20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 672808 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #1875 på: 04. Mai 2009, 20:49 »
Det jeg lurer mest på er hvorfor SBR synes så synd på Ashley! Det er vel oss fans som lider oss gjennom dette han burde føle for, eller?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1876 på: 04. Mai 2009, 20:50 »
På samme måte som Fat Fred hadde hovedansvaret i sin tid, har Ashley det her også.

Helt klart
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1877 på: 04. Mai 2009, 20:57 »
Det jeg lurer mest på er hvorfor SBR synes så synd på Ashley! Det er vel oss fans som lider oss gjennom dette han burde føle for, eller?

Ja, enig der. Merkelig logikk der..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1878 på: 04. Mai 2009, 21:02 »
"I hope Alan has the desire to see this job through, because I believe he has Ashley's confidence. In my view, Alan is the first person really worthy of the Newcastle hot-seat since I left in 2004."

Og akkurat der starta nedturen. Einaste måten Ashley kan gjera det godt att på er vel å gi Shearer full kontroll og støtte. Uansett om vi rykke ned eller ikkje so kan vi ikkje fortsetja med halvløysningar og ein gjennom-råten klubb. Shearer må få bygja klubben opp att frå grunnen av. Er jo ingen tvil om at Ashley har vore naiv, og hadde han visst kva alle valga hass har ført til so hadde han vel aldri begått slik store tabbar.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1879 på: 04. Mai 2009, 21:56 »
Sterke ord av Bobby:
"In my view, Alan is the first person really worthy of the Newcastle hot-seat since I left in 2004."
Men som så mange andre har sagt, hvordan han kan frita Ashley for ansvar for dette, er litt merkelig.
Hvis Mike Ashley nå har fatta pointet, og faktisk prøver å involvere seg litt i det som skjer, og ikke bare overlater all ansvar til Shearer og hans folk, men faktisk er på Shearer og forsikrer seg om at det er gjort en tilstrekkelig jobb i forkant av et kjøp. Ting tyder helt klart på at Dennis Wise stolte 100% på anbefalinger fra Jimenez og Vetere, som tydeligvis ikke kan være så fantastiske som vi først trodde. Det virker som at disse gutta har gode kontakter i Deportivo, men at de ikke er så opptatt av å få de spillerne som er best. Bare de som koster mest.

I forhold til Colo og spesielt Xisco kan det umulig ligge særlig mye speiderarbeid bak. Under Wises regime stolte vi fullt og helt på Jimenez, mens klubbens ansatte speidere ble ignorert. Joe Kinnear ga oss Løvenkrands, Nolan og Ryan Taylor. Ikke spesielt mye bedre det.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1880 på: 04. Mai 2009, 22:00 »
Tror King Kev hadde henta knallspillere, jeg ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1881 på: 04. Mai 2009, 22:05 »
Xisco stiller jeg også store spørsmålstegn ved. Men når det gjelder Coloccini. Spilte på det argentinske landslaget og har vært innom flere gode klubber, og imponerte etter hva jeg har hørt i La Liga. Jeg klarer ikke å kritisere at vi la £10m, med unntak av når vi bruker etterpåklokskapen. Jeg husker jeg var drithappy da vi signa han i fjor. Han har hatt en svak sesong, men uansett så er jeg villig til å gi han en ny sesong dersom vi skulle holde oss i PL. Mange utenlandske spillere som har slitt med å vende seg til PL, så vi skal gi han litt tid hvis vi har muligheten til det. Med det så mener jeg om vi er en PL klubb neste år.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1882 på: 04. Mai 2009, 22:08 »
Jeg skjønner godt hva SBR sier. Ashley skjønte at han ikke hadde nok peiling på fotball til å styre alt. Derfor ansatte han folk rundt seg for å gjøre det for seg. Ansettelsene var det han bommet så fatalt på til å begynne med. Så lot han det skure å gå, sannsynligvis i det håpet at det skulle rette på seg...
Jeg tror så absolutt SBR føler med supporterne selv om han ikke sier det i hvert eneste intervju.

For ordensskyld - jeg er IKKE blitt noe Ashley fan, men ser hva SBR mener med sin uttalelse. Han fritar heller ikke Ashley- faktisk så langt der ifra. Han kritiserer Ashley for idiotiske ansettelser og hodeløse kjøp.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1883 på: 04. Mai 2009, 23:37 »
Føler heller ikkje at han fritek Ashley på noken måte. Framstiller han heller som ein naiv og dum person. Og der har han sjølvsagt rett. Men no håpar vel kanskje SBR at Ashley har innsett dette (mest sannsynleg for seint) og at Ashley stiller seg 110% bak Shearer og det han vil.

Remi

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1884 på: 25. Mai 2009, 00:00 »

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1885 på: 25. Mai 2009, 00:03 »
Lurer på hvordan Mike Ashley har det nå jeg. Lurer på hva planene hans er. Det blir noen spennende uker/måneder framover.
Jeg tviler på at han blir med ned i CCC og investerer mer penger i klubben. Han må jo være blakk snart.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1886 på: 25. Mai 2009, 00:08 »
Håper han har det helt jævlig, jeg.

Remi

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1887 på: 25. Mai 2009, 00:10 »
Following defeat at the hand of Aston Villa today, relegated Newcastle United are seriously looking into the possibility of joining the Scottish Premier League.
Newcastle United could join a rejigged Scottish Premier League as early as the 2010-2011 season, owner Mike Ashley announced this evening following his club's relegation from the English Premiership

haha,så jævli har Mike det i dag...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1888 på: 25. Mai 2009, 00:11 »
Håper han har det helt jævlig, jeg.

Det kan jeg garantere deg. Den mannen lider. Tviler på at han får sove i natt for å si det sånn.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1889 på: 25. Mai 2009, 00:14 »
Du skjønner at det er kødd, Remi?

Han fortjener ha det jævlig.