEDRE ENN CASHLEY!

Men alle vet at ALT cwarr sier kun er BS sadly :(
« Siste redigering: 03. Sep. 2013, 09:33 av snkz »