20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679732 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #3360 på: 13. Nov. 2009, 22:19 »
Er det nok supportere som har råd til dette da? Vi har jo 20£ mer i utgifter en inntekter. og vi mener Ashley bidrar for lite med 20£...

klarere supporterne mer en det i tilegg til kjøpe summen tro?
Han kom, ble mett og dett var dett....

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3361 på: 14. Nov. 2009, 00:22 »
Har ikke fulgt med så godt med det med at fansen skal kjøpe klubben, men stemmer det som står på forsiden at de har lagt inn bud på klubben?

(Nyhetene om driften av Newcastle har avtatt noe siden nyhetene om salget av klubben var som ild i tørt gress. Selv om Mike Ashley har trukket klubben tilbake fra markedet så ulmer det fortsatt blant fansen i Newcastle. Mens Newcastle United Supporters Trust (NUST) har levert sitt formelle bud på klubben, fansen raser over det nye navnet, og Klubbens regnskap viser røde tall så har flere begynt å rasle med sablene i bakgrunnen.)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3362 på: 14. Nov. 2009, 00:43 »
Det er nok feil. NUST har startet sin Yes We Can-kampanje nå denne uka for å skaffe inn de nødvendige gryna for å kjøpe klubben. De har valgt å takke nei til Llambias forespørsel om å møtes, nettopp fordi de vil ha klart et respektabelt antall millioner før de setter seg ned med forhandlingsbordet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3363 på: 15. Nov. 2009, 15:59 »
Llambias er nok også utsendt for å prøve å hindre dette i å skje. Når klubben inviterer til møte så tidlig, så tror jeg det er for å prøve å forsikre seg om at dette ikke kommer til å skje.

Jeg er ganske så sikker på at Mike Ashley ikke under noen omstendigheter ønsker å bli kastet av fansen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3364 på: 16. Nov. 2009, 11:39 »
Moat har ikke gitt opp å kjøpe klubben.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5698116,00.html

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #3365 på: 16. Nov. 2009, 17:36 »
Moat har ikke gitt opp å kjøpe klubben.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5698116,00.html

Får håpe at det ligger noe i det. Kjenner jeg begynner å bli litt små lei av fat ash.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3366 på: 16. Nov. 2009, 17:40 »
Jeg håper inderlig på NUST, jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #3367 på: 16. Nov. 2009, 17:44 »
Jeg håper inderlig på NUST, jeg!

Vi får vente i spenning og se hva som skjer!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3368 på: 16. Nov. 2009, 17:50 »
Skulle ønske Moat og NUST kunne finne en løsning sammen. NUST har jo allerede samlet inn en del penger, og begge har mange fine tanker om klubben :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3371 på: 12. Des. 2009, 02:23 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/championship/newcastleunited/6790849/Mike-Ashley-already-taking-steps-for-Newcastle-to-prosper-in-Premier-League.html?

"Kildene" til Mike Ashley snakker igjen.

“Mike is already looking at next season and what can be done if promotion is achieved,” a source close to Ashley said.

“All the cuts made over the past year have put the club on a very sound financial footing. Most Premier League sides would love to be in a similar position.

“Without Mike's input, the club would be broke. Simple as that. He knows mistakes have been made but really wants to see the club back where they belong.

“It's not him being over-confident. Chris Hughton has done a fantastic job but plans need to be made for what could be an exciting time next season for everyone.”

Dette høres jo vel og bra ut, men jeg lurer på om at dersom vi er så solid sikra økonomisk, så bør vel ikke det å selge navnet på SJP være et så pressende tema?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3372 på: 12. Des. 2009, 11:00 »
Ashley bør komme seg vekk uansett hva som skjer denne sesongen. Han har bevist gang på gang at han ikke er skikket til å styre klubben. Hvis han skal styre klubben neste sesong i Pl, blir det garantert nye mageplask fra hans side.

Fant forøvrig dette videointervjuet med Liambias om stadionavnet . Vet ikke om det er postet før. Jeg blir irrritert bare jeg ser den fyren.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3373 på: 12. Des. 2009, 12:12 »
Sitat
Fant forøvrig dette videointervjuet med Liambias om stadionavnet . Vet ikke om det er postet før. Jeg blir irrritert bare jeg ser den fyren. 

Du er ikke alene om det. Kjenner det koker i toppen når jeg ser den idioten!
Som annern sier, så bør MA komme seg vekk uansett hva som skjer denne sesongen. Vi kommer eventuelt til å rykke rett ned igjen med den mannen i klubben, og jeg håper han skjønner at han ikke er kapabel til å styre en klubb som Newcastle.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3374 på: 12. Des. 2009, 12:17 »
Problemet er at vi kan ikkje ha det slik at Ashley nok ein gong skal prøve selgja klubben når sesongen nærma seg slutten og ein då bør planleggja for neste sesong i PL. Då kan vi rett og slett ikkje ha ein eigar som er fråverande og kjem midt i sesongen når vi ligg nederst at han ikkje skal selgja likavel. Enten bør Ashley jobbe med salg av klubben frå og med no og få det i boks før sesongslutt, kort tid etter. Ellers so må han bretta opp armane og ta ein heil sesong til med full satsing.