20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676848 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #1950 på: 30. Mai 2009, 02:15 »
Situasjonen er litt håpløs, ja.
Det var vel venta at det skulle komme en avgjørelse på Shearers fremtid fredag etter hva jeg har fått med meg, det har ikke kommet noen ting enda.
Merker jeg begynner å bli litt redd for at Ashley ikke tør/vil gå med på alle kravene til Shearer.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1951 på: 30. Mai 2009, 02:18 »
Frykter litt av hvert jeg. Men krysser fingrene for at han blir bekreftet som manager i løpet av helgen.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1952 på: 30. Mai 2009, 03:41 »
http://www.independent.co.uk/sport/football/news-and-comment/ashley-cuts-third-of-staff-1693183.html

På tross av at Keith Harris avfeide spekulasjonene, skriver nå The Independent at ryktene ikke har avtatt, og hevder også at nevnte Harris faktisk var å se på Newcastle sitt treningsfelt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1953 på: 30. Mai 2009, 03:50 »
det Harris greiene stammer vel fra samme tidligere fra den skysports linken..? Men bra ryktene holdes oppe
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1954 på: 30. Mai 2009, 16:07 »
det Harris greiene stammer vel fra samme tidligere fra den skysports linken..? Men bra ryktene holdes oppe

Kva som er bra med det? Denne klubben har ikkje råd til at Ashley skal sitja på gjerdet fram til sesongstart for så å enten selgja eller ikkje... No er toget snart gått, ein må få på plass Shearer og resten av brikkene.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1955 på: 30. Mai 2009, 18:42 »
Toget går uansett med Ashley. Selger han no eller rett før sesongstart blir det uansett 3 ganger 3 hipp hipp hurra.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1956 på: 30. Mai 2009, 22:05 »
Om Ashley selger klubben så håper jeg det er fansen som kjøper den. Det var jo snakk om dettre tidligere i sesongen og det var jo flere personer som jobbet litt for å få dette til, men så har det vært litt stille fra den kanten i det siste.

Jeg har ytret ønske om dette tidligere i forumet her men virket omtrent som den eneste som var for en slik idè. Jeg gidder ikke å fortelle en gang til om alle pluss sidene et slik eierskap vil ha, det kan dere jo nesten selv tenke dere til, men kan jo si at det må være mye bedre å holde pengene innen klubben istedenfor å ha èn eller flere eiere som støtt og stadig vil ta ut et utbytte, det tror jeg de fleste er enige i.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1957 på: 30. Mai 2009, 22:09 »
Trur rett og slett ikkje fansen er i stand til og få til noke sånnt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1958 på: 30. Mai 2009, 22:38 »
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/article6396030.ece

Den som måtte tro at Harris sin avfeing av spekulasjonene fikk det til å stoppe, må tro om igjen.
The Times skriver nå at Fat Mike har satt en prislapp på £100 mill for vår falleferdige klubb, denne gangen har den seriøse avisen tatt med det som skal være sitat fra Ashley selv:
Ashley told The Sunday Times: “It has been catastrophic for everybody. I’ve lost my money and I’ve made terrible decisions. Now I want to sell it as soon as I can . . . advisers will be appointed shortly.”

Ashley also praised former interim manager Joe Kinnear, who took temporary charge of the club after Keegan quit last autumn. “I personally thought Joe put the club back on the right track. He took it from second bottom to 13th but things went against him,” said Ashley. Kinnear was forced to stand down because of ill health.

Asked if he regretted his decision to buy the club two years ago, Ashley, who owns the sportswear chain Sports Direct, said: “Of course I regret it. I never said I was an expert in football clubs. I was just a fan – although a very wealthy fan. But I’m not so wealthy now. I put my money into it and I tried my best. But I accept my best was woefully short. I am genuinely sorry for everybody about what has happened.”

Advisers er ifølge The Times enten Harris eller noen fra NM Rotschild. Mens prisen nå er på £100 mill, var den altså prisen til 4 ganger det sist Ashley prøvde selge oss..

Skal vi tro på dette?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1959 på: 30. Mai 2009, 23:01 »
Tør ikkje tru på det heilt enda  :P

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1960 på: 30. Mai 2009, 23:06 »
The Times er vel egentlig en seriøs avis slik jeg har forstått det. Men sakene de har hatt om oss har vel ikke alltid stemt. Med andre ord er det vanskelig å si hva man skal tro. Det som derimot gjør det mer troverdig er at de faktisk har sitat fra Ashley. Han ønsket jo å selge da han fikk motgang da keegan dro så godt mulig han vil selge nå også.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1961 på: 30. Mai 2009, 23:15 »
Jeg tror dette er mest bullsit, tror ikke Ashley vil selge med slikt tap.
Jeg tror han han vil holde på klubben til vi enten rykker opp eller han får et veeeeldig godt bud fra sjeik muhammed.
Videre tror jeg KANSKJE og merk dere KANSKJE det kan være bra med Ashley som eier i CCC, siden penga han nå hiver inn blir veldig mye større om vi rykker opp, dvs. Cashley vil jo tjene vanvittig på et opprykk om han setter inn £20 mill til overganger nå.
Selvsagt vil han ikke tjene på det overall, men jeg tenker mest på at han kan komme seg ut av pengeslukket det har vært og er for han!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1962 på: 30. Mai 2009, 23:35 »
Ashley er nok avhengig av og få ansatt Shearer for tviler på Kinnear/Hughtons taktikk er nok til og vinne nok kamper til opprykk. Men Shearer krever nok ein god pakke med midler til og rykke opp. Dette blir vel kanskje litt vel dyrt for ashley hehe.

Følger spent med om det kommer fleire news rundt dette nå  :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1963 på: 30. Mai 2009, 23:45 »
Timingen på dette er urovekkende, siden vi verken har noen manager eller vet noe om spillerstallen foran neste sesong. Hva tenker Shearer nå, midt i forhandlingene..?  Hvorfor skal Ashley gidde å bry seg med å gi Shearer en ny og sikker dyr avtale, hvis planen hans er å stikke fra Newcastle fort som mulig. Jeg synes det er noe som ikke stemmer her.

Worst case scenario er; at Ashley har lagt klubben ut for salg fordi forhandlingene med Shearer har brutt sammen.

Det kan jo selvfølgelig være at dette er ren bullshit fra the times.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1964 på: 31. Mai 2009, 00:04 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5356365,00.html

Skysports har fått det med seg no.  :)
Herlig  :D