20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676925 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #1965 på: 31. Mai 2009, 00:12 »
Okei...grunnen til at du er så fornøyd med dette er Benson?

Vi har ingen manager på plass for øyeblikket, og det MÅ på plass så fort som mulig. Og jeg er redd det vil drøye hvis Ashley skal prioritere å komme seg ut fortest mulig. Jeg er litt bekymret for at dette kommer på feil tidspunkt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1966 på: 31. Mai 2009, 00:15 »
Jeg er ikke så sikker på at dette er herlige nyheter.
Jeg frykter vi kan få eiere som er enda verre enn Mike Ashley igjen. Jeg frykter vi får eiere som ikke vil ha Alan Shearer som manager, som ikke vil ha med seg stammen i laget videre. Dessuten frykter jeg at dette er en prosess som kan ta lang tid. Og hvis Ashley vil selge, så blir ikke Alan Shearer ansatt som manager med det første, kanskje aldri, og da får vi aldri begynt å bygge om stallen, slik at vi kan henge med de andre CCC-lagene. Vi vinner ikke Championship uten å totalrenovere laget. Vi vinner ikke på walk-over. Men jeg er stygt redd for at de andre lagene vinner på walk-over mot oss.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1967 på: 31. Mai 2009, 00:38 »
Dette er faktisk veldig synd, og det er det to grunner til;

- Tidspunktet kunne ikke vært verre. Vi har ingen manager, og vi er i en vanvittig stor overgangsperiode med utskiftninger i både stall og "staff", dette kan sinke det arbeidet betraktelig, noe som vil redusere våre sjanser neste sesong.

- Gresset er ikke nødvendigvis grønnere på den andre siden. Selvom Ashley har gjort mye galt så er det ikke sikkert en ny eier vil gjøre det noe bedre, noe ganger er det bedre å leve med noen feil kontra å få en hel pose med dritt i fanget. Jeg håper for gudsskyld vi ikke selger til hvem som helst..

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1968 på: 31. Mai 2009, 01:03 »
Ser ut som vondt skal bli verre gitt.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1969 på: 31. Mai 2009, 01:07 »
Fy faen for ein gjeng sutrehaner  ;)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1970 på: 31. Mai 2009, 01:20 »
Dette er faktisk veldig synd, og det er det to grunner til;

- Tidspunktet kunne ikke vært verre. Vi har ingen manager, og vi er i en vanvittig stor overgangsperiode med utskiftninger i både stall og "staff", dette kan sinke det arbeidet betraktelig, noe som vil redusere våre sjanser neste sesong.

- Gresset er ikke nødvendigvis grønnere på den andre siden. Selvom Ashley har gjort mye galt så er det ikke sikkert en ny eier vil gjøre det noe bedre, noe ganger er det bedre å leve med noen feil kontra å få en hel pose med dritt i fanget. Jeg håper for gudsskyld vi ikke selger til hvem som helst..

Nettopp. Fryktar sirkus Newcastle startar me forestillingane tidleg i år...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1971 på: 31. Mai 2009, 01:21 »
Med god grunn synes jeg.
Selger vi, går vi fra vondt til verre. Enkelt og greit fordi det kommer til å ta lang tid. Og det er tid vi ikke har. Ikke er det sikkert at den/de nye eierne kommer til å spytte inn penger. Ikke alle kjøpere er som de i Chelsea og City.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1972 på: 31. Mai 2009, 01:39 »
Trenger ikke å være som  Chelsea og City for å drive en fotballklubb bra?
Klubber som Aston Villa og Everton føler jeg blir styrt på en mye mer ansvarlig MEN bra måte.
(men hvis sant skal sies så er jo ikke akkurat Shearer like god manager som O'Neil eller Moyes)
Newcastle United Football Club<3

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1973 på: 31. Mai 2009, 01:46 »
Men jeg tror virkelig dette er noe av det verste som kunne ha skjedd på dette tidspunktet.
Det eneste det gjør er kaste bort det lille vi har av tid før preseason, vi har verken manager (noe som ikke blir faktum før vi eventuelt får en ny eier og gud vet hvor lang tid det vil ta) vi må begynne NÅ med å bytte ut den gamle overbetalte troppen vår med nye spillere klar for CCC spill til neste sesong (og dette kan ikke gjøres uten manager)
Husker ikke akkurat hvor lang tid det tok sist gang ashley skulle selge klubben, men hvis hele denne greia tar mer en 2-3 uker så tror jeg Newcastle i bunn og grunn er fucked...

Håper tiden vil vise at jeg har totalt feil..

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1974 på: 31. Mai 2009, 01:46 »
Det her kommer til å gå til helvete. Hvis Ashley prøver å selge klubben nå, så tar det sikkert mange uker før en ny eier er på plass.
Orker ikke mer kaos nå, det er det siste klubben trenger. Vi må ha stabilitet på alle mulig områder, og det fort som f.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1975 på: 31. Mai 2009, 02:06 »
Ka er gale med og selge no rett etter sesongen ? Kunne det vert eit bedre tidspunkt liksom ?  ???
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1976 på: 31. Mai 2009, 05:27 »
Ja, for vår del kunne det godt ha vært et bedre tidspunkt.
I bunn og grunn er det best etter sesongen som du påpeker.
Men som Kjottbolle skriver i sitt andre innlegg, trenger vi en manager og nesten en helt ny tropp. Mange skal selges, og mange skal kjøpes. Forhåpentligvis. Og det kan vi ikke hvis klubben er i samtaler om oppkjøp. For det første låses alle muligheter om overganger hvis vi handler i samtaler om oppkjøp. For tviler på at Ashley gidder å bruke tid, energi og penger på nye spillere hvis han er i forhandlinger om å selge. For det andre trenger vi en manager for å bestemme hvem som skal komme inn, og hvem som skal forlate oss. Vi kan ikke kjøpe inn spillere uten å ha en manager som bestemmer til syvende og sist. Man ser jo hvordan det gikk i år med Keegan og Wise. Det endte med nedrykk det gitt!
Derfor er konklusjonen: Ja, det kunne vært en utrolig mye bedre tidspunkt!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1977 på: 31. Mai 2009, 09:48 »
Alle de store og mest troverdige avsiene og nettstedene melder nå at Ashley er villig til å selge klubben. Det han forlanger nå er "kun" 100 millioner pund, noe som vil si at han "bare" taper 34 millioner pund på kjøpet av klubben (jeg regner nemlig med at en evt ny kjøper må ta over gjelda Shepherd har gitt klubben, om ikke det blir den gamle grisen som kjøper klubben tilbake)!

Vi får håpe at dette er en prosess som ikke tar hele sommeren, det har ikke NUFC tid til. Det er store utskiftninger som må gjøres og vi kan ikke sitte og se på at de beste tilgjenglige spillerne forsvinner til konkurrerende klubber i CCC. som Alan Shearer selv sa etter tapet for Villa: every day's delay in Ashley making a managerial decision, "another room burns".

Klubben har minimalt med tid å miste, så dette må helst gå unna, om ikke så kan vi nok bare glemme og rykke opp med det første, og jo lenger klubben blir værende i CCC, desto vanskligere blir det å komme tilbake i PL!

Finn en kjøper, selg klubben og få på plass en manager og et brukendes trenerteam.

http://www.independent.co.uk/sport/football/football-league/shearer-future-in-doubt-as-ashley-wants-to-sell-1693464.html

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1978 på: 31. Mai 2009, 10:32 »
Hvis hver dag som går er et brent rom som shearer sier det så er jeg redd huset er forlengst brent ned til den tid vi har en ny eier av klubben:(

Men! nå skal jeg prøve å være posetiv:D Kanskje en rik inder kommer å kjøper klubben, legger ut bud på tirsdag. Denne inderen er ikke bare steike rik men også smart, han ser at klubben må få ræva i gir, han har et møte med Shearer og gir ham full støtte og  en kontrakt for en lengre periode med en OK lønn med en mer saftig bonus hvis han tar laget til opprykk. Han gir og shearer full kontroll over 1. laget.

Shearer henter inn treningsteamet som det har blitt spekluert en del om i det siste
Han kvitter seg med dødkjøttet og overbetalte motherfuckers..
Han får den økonomiske støtten til å kjøpe en framadstormende engelsk tropp med folk som blør for den svarte-hvite drakta.
Han skriver ny kontrakt med Bassong
Og på denne tid neste år så feirer vi opprykk til verdens beste liga.

Easy peasy det er det ikke?

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1979 på: 31. Mai 2009, 10:40 »
Er litt splittet når det kommer til salg eller ikke salg.     Har litt trua på Shearer/Ashley kombinasjonen,   men samtidig så kunne ett oppkjøp så snart som mulig vært positivt.    Kommer det inn nye eiere med ressurser, baller og ambisjoner om å føre Newcastle rett opp i pl igjen, så kunne det fort blitt morro.   Troen på at Newcastle er PL lag igjen om ett år, vil kanskje kunne gjøre at vi beholder noen spillere vi gjerne vil ha med oss videre samt at det kan være lettere å lokke til seg nye interessante spillere.
Og uansett, stemmer ryktene om at MA igjen er ute etter å selge klubben, så er det nu bare å håpe på ett salg.   Er ingen ønskesituasjon å sitte med en eier som vil bli kvitt klubben.
sunt pueri pueri puerilia tractant